"Mieheni sanoi tykkäävänsä vähän pyöreämmistä naisista"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Buahhahahaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja sieltä tuli läskien suosikkiselitys. Mikään sairaus ei estä laihtumista. Ja syö vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu. Läski ei ole ikuista, laihtumisen estää vain tahdon lujuus.

Nyt sietäisit hävetä ja ottaa selvää asioista. Aloitappa vaikka syötävän kortisonin vaikutuksista ja siitä, kuinka osa häpeää ulkonäköään niin paljon, ettei haluaisi mennä ulos. Kortisoni aiheuttaa turvotusta, jota todellakaan ei saa laihduttamalla pois.

Sitten voit jatkaa tutustumalla erilaisiin syöpähoitoihin, näistäkin lääkityksistä voi tulla turvotusta. Syöpäpotilasta tuskin kukaan kehottaa laihduttamaan.

Ja jospa vielä tutustuisit kilpirauhasen vajaatoimintaan.

Mulla ei noita sairauksia ole, muttei ole myöskään tuollaista sairautta, jota voi myös tiedon puutteeksi kutsua, kuin sinulla.

Ainiin, ja oma ensirakkaus toivoi että voisin olla viitisen kiloa painavempi kuin mitä silloin olin. Ihan jotta olis jotain josta ottaa kiinni enkä näyttäis alaikäiseltä :D

Ja silloin BMI oli jotain yli 19, eli en ollut mikään anorektikko. Tällä hetkellä olisin siinä "ideaalipainossa" läskiperseineni.

[QUOTE="poikia3";28515529]Nyt sietäisit hävetä ja ottaa selvää asioista. Aloitappa vaikka syötävän kortisonin vaikutuksista ja siitä, kuinka osa häpeää ulkonäköään niin paljon, ettei haluaisi mennä ulos. Kortisoni aiheuttaa turvotusta, jota todellakaan ei saa laihduttamalla pois.

Sitten voit jatkaa tutustumalla erilaisiin syöpähoitoihin, näistäkin lääkityksistä voi tulla turvotusta. Syöpäpotilasta tuskin kukaan kehottaa laihduttamaan.

Ja jospa vielä tutustuisit kilpirauhasen vajaatoimintaan.

Mulla ei noita sairauksia ole, muttei ole myöskään tuollaista sairautta, jota voi myös tiedon puutteeksi kutsua, kuin sinulla.[/QUOTE]

Nesteturvotus on aivan eri asia kuin läski. Läskiä tulee, kun syö yli äyräidensä. Lääkitys varmasti kasvattaa ruokahalua, mutta vain ja ainoastaan se syöty ruoka muuttuu läskiksi, ja läski itse tuuppaa sitä omaan mahaansa.

Jos asia olisi, kuten esität, maailman energia-ongelmat olisi jo ratkaistu. Energiaa tyhjästä!

Nesteturvotus on aivan eri asia kuin läski. Läskiä tulee, kun syö yli äyräidensä. Lääkitys varmasti kasvattaa ruokahalua, mutta vain ja ainoastaan se syöty ruoka muuttuu läskiksi, ja läski itse tuuppaa sitä omaan mahaansa.

Jos asia olisi, kuten esität, maailman energia-ongelmat olisi jo ratkaistu. Energiaa tyhjästä!

Mutta pointti onkin siinä, että tavallinen tallaaja, kuten sinä, ei pysty näkemään sitä onko jonkun turvotus nestettä vai läskiä - ja tässä kohtaa tuomittiin ylipainoiset epäkohteliaiksi muita kohtaan.

Kilpirauhasen vajaatoiminnassa - nimenomaan hoitamattomassa, yksi oireista on painon nousu - ja käsittääkseni siinä, se ei ole mitenkään kiinni siitä, miten henkilö syö. Ja vaikka olisi lääkityskin - jos hoitotasapaino on huono, voi ylipainoa tulla. Tuttavapiirissä on henkilö joka muutamassa kuukaudessa lihoi liki 20 kiloa ennen kuin kilpirauhasen vajaatoiminta diagnosoitin, eikä henkilö syönyt mitenkään aikaisemmasta poikkeavasti.

Eli edelleen kehoitan sinua ottamaan selvää asioista, ennen kuin lauot totuuksia.

[QUOTE="poikia3";28515682]Mutta pointti onkin siinä, että tavallinen tallaaja, kuten sinä, ei pysty näkemään sitä onko jonkun turvotus nestettä vai läskiä - ja tässä kohtaa tuomittiin ylipainoiset epäkohteliaiksi muita kohtaan.

Kilpirauhasen vajaatoiminnassa - nimenomaan hoitamattomassa, yksi oireista on painon nousu - ja käsittääkseni siinä, se ei ole mitenkään kiinni siitä, miten henkilö syö. Ja vaikka olisi lääkityskin - jos hoitotasapaino on huono, voi ylipainoa tulla. Tuttavapiirissä on henkilö joka muutamassa kuukaudessa lihoi liki 20 kiloa ennen kuin kilpirauhasen vajaatoiminta diagnosoitin, eikä henkilö syönyt mitenkään aikaisemmasta poikkeavasti.

Eli edelleen kehoitan sinua ottamaan selvää asioista, ennen kuin lauot totuuksia.[/QUOTE]

Lihoaminen ei ole sama asia kuin nesteen kertyminen. 20kg nestettä lienee jo sairaalahoitoa vaativa tila. Tietääkseni kilpirauhashäiriön aiheuttaa luonnollinen painonnousu on 1-2kg luokkaa, loppu tulee ihan vaan siitä syödystä ruoasta. Se ei vaan muutu siitä selittämällä yhtään miksikään.

Ruokahalu kasvaa ja tekee mieli mässätä, ei siinä mitään. Sillä hetkellä kun siltä tuntuu, voi tietty aina miettiä, onko niiden sipsien mättämisessä mitään järkeä. Tai sitten voi vaan reilusti lihota eikä hokea polvet taipuen, jäätelötötteröt molemmissa käsissä että "enh mhä pyshty laihtumaan mää oon sairashh"

Kesä loppuu ja läskit ovat entistäkin läskimpiä. Nyt vaan kyselemään mieluisaa vastausta miehiltänne. "Kyllä kulta, pidän erityisesti tytisevistä jenkkakahvoistasi ja Mikko Kivisen näköisestä kuunaamastasi"

Painan nyt 70 kg joka mun pituuteen nähden on ylipainoa kun bmi on 25.
Raskaana ollessani jo sanoin et haluun painaa sen n. 50 kiloo ja mies sanoi eiks se 60 kiloo riittäis.
Mä kattelen aina laihoja naisia ja ne on mun mielestä nättejä, ei nyt mitään anorektikkoja mut ei silti pienet liikakilot liikaa häiritte, mut itse tykkään laihemmista kun oma mieheni, sen takia kai se mun kanssa onkin :). Mut silti laihdutan edelleenkin kun haluun oman itseni ja mukavuuteni takii olla laihempi.
Se nimenoman tykkään pyöreistä (no musta vois kyl käyttää sanaa lihava) ei mätisäkeistä ja ihan oikeesti joku tykkää niistä 300 kilosista kun ei taas voi sietää sellasta 40 kilosta ja toisinpäin.

Kesä loppuu ja läskit ovat entistäkin läskimpiä. Nyt vaan kyselemään mieluisaa vastausta miehiltänne. "Kyllä kulta, pidän erityisesti tytisevistä jenkkakahvoistasi ja Mikko Kivisen näköisestä kuunaamastasi"
Ajattele mikä säästö se on lämmityskuluihin kun kesän nauttii ja herkuttelee niin on läskiä ja eristettä talveksi ja ei tarvi ostella kalliita paksuja takkeja ja asunnon olla normaalia lämpimämpi kun oma eriste lämmittää niin ihanasti:heart:

ja kyllä olen läski.

mitenkäs sitten toisinpäin kun hoikka 172/57kg ottaa saman mittaisen ja 110kg lihavan miehen. ja olisi ollut hoikkiakin tarjolla.. vai voisko olla että se ihmisen sisältö on vaikuttanut vaa'an lukemia enenmän parin valintaan :)

Mulle on ihan sama, pitääkö mieheni noin yleisesti pyöreistä vai hoikista. Se kuitenkin pitää minusta ja on valinnut elää kanssani. Mäkin NOIN YLEISESTI pidän enemmän lihaksikkaammista ja pidemmistä miehistä, mutta elämänkumppanina ja rakkaanani pidän eniten miehestäni.

Tai miten olisi:

"Mieheni tykkää siitä, että jotain mistä ottaa kiinni"

Tosiaan, luuletteko te perhanan mätisäkit, että miehenne puhuvat teille totta? Onhan se nyt päivänselvä asia, että ette kuule totuutta koska vetäisitte keskustelusta kuitenkin hirveät kilarit.

Kokeilkaapa, läskit, joskus ottaa itseänne niskasta kiinni ja treenatkaa itsenne timmiin kuntoon. On meinaan 100% varmaa, että miehenne eivät yhtäkkiä enää pidäkään pyöreämmistä naisista. ::DDD

Mä treenasin ja olin hyvässä kunnossa, mieheltä ei tullu mitään muuta ku rutinaa siitä ku luut törröttää ja tissit kutistu.. Nyt ku raskaana tullu taas mukavia kiloja ni mieski on tyytyväinen.. Että mätisäkki tai ei niin kyllä tuo ainakin tykkää.. Kuitenkaan ei mistään läski läskistä tykkää.. Eikä mulla oo tosin aikomustakaan jäädä tämmöseksi, tykkäs mies tai ei :D

Mitä sitten, vaikka näin menisi? Onko se sulta pois?

Maailmassa paljon syitä olla kanssa sisarelle/veljelle kateellinen. Ehkä tässä läskikysymyksessä ahdistaa juuri se suhteen tasapaino. Kun ei olla parisuhteessa ulkoisten puitteiden vuoksi vaan suhteessa merkitsee eniten sisäiset asiat. Onhan se elämä paljon tasapainoisempaa.

No itse en viitsi tuhlata energioitani ahdistumalla naapurin läskeistä tai muistakaan vajeista.

Yhteistyössä