Miksi suomessa on niin vahva ravintola kulttuuri ettei miehiä tapaa missään muualla?

  • Viestiketjun aloittaja cuukkocuu
  • Ensimmäinen viesti
cuukkocuu
siis miehiä tosimielessä, elämänkumppaniksi. Ei niitä tapaa muualla....ja ravintolastakin saa etsiä neulaa henäsuovasta että löytäisi sen yhden joka ei ole siellä sen yhden asian perässä. Ei mitään toivoa tälläsen lapsettoman 30vuotiaan löytää ketään mistään.
Ja ei tän ikänen ole kiinnostunu enää juoksemaan tuolla baareissa aamu neljään asti joten missä niitä miehiä sitten on.
 
cuukkocuu
[QUOTE="kultakutri";24746601]Suomalaiset miehet ovat pohjimmiltaan sekoitus jöröä ja ujoa!
Se oikea voi löytyä esim lenkkipolulta!
Minkälaisia harrastuksia ap:lla on?[/QUOTE]

Ei sitten yhtään minkäänlaisia....koskaan ollut.
 
cuukkocuu
[QUOTE="vieras";24746600]netissä on sinkkupalstoja...

Semmoisesta mä nörttini löysin ja 12 vuotta oltu ny kimpassa.[/QUOTE]

No ne sinkkupalstat oli varmaan sillon yli 10vuotta sitten miljoona kertaa turvallisempia.ja toisaalta mä ainakin haluaisin tavata sen miehen tuolla oikeassa elämässä enkä netissä.Kyllähän mä entisenkin löysin tavallaan baarista mutta en usko että sellanen toistuis enää koska silloin olin nuorempi ja jaksoin tuolla yöelämässä mutta kun nyt ei kiinnosta enää tuolla yössä hilluminen joten miten lie...
 
siis miehiä tosimielessä, elämänkumppaniksi. Ei niitä tapaa muualla....ja ravintolastakin saa etsiä neulaa henäsuovasta että löytäisi sen yhden joka ei ole siellä sen yhden asian perässä. Ei mitään toivoa tälläsen lapsettoman 30vuotiaan löytää ketään mistään.
Ja ei tän ikänen ole kiinnostunu enää juoksemaan tuolla baareissa aamu neljään asti joten missä niitä miehiä sitten on.
Aika moni on löytänyt muualtakin ja kummasti sinua paljon vanhemmatkin jaksavat innostua juoksemaan baareissa sen yhden perässä, kuvitteletko olevasi kovinkin vanha?
 
seksin vai?
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24746685:
Aika moni on löytänyt muualtakin ja kummasti sinua paljon vanhemmatkin jaksavat innostua juoksemaan baareissa sen yhden perässä, kuvitteletko olevasi kovinkin vanha?
Kuvittelisin että ap ei ihan hakenut yhden yön suhteita. Mitäs sitten jos ei ole ketään kaveria baariin?
 
cuukkocuu
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24746685:
Aika moni on löytänyt muualtakin ja kummasti sinua paljon vanhemmatkin jaksavat innostua juoksemaan baareissa sen yhden perässä, kuvitteletko olevasi kovinkin vanha?
En mä mitään kuvittele mä olen! Ja kun kaikki muut on vakiintuneet niin ei ne jaksa seuraks lähteä ja sen mitä yksin ollu liikenteessä ni kyllä on tylsää istua yksin jossain siideri kourassa,jos menee ite juttelee ni vastaus on ei kiinnosta ja jos joku tulee juttelemaan ni on joko ihan pellit tai sitten vaan haluaa sänkykaverin.
 
[QUOTE="kultakutri";24746601]Suomalaiset miehet ovat pohjimmiltaan sekoitus jöröä ja ujoa!
Se oikea voi löytyä esim lenkkipolulta!
Minkälaisia harrastuksia ap:lla on?[/QUOTE]Suomalaiset naiset ne vasta jöröjä on. Juttelemaan ei tulla kuin kännissä vaan odotetaan että mies tekee aloitteen kuin jossain 50-luvun lavatansseissa. Häpeäisitte.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
Ravintolakulttuuri on yhdyssana ja Suomessa on erittäin heikko ravintolakulttuuri. Palvelua ei osata odottaa, eikä ottaa vastaan. Missään muualla kuin ruokaravintoloissa ei ole pöytiin tarjoilua ja ravintolassa päihdytään. Selkeä jako pubeihin ja ravintoloihin pubeista ei saa pientä naposteltavaa ja juomavalikoimakin heikkoa. Tippejä ei anneta
 
cuukkocuu
Oletko koskaan kokeillut jutella vieraille ihmisille vaikka kaupassa, kirjastossa, bussissa tms? Ne parhaat tyypit liikkuvat arkisin ulkona ihan kuin sinäkin.
no nehän pitää mua ihan pipona jos keskellä päivää juttelen jossain kaupan jonossa jollekin tuntemattomalle koska eihän suomaliset juttele toisille jos ei tunneta.Ja mitä siinä sanotaa? ensin jutellaan säästä ja sitten pyydetään kahville vai? en mä ole tarpeeks rohkea sellaseen kun tällänen epävarma yksilö olen.
 
no nehän pitää mua ihan pipona jos keskellä päivää juttelen jossain kaupan jonossa jollekin tuntemattomalle koska eihän suomaliset juttele toisille jos ei tunneta.Ja mitä siinä sanotaa? ensin jutellaan säästä ja sitten pyydetään kahville vai? en mä ole tarpeeks rohkea sellaseen kun tällänen epävarma yksilö olen.
Ihan sama mistä juttelet, jopa monet suomalaiset ovat luonnostaan sosiaalisia ja tykkäävät jutella muiden ihmisten kanssa. Ei tarvitse olla mikään verbaalisen kanssakäymisen virtuoosi että voi jutella niitä näitä tuntemattomien kanssa eikä tarvi myöskään olla hullu tai humalassa.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
Hmm..Ja mä en ole kyllä löytänyt miehiä taas baarista..Kaikkialta muualta kyllä..Jopa niin että olen pitänyt silmäpeliä liikennevaloissa ja mies etsinyt minut käsiinsä autoni rekisterinumeron perusteella.. ;) Mutta en tosiaan baarista..Sinne mennään pitämään hauskaa, ryyppäämään ja ehkä etsimään sitä illan iloa, mut kuka sieltä mitää vakavaa hakee...
 
cuukkocuu
Ihan sama mistä juttelet, jopa monet suomalaiset ovat luonnostaan sosiaalisia ja tykkäävät jutella muiden ihmisten kanssa. Ei tarvitse olla mikään verbaalisen kanssakäymisen virtuoosi että voi jutella niitä näitä tuntemattomien kanssa eikä tarvi myöskään olla hullu tai humalassa.
toissapäivänä kaupassa kassalla mun edessä oli aika hyvännäkönen tyyppi,mä sitä siinä vähän kattelin ja kun katseet kohtas ni hymyilin mutta en mä mitään sanonu.Ostoksiakin tiirailin vähän silleen et vois olla et olis ollu poikamies kun sormusta en tajunnu katsoa että onko sellaista vaikka eihän sekään mitään todista.Kyllä täytyy myöntää että vähän harmitti kun se kerkes ulos ja kun mä olin ulkona niin ei näkyny enää missään.
Olis pitäny siltäkin sitten kysyä et onko sulla kissa kun kissanruokaa se osti.
 
toissapäivänä kaupassa kassalla mun edessä oli aika hyvännäkönen tyyppi,mä sitä siinä vähän kattelin ja kun katseet kohtas ni hymyilin mutta en mä mitään sanonu.Ostoksiakin tiirailin vähän silleen et vois olla et olis ollu poikamies kun sormusta en tajunnu katsoa että onko sellaista vaikka eihän sekään mitään todista.Kyllä täytyy myöntää että vähän harmitti kun se kerkes ulos ja kun mä olin ulkona niin ei näkyny enää missään.
Olis pitäny siltäkin sitten kysyä et onko sulla kissa kun kissanruokaa se osti.
No nyt tiedät mitä sun pitää tehdä seuraavan kerran kun oot vastaavanlaisessa tilanteessa. Mun mielestä naiset joilla on pokkaa jutella vieraille muulloinkin kuin kännissä ovat jo sinällään viehättäviä.
 
Kuvittelisin että ap ei ihan hakenut yhden yön suhteita. Mitäs sitten jos ei ole ketään kaveria baariin?
Tiedätkö, että baariin voi mennä ihan yksinkin ja mistä sitä koskaan tietää, alkaako suhde yhdestä illasta vai ei. Joka tapauksessa samalla kaavalla niitä molempia etsitään vai onko sinulla joku erilainen patenttiratkaisu nimenomaan pitkän suhteen etsimiseen siellä baarissa.
 
Pätee se naisiinkin.

Veli joskus harmitteli sitä, kun muijia tapaa vain baareissa ja silloinkin ovat yleensä bimboja. Kun on töis miesvaltaisel alal eikä ole mitään sellaista harrastusta, niin vaihtoehdot hieman vähissä missä voisi tavata.
 
"eli"
No nyt tiedät mitä sun pitää tehdä seuraavan kerran kun oot vastaavanlaisessa tilanteessa. Mun mielestä naiset joilla on pokkaa jutella vieraille muulloinkin kuin kännissä ovat jo sinällään viehättäviä.

Tähänkin pätee se, että miehet pitävät suorasukaisista ja puheliaista naisista. Jos olet hilajisempi ja epävarmempi tapaus niin saat olla yksinäsi tai joutuu tyytymään huonoihin miehiin. =(
 
[QUOTE="eli";24746795]Tähänkin pätee se, että miehet pitävät suorasukaisista ja puheliaista naisista. Jos olet hilajisempi ja epävarmempi tapaus niin saat olla yksinäsi tai joutuu tyytymään huonoihin miehiin. =([/QUOTE]Eiköhän se sama päde miehiinkin yhtä lailla tai vielä enemmänkin.

Pointti on vaan siinä että moni ns. vähemmän viehättävä nainenkin saisi hyviä miehiä hyvin helposti vain olemalla sosiaalisempi ja avoimempi.
 
cuukkocuu
No nyt tiedät mitä sun pitää tehdä seuraavan kerran kun oot vastaavanlaisessa tilanteessa. Mun mielestä naiset joilla on pokkaa jutella vieraille muulloinkin kuin kännissä ovat jo sinällään viehättäviä.
pakko nyt vielä kertoa kun elokuussa olin illalla liikenteessä terassilla ja siellä oli mies ihanan koiran kanssa,mä rupesin juttelee siitä koirasta sille ja siinä se rupes kertomaan siitä koirasta enempikin mutta annas olla kun olin siinä sitten hakemassa sen yhen siiderin jonka kokoiltana join niin sinä aikana siihen pöytään oli ilmestyny tyttö joka oli sen miehen tyttöystävä.että sen kerran kun keksin jotain jutun juurta niin varattu.

täytyyykö mun se koira nyt sitten hankkia että sen turvin tutustun ihmisiin ja saan jotain jutun juurta.
 
pakko nyt vielä kertoa kun elokuussa olin illalla liikenteessä terassilla ja siellä oli mies ihanan koiran kanssa,mä rupesin juttelee siitä koirasta sille ja siinä se rupes kertomaan siitä koirasta enempikin mutta annas olla kun olin siinä sitten hakemassa sen yhen siiderin jonka kokoiltana join niin sinä aikana siihen pöytään oli ilmestyny tyttö joka oli sen miehen tyttöystävä.että sen kerran kun keksin jotain jutun juurta niin varattu.

täytyyykö mun se koira nyt sitten hankkia että sen turvin tutustun ihmisiin ja saan jotain jutun juurta.
Tai sitten vaan lenkkeilet puistoissa ja menet juttelemaan ihmisille joilla on koira mukana. Ne kaikki rakastavat puhua omista koiristaan, tiedän sen koska itselläkin oli koira joskus.
 

Yhteistyössä