Miksi suomessa on niin vahva ravintola kulttuuri ettei miehiä tapaa missään muualla?

• Viestiketjun aloittaja cuukkocuu
  • Ensimmäinen viesti
"Miina"
Itsellä kävi niin, että laitoin puolitutulle miehelle kaveripyynnön facebookissa. Mies tajusi siitä, että olen kiinnostunut ainakin seksimielessä. Juttu siirtyi facebookista irl-elämään ja sänkyyn. Pian juttu muuttui seurusteluksi. :)

cuukkocuu
Pätee se naisiinkin.

Veli joskus harmitteli sitä, kun muijia tapaa vain baareissa ja silloinkin ovat yleensä bimboja. Kun on töis miesvaltaisel alal eikä ole mitään sellaista harrastusta, niin vaihtoehdot hieman vähissä missä voisi tavata.
mä olen taas töissä paikassa jossa on vaan naisia,yks poika ja yks mies taitaa olla kans,toinen nuori ja toinen yli 50v joten ei paljon vaihtareita ole eikä mullakaan ole mitään harrastuksia.baareissa käyn tosi harvoin mutta en mä mikään bimbo ole kuitenkaan.
Vaikka ite sanon niin musta joku kunnollinen mies saisi kunnollisen tyttöystävän/vaimon.Sen verran pystyn sanomaan nykysin et mua parempaa ei mies saa mutta kun olen juuri sellanen et en uskalla suutani avata ja jos saan suuni auki ja toinen sanoo ettei kiinnosta ni masennun siitä et mikä mussa vikana.
Siksi aikoinaan olinkin hyvin ihmeissäni kun ex tahtoi tavata vielä myöhemminkin kun aamulla erottiin,eikä me ees harrastettu seksiä silloin.

mä olen taas töissä paikassa jossa on vaan naisia,yks poika ja yks mies taitaa olla kans,toinen nuori ja toinen yli 50v joten ei paljon vaihtareita ole eikä mullakaan ole mitään harrastuksia.baareissa käyn tosi harvoin mutta en mä mikään bimbo ole kuitenkaan.
Vaikka ite sanon niin musta joku kunnollinen mies saisi kunnollisen tyttöystävän/vaimon.Sen verran pystyn sanomaan nykysin et mua parempaa ei mies saa mutta kun olen juuri sellanen et en uskalla suutani avata ja jos saan suuni auki ja toinen sanoo ettei kiinnosta ni masennun siitä et mikä mussa vikana.
Siksi aikoinaan olinkin hyvin ihmeissäni kun ex tahtoi tavata vielä myöhemminkin kun aamulla erottiin,eikä me ees harrastettu seksiä silloin.
Ootko sä kokeillut noita nettideitti-paikkoja? Voi sieltkin joku fiksu löytyä :)

Jos mä nyt joutuisin sinkuksi niin varmaan etsisin uuden kumppanin netistä.

cuukkocuu
Lavatansseista ja paritanssiseuroista löytää kunnollisia miehiä. Jos sulle siis kelpaa oikeasti ne kunnolliset perusinsinöörit.
no en oo koskaan tavannu yhtäkään perusinsinööriä,en tunne ees lähipiiristä niitä ja mitä ne sitten oikeesti ees ovat siis millasia? Mulle kelpaa mies joka osaa rakastaa ja olla muutenkin maalaisjärjellinen eikä petä millään muotoa.
Mutta käykö noissa tansseissa sellasia 3kympin seudulla olevia tyyppejä kun en mä mitään yli 40vuotiaita kelpuuta.Ite 30 joten alle 40v olis hyvä olla mutta jos löytyy se mukava 40v mies ni...mutta se on kyllä se raja se max 10vuotta.

cuukkocuu
Ootko sä kokeillut noita nettideitti-paikkoja? Voi sieltkin joku fiksu löytyä :)

Jos mä nyt joutuisin sinkuksi niin varmaan etsisin uuden kumppanin netistä.
en ole kun en mä uskalla! Mä olen niin pelokas netin suhteen että pelkään että ne nettideitti tyypit on raiskaajia ja vaikka mitä muuta.Ja kun kaikki sanoo irl et älä nyt sitten netistä ainakaan ketään etsi. Kun mä niin haluan kohdata jonkun oikeesti tuolla ulkona enkä seurustella ruudun välityksellä.

cuukkocuu
[QUOTE="Sanna";24747044]Vapaat.net järjestää pääkaupunkilaisille sinkuille kaikkea kivaa, myös speed-deittejä :) Mistä päin olet ap?[/QUOTE]

En siellä suunnalla ollenkaan.Tää on suhteellisen pieni paikka.

en ole kun en mä uskalla! Mä olen niin pelokas netin suhteen että pelkään että ne nettideitti tyypit on raiskaajia ja vaikka mitä muuta.Ja kun kaikki sanoo irl et älä nyt sitten netistä ainakaan ketään etsi. Kun mä niin haluan kohdata jonkun oikeesti tuolla ulkona enkä seurustella ruudun välityksellä.
Mä löysin mieheni netistä :p

Hakeudu johonkin sua kiinnostavaan toimintaan, ehkä sieltä löytyy joku?

"tinttu"
No mä olen löytänyt vähänn niinku baarista, mies on mun veljen tuttuja ja törmättiin baarissa kerran. Vähän aikaa siinä porukassa juteltiin ja esiteltiin toisemme, seuraavana päivänä mies oli lisännyt mut facebookissa kaveriksi ja lähetti viestiä. Sen jälkeen juteltiin siellä ja viestiteltiin ja alettiin tapailemaan kahvittelujen merkeissä. Yhteydenpito jatkui melkein puolen vuoden ajan kaveripohjalta, pienellä flirtillä höystettynä. Sen jälkeen alettiin vakavammin tapailemaan ja nyt 3vuotta myöhemmin asumme yhdessä <3

Paritanssikursseilla ja lavatansseissa käy mun mielestä yllättävän nuorta porukkaa ja myös sinkkuja. Nettitreffien vaarat välttää tapaamalla julkisilla paikoilla. Kyllä ne kusipäät sieltä erottaa aika helposti, tahtovat tavata heti ja kirjoittelevat jotain ympäripyöreitä.

Otsikkoon liittyen ongelma on mun mielestä se, että Suomessa on niin surkea ravintolakulttuuri, että baareihin lähdetään vaan jo alunperin kännissä ja isolla porukalla. Maailmalla tutustuu kahviloissa ja pubeissa helpostikin ihmisiin, kun voi mennä istumaan vaikka jo alkuillastakin lasilliselle ilman, että leimaantuu kulmakunnan juopoksi.

cuukkocuu
mutta eikö noihin nettijuttuihin pidä tehdä oma profiili ja sitä en halua tehdä.
Ei taida kellään kaverillakaan olla ketään varteenotettavia edokkaita tarjolla ja jos olis niin ainakin yhen kaverin miehen kavereita en ketään kelpuuttaisi jos ovat samaa luokkaa kun kaverin mies.

Yhteistyössä