No niin varmaankun ottaa nuorena niin saa parhaat päältä. omani löysin lukiosta.
No niin varmaankun ottaa nuorena niin saa parhaat päältä. omani löysin lukiosta.
mä olen taas töissä paikassa jossa on vaan naisia,yks poika ja yks mies taitaa olla kans,toinen nuori ja toinen yli 50v joten ei paljon vaihtareita ole eikä mullakaan ole mitään harrastuksia.baareissa käyn tosi harvoin mutta en mä mikään bimbo ole kuitenkaan.Pätee se naisiinkin.
Veli joskus harmitteli sitä, kun muijia tapaa vain baareissa ja silloinkin ovat yleensä bimboja. Kun on töis miesvaltaisel alal eikä ole mitään sellaista harrastusta, niin vaihtoehdot hieman vähissä missä voisi tavata.
Ootko sä kokeillut noita nettideitti-paikkoja? Voi sieltkin joku fiksu löytyämä olen taas töissä paikassa jossa on vaan naisia,yks poika ja yks mies taitaa olla kans,toinen nuori ja toinen yli 50v joten ei paljon vaihtareita ole eikä mullakaan ole mitään harrastuksia.baareissa käyn tosi harvoin mutta en mä mikään bimbo ole kuitenkaan.
Vaikka ite sanon niin musta joku kunnollinen mies saisi kunnollisen tyttöystävän/vaimon.Sen verran pystyn sanomaan nykysin et mua parempaa ei mies saa mutta kun olen juuri sellanen et en uskalla suutani avata ja jos saan suuni auki ja toinen sanoo ettei kiinnosta ni masennun siitä et mikä mussa vikana.
Siksi aikoinaan olinkin hyvin ihmeissäni kun ex tahtoi tavata vielä myöhemminkin kun aamulla erottiin,eikä me ees harrastettu seksiä silloin.
no en oo koskaan tavannu yhtäkään perusinsinööriä,en tunne ees lähipiiristä niitä ja mitä ne sitten oikeesti ees ovat siis millasia? Mulle kelpaa mies joka osaa rakastaa ja olla muutenkin maalaisjärjellinen eikä petä millään muotoa.Lavatansseista ja paritanssiseuroista löytää kunnollisia miehiä. Jos sulle siis kelpaa oikeasti ne kunnolliset perusinsinöörit.
en ole kun en mä uskalla! Mä olen niin pelokas netin suhteen että pelkään että ne nettideitti tyypit on raiskaajia ja vaikka mitä muuta.Ja kun kaikki sanoo irl et älä nyt sitten netistä ainakaan ketään etsi. Kun mä niin haluan kohdata jonkun oikeesti tuolla ulkona enkä seurustella ruudun välityksellä.Ootko sä kokeillut noita nettideitti-paikkoja? Voi sieltkin joku fiksu löytyä
Jos mä nyt joutuisin sinkuksi niin varmaan etsisin uuden kumppanin netistä.
Mä löysin mieheni netistäen ole kun en mä uskalla! Mä olen niin pelokas netin suhteen että pelkään että ne nettideitti tyypit on raiskaajia ja vaikka mitä muuta.Ja kun kaikki sanoo irl et älä nyt sitten netistä ainakaan ketään etsi. Kun mä niin haluan kohdata jonkun oikeesti tuolla ulkona enkä seurustella ruudun välityksellä.