Voot, Onko muka totta, että osa suomalaisista ei ole koskaan..

  • Viestiketjun aloittaja en kyllä usko
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";24717606]No kyllä niitä näkee IHAN JOKA KERTA. Kiitos, mutta ei kiitos.[/QUOTE]

Höh, justhan mä sanoin etten tänään nähnyt. Enkä eilenkään. Toissa päivästä en mene vannomaan, ei pysty muistamaan niin kaukaisia asioita.
 
"katti"
En minäkään ole Helsingin metrolla matkustanut.
Sen sijaan esim Rooman ja Prahan metrolla olen. Ja ikää oli peräti 27v kun ekan kerran metrolla matkustin, sitä ennen ei ole ollut tarvetta, kuljen mieluummin maanpäällisillä kulkuneuvoilla.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24717763:
En ymmärrä, mitä hienoa tai sivistynyttä on kusen ja paskan hajuisessa muovituubissa matkustamisessa.
:) kuka väittää että se on hienoa ja sivistynyttä? lähinnä se vain on erittäin käytännöllistä. en mä hienoudesta tiedä..
 
Kepsis
Kaissitä vois sanoo sitten niinkin että "vittu oot köyhä" jos pitää sporalla tai metrolla kulkea kerrankin elämässä.

On se kivaa se toisten ivaaminen asioilla millä ei ole mitään tekemistä toisen oikean arvon kanssa, mut hei, onhan se jostain saatava ilo siihen paskaan elämään.
 
^vierailija^
Mie oon matkustannu pari kertaa metrolla. Tosin en Hesassa, pelkästään Roomassa ja Tukholmassa. En tosin näe mitään syytä miksi jonkun ei-kaupunkilaisen pitäis sellasella liikkua...
 

Yhteistyössä