Voot, Onko muka totta, että osa suomalaisista ei ole koskaan..

  • Viestiketjun aloittaja en kyllä usko
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24715827]:) no ei kyllä sitten ole reissannutkaan juuri missään. Monissa suurkaupungeissa kun metrolla nimenomaan kuljetaan ja siten niitä turistina näkee helpolla ja halvalla.[/QUOTE]


Mä en harrasta kaupunkilomailua vaan sen mitä olen lomaillut, olen lomaillut juntisti epsanjan auringon alla ja siellä ei kyllä biitsillä ole metroa näkynyt/tarvinnut.. :)
 
Kaikilla ei ole mahdollista reissata ja jotkut tykkää käydä rantalomalla. Tälläkin palstalla kysellään monesti, että miten ihan tavallisessa junassa matkustetaan.

Jos tässä nyt oli kysymys siitä Helsingin metrosta ja ratikkaverkostosta, niin enpä pitäisi niitä mitenkään mahtavina. Muissa suurkaupungeissa metro on yleensä verraton.
 
eopnv
[QUOTE="jep";24715861]Ei, ei voi olla.
Eihän Suomessa OLE muita kaupunkeja kuin Helsinki, loput on landea. ;)[/QUOTE]

Suomen kaupungeista se on kyllä Lappeenranta joka on lähimpänä suurkaupunkia.
 
  • Tykkää
Reactions: Jaska-
mualaes juntti
Voi ei tekeekö se metrolla matkustaminen minusta nyt vähemmän landepaukun :( Täytyy lähteä etsiin kuokka ja mennä vaikka vähän kaiveleen josko se landepaukkuus taas sieltä tulis takaisin.
 
Kaikilla ei ole mahdollista reissata ja jotkut tykkää käydä rantalomalla. Tälläkin palstalla kysellään monesti, että miten ihan tavallisessa junassa matkustetaan.

Jos tässä nyt oli kysymys siitä Helsingin metrosta ja ratikkaverkostosta, niin enpä pitäisi niitä mitenkään mahtavina. Muissa suurkaupungeissa metro on yleensä verraton.
Metro nimenomaan on mahtava :D
 
"vieras"
Voot? Onko muka totta, että Helsinkiläisten elämä on tosiaan noin köyhää, että siitä tekee rikkaan metrolla kulkeminen? :D :D

Ja juu olen matkustanut metrolla sekä Suomessa että Ruotsissa enkä muuttunut kummallakaan matkalla enemmän stadilaiseksi - LUOJAN KIITOS! Vittu miten noloo se ois. :D
 
Tampereen Keskustorilla ulkomaalainen turisti kyseli paikalliselta bussilinjaa johonkin tiettyyn kaupunginosaan. Avuliaasti paikallinen kehotti turistia käyttämään metroa ja ohjasi hänet portaille, jotka veivät maanalaisiin WC-tiloihin.
 
Varmaan yhtä monta suomalaista ei ole lapioinut paskaa. Tai ei tiedä miten päin peruna istutetaan. Liian monta ei osaa neuloa sukkaa. Osa ei osaa parsiakaan.

Tuhannenmonta suomalaista ei osaa antaa ensiapua.
Liian moni toimii hätätilanteessa vanhentuneitten ohjeitten mukaan.

Osa ei ymmärrä että joku toinen voi vaikak pelätä metrossa, samalla tavalla kuin on vaikka pelkoa hississä olemisesta tai parvekkeelle menemisestä. Linnanmäestä puhumattakaan.
 

Yhteistyössä