OnniKeiju..
Mun on ihan pakko lähteä etsimään matkalaukkuja kirppareilta! ihanat nuo :heart:
Valitettavasti ne maksaa siellä IHAN HIRVEÄSTI! Olen koittanut niitä meille metsästää, mutta hinnat on 30 ja siitä ihan huimasti ylöspäin : /Mun on ihan pakko lähteä etsimään matkalaukkuja kirppareilta! ihanat nuo :heart:
Tuossa ei muuten ollu kangasta sisäpuolella. On sen verran vanha että ei ollu ollenkaan. Yöpöytälaukussa oli iiiihana sininen kangasMiten toi matkalaukun sisäkangas kestää kylppärin kosteutta? Ihana idea, mäkin haluuuuun!
Bongailua ja metsästystä se vain vaatii. Kaks oon saanu siskolta mun matkalaukuista ja loput on kirpparilta, kaikki alle vitosen per laukku.Valitettavasti ne maksaa siellä IHAN HIRVEÄSTI! Olen koittanut niitä meille metsästää, mutta hinnat on 30 ja siitä ihan huimasti ylöspäin : /
Laudeliinat, saunatyynyt pari koukkua seinään ja lyhty kattoon; oliko jotain muuta tehty?Eli tällä kertaa oli vuorossa saunan tuunaus
Öö missä? Lainauksissa oli vähän häilkkää, mutta näissä lainauksissa on aina joku numero joka ei normaalisti näy.Miksi nalkuttavan talonmiehen kohdalla näkyy skype puhelinnumero?
Ei näköjään nä enää... Menin sen numeron päälle (joka oli sun kuvan kohdalla tossa missä oli listattuna kaikki) ja siinä luki, että soita skypepuhelu tähän numeroon...Öö missä? Lainauksissa oli vähän häilkkää, mutta näissä lainauksissa on aina joku numero joka ei normaalisti näy.
Joo, sun viestissä se on tälläinenEi näköjään nä enää... Menin sen numeron päälle (joka oli sun kuvan kohdalla tossa missä oli listattuna kaikki) ja siinä luki, että soita skypepuhelu tähän numeroon...
Ei näköjään nä enää... Menin sen numeron päälle (joka oli sun kuvan kohdalla tossa missä oli listattuna kaikki) ja siinä luki, että soita skypepuhelu tähän numeroon...
Kun siitä ei oikein mikään iskenyt....Konsultoi toivelistaa. )
Yritetään muistaa muistuttaa sua tuosta aiheen vaihtumisesta...Ja kuulkaa, koska taas olen onnistunut olemaan vaihtamatta aihetta kokonaiseen viikkoon (nyt aion mennä kipinkapin vaihtamaan uuden aiheen), niin mua saa kyllä häiriköidä jos aihe ei meinaa alkaa oleen päivitetty.
ja iso HARMI, mun huivini ei kyllä yksikään valmistu alle viikossa Paitsi ehkä yksi jonka surauttelin parissa tunnissa, mutta se on niin tylsä ettei tosikaan