O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun on ihan pakko lähteä etsimään matkalaukkuja kirppareilta! ihanat nuo :heart:
Miten toi matkalaukun sisäkangas kestää kylppärin kosteutta? Ihana idea, mäkin haluuuuun!![]()
Valitettavasti ne maksaa siellä IHAN HIRVEÄSTI! Olen koittanut niitä meille metsästää, mutta hinnat on 30 ja siitä ihan huimasti ylöspäin : /
Eli tällä kertaa oli vuorossa saunan tuunaus![]()
Miksi nalkuttavan talonmiehen kohdalla näkyy skype puhelinnumero?
Öö missä? Lainauksissa oli vähän häilkkää, mutta näissä lainauksissa on aina joku numero joka ei normaalisti näy.
Ei näköjään nä enää... Menin sen numeron päälle (joka oli sun kuvan kohdalla tossa missä oli listattuna kaikki) ja siinä luki, että soita skypepuhelu tähän numeroon...
Ei näköjään nä enää... Menin sen numeron päälle (joka oli sun kuvan kohdalla tossa missä oli listattuna kaikki) ja siinä luki, että soita skypepuhelu tähän numeroon...
Konsultoi toivelistaa.)
Ja kuulkaa, koska taas olen onnistunut olemaan vaihtamatta aihetta kokonaiseen viikkoon (nyt aion mennä kipinkapin vaihtamaan uuden aiheen), niin mua saa kyllä häiriköidä jos aihe ei meinaa alkaa oleen päivitetty.
ja iso HARMI, mun huivini ei kyllä yksikään valmistu alle viikossaPaitsi ehkä yksi jonka surauttelin parissa tunnissa, mutta se on niin tylsä ettei tosikaan
![]()