Mä olen judoa ja bodypumppia harrastava neljän lapsen äiti, nuorin lapsistamme tyttö, 2v. Pojat jo aikuisia. Lyhythiuksinen, punapää ja nuorekas sporttinen yli nelikymppinen. Entä mieheni?
Sun mies on leppoisa luonteinen yrittäjä. Vähän vatsakas usein hymyilevä ja rauhallinen.Mä olen judoa ja bodypumppia harrastava neljän lapsen äiti, nuorin lapsistamme tyttö, 2v. Pojat jo aikuisia. Lyhythiuksinen, punapää ja nuorekas sporttinen yli nelikymppinen. Entä mieheni?
No jotain oikein kuitenkin, aika paljonkin. Mä olen yleensä aika hyvä näissä mielikuvajutuissa. Laita vastine, mun kuvatus on edellisellä sivulla.Alkuperäinen kirjoittaja entäs mulla sitten;24698813:pitkä on mut ei ihan hoikka, mut ei paksukaan, roteva. Kalju (omasta tahdosta), suht tumma. Puuhakas kotona joo ja rakastaa lapsia ja puuhaa heidän kanssa paljon. Taloushallinnon töitä tekee, ei niin totinen.
Rauhallinen, vähän hiljainen ja ehkä jurokin duunarimies, tasoittaa sun vauhdikuutta, puhuu vähän mutta asiaa, rakastaa lapsia, autojen rassausta ja kaikenlaista puuhailua. Iso ja roteva, ei lihava. Ehdottomasti silmälasit165cm 60kg, aina äänessä,aina menossa.. ootas joku ei tapahu heti...
pitäisiköhän alkaa ennustajaksi...muuten aika 10 mutta silmälasit vain mettästäessä päässä.
No mä en ole, paas luonnehdintaa itsestäsi ja arvuuttelen! #35 mamaasta voisit kanssa väsätä jotainAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24699134:Olet sukupuolirasisti, et laatinut hommaa siten, että miehetkin voisi osallistua ja arvuutella puolisonsa ominaisuuksia.
Siis vanha mummo oot..Olen pieni punapää, tempparementtinen tuuliviiri...