Pistetäänkö tämmöinen " leikki "

• Viestiketjun aloittaja "Siina"
  • Ensimmäinen viesti
"mamaa"
Hmm, miehes vois olla 183/95 lihaksikas (paino siis lihaksista, ei läskistä) tummat lyhyet hiukset ja tummat/vihreät silmät. Hyvin koulutettu ja pärjää liike-elämässä hyvin. Ehkä oma yrityskin pyörii.
Tuota tuota, tästä meni oikein nuo vihertävät silmät ja tummat lyhyet hiukset... Muuten mies on 175/alle 70 kg, kroppa todella tiukkaa ja kuivaa lihasta, opiskelee vasta ja vieläpä sosiaalialaa (entinen ammattiurheilija). Oma yhteinen yritys on kyllä suunnitelmissa :)

"Katja"
Minä olen blondi, vatsamakkarainen, akateeminen virkamies. Pidän liikunnasta, lukemisesta, sienestyksestä, hyvästä ruoasta ja juomasta, matkustelusta ja kasvimaapuuhista. Ja mies on millainen?
Sun mies on pyöreä ja aika lyhyt. Hänellä on suorathousut mitkä hieman liian lyhyet lahkeista. Kalju tai sädekehätukka. Kova höpöttämään, lystikäs ja kova työntekijä. Ruumiillista työtä tekee ja jaksaa olla tekemässä koko ajan jotain jopa kyllästymiseen asti. Usein myös makaa sohvalla katsomassa jotain komediaa olutpullo seuranaan ja naksuja napostellen. Aina ei musita kahta kertaa päivässä pestä hampaitaan.

[QUOTE="mamaa";24699351]Miehesi on pitkä ja hoikka, myös kalvakkakasvoinen, mustahiuksinen ja tykkää pitkistä mustista nahkatakeista. Hän on luonteeltaan herkkä, tykkää näprätä tietokoneiden kanssa ja kuuntelee Sisters of Mercya :)[/QUOTE]
Tää oli osittain osuva :D Pitkä, herkkä (joskus), kalvakka kasvoinen, pelaa koneella.

mullekin :)
Olen 160 ja 70kg vaaleat raidat omaava rouva. Tykkään leggareista ja tunikoista ;)
Rakasta lapsiani (vaikka monesti mennyt hermot), ystäviä ja matkustelua. Kotona kaamea kaaos.
Minkalainen mies mulla on :)?

Sulle myös
Olen 160 ja 70kg vaaleat raidat omaava rouva. Tykkään leggareista ja tunikoista ;)
Rakasta lapsiani (vaikka monesti mennyt hermot), ystäviä ja matkustelua. Kotona kaamea kaaos.
Minkalainen mies mulla on :)?
Sulla on tavallinen normaali vartaloinen 176 cm mies ja hän on ulkohommissa vihertyöntekijänä, enimmäkseen pikkukaivurilla tekee työtään. Pitää hyvästä ruuasta ja rakastaa makkaraperunoita tuplamakkaralla. Alkoholikinmaistuu, mutta ei liiaksi. Mies onkotitöissä hyvinkin laiska ja jättää sinulle ne mieluusti. Aika kovapainen.

[QUOTE="Minni";24699494]Laiha ja viiksekäs. Hiljainen. Kuljetusalalla. Pukeutuu useimmiten farkkuihin.[/QUOTE]

Nooh, hoikka with lihakset. Välillä hiljainen. Ei kuljetusalalla. Pukeutuu kyllä muuten farkkuihin paitsi kotona verkkareihin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Sulle myös;24699520:
Sulla on tavallinen normaali vartaloinen 176 cm mies ja hän on ulkohommissa vihertyöntekijänä, enimmäkseen pikkukaivurilla tekee työtään. Pitää hyvästä ruuasta ja rakastaa makkaraperunoita tuplamakkaralla. Alkoholikinmaistuu, mutta ei liiaksi. Mies onkotitöissä hyvinkin laiska ja jättää sinulle ne mieluusti. Aika kovapainen.
Joo pituus meni oikein :), ei ulkohommissa, vaan päähommissa.
Joo pitää oikein maskuliinisesta ruuasta ja alkomahoolista.
Itse olen ottanut kotitöistä suurimman osan, olenhan kotona.
Osaa olla kovapäinenkin, minä taivun yllättävästi :D

[QUOTE="Katja";24699347]Sun mies on pyöreä ja aika lyhyt. Hänellä on suorathousut mitkä hieman liian lyhyet lahkeista. Kalju tai sädekehätukka. Kova höpöttämään, lystikäs ja kova työntekijä. Ruumiillista työtä tekee ja jaksaa olla tekemässä koko ajan jotain jopa kyllästymiseen asti. Usein myös makaa sohvalla katsomassa jotain komediaa olutpullo seuranaan ja naksuja napostellen. Aina ei musita kahta kertaa päivässä pestä hampaitaan.[/QUOTE]

Mies on lyhyt mieheksi kyllä, mutta timmikroppainen ja jopa skrodehko. Käyttää tiukahkoja farkkuja tai lököttäviä reisitaskupöksyjä, joissa joskus jopa liian pitkät lahkeet. Pitää päänsä omaehtoisesti kaljuna. Ruumillista työtä tekee (ja pyörittää firmaa perustyön ohessa), ja tosiaan jaksaa olla koko ajan tekemässä jotain. Kotona ollessaan löhöilee kyllä toisinaan, ei usein kuitenkaan, sohvalla oluttölkin kanssa. Useammin kuitenkin touhuaa jotain iltaoluen kanssa. Ei juurikaan napostele. Hampaat pesee aamuin illoin, reikiä nolla. :)

"Katja"
Mies on lyhyt mieheksi kyllä, mutta timmikroppainen ja jopa skrodehko. Käyttää tiukahkoja farkkuja tai lököttäviä reisitaskupöksyjä, joissa joskus jopa liian pitkät lahkeet. Pitää päänsä omaehtoisesti kaljuna. Ruumillista työtä tekee (ja pyörittää firmaa perustyön ohessa), ja tosiaan jaksaa olla koko ajan tekemässä jotain. Kotona ollessaan löhöilee kyllä toisinaan, ei usein kuitenkaan, sohvalla oluttölkin kanssa. Useammin kuitenkin touhuaa jotain iltaoluen kanssa. Ei juurikaan napostele. Hampaat pesee aamuin illoin, reikiä nolla. :)
Onneksi ei menny oikeaan mun veikkaus :)

• Tykkää
Reactions: persvakoonasana
"vieras"
No entäs mulla? Olen korkeasti koulutettu yrittäjä, muodokas ja lihaksikas, pitkähkö ja tummanpunatukkainen, klassisen kaunis, tyyliltäni myös klassinen. Kuuntelen rokkia ja olen työnarkomaani. Kotini on kaaoksessa, mutta rakastan kokkailua.

Yhteistyössä