Pistetäänkö tämmöinen " leikki "

• Viestiketjun aloittaja "Siina"
  • Ensimmäinen viesti
entäs mulla sitten
[QUOTE="red";24698772]Sun mies on opettaja, ehkä amiksessa. Vaalea, pitkä ja hoikka. Korjaa ja nikkaroi, huolehtii lapsista.
Pidetty mutta ammattinsa vuoksi hieman totinen. No?[/QUOTE]

pitkä on mut ei ihan hoikka, mut ei paksukaan, roteva. Kalju (omasta tahdosta), suht tumma. Puuhakas kotona joo ja rakastaa lapsia ja puuhaa heidän kanssa paljon. Taloushallinnon töitä tekee, ei niin totinen.

"red"
Alkuperäinen kirjoittaja entäs mulla sitten;24698813:
pitkä on mut ei ihan hoikka, mut ei paksukaan, roteva. Kalju (omasta tahdosta), suht tumma. Puuhakas kotona joo ja rakastaa lapsia ja puuhaa heidän kanssa paljon. Taloushallinnon töitä tekee, ei niin totinen.
No jotain oikein kuitenkin, aika paljonkin. :) Mä olen yleensä aika hyvä näissä mielikuvajutuissa. Laita vastine, mun kuvatus on edellisellä sivulla.

"Minni"
[QUOTE="...";24698851]170cm, 70kg blondi, elämäniloinen, tyypillinen kaksonen .Ikää 22 vuotta[/QUOTE]

Sun mies työskentelee raksalla tai jossain tuotantohommissa. Vapaa-aikana pelailee mieluusti x-boxilla tms. Tasainen luonne.

[QUOTE="Minni";24698829]Sun mies on leppoisa luonteinen yrittäjä. Vähän vatsakas usein hymyilevä ja rauhallinen.[/QUOTE]

Yrittäjä osui, IT-alalla, vatsaa ei ole, hoikka luontaisesti mustatukkainen karvaton komea mies. Hymyilevä joo, usein kyllä rauhallinen mutta todella tulistuva luonne, itsepäinen joten vääntää kyllä saa;).

"..."
[QUOTE="Minni";24698870]Sun mies työskentelee raksalla tai jossain tuotantohommissa. Vapaa-aikana pelailee mieluusti x-boxilla tms. Tasainen luonne.[/QUOTE]

Näistä osu vaan toi tasainen luonne ;)

"mamaa"
32-vuotias, 159 cm/54 kg, entinen ikiblondi ja nykyinen lyhythiuksinen ruskeatukka, entisestä (29 v.) superhimoliikkujasta sohvaperunaksi muuttunut energiapakkaus (siis vain liikunta-asioissa sohvaperuna).

"pieras"
Olen aika itsepäinen tummatukkainen hoikka 31 vuotias nainen. Pinnallinenkin välillä, pidän muodista ja haluan pitää itseni kunnossa, toisin sanoen mahdollisimman hyvän näköisenä :D

[QUOTE="mamaa";24699006]Rauhallinen, vähän hiljainen ja ehkä jurokin duunarimies, tasoittaa sun vauhdikuutta, puhuu vähän mutta asiaa, rakastaa lapsia, autojen rassausta ja kaikenlaista puuhailua. Iso ja roteva, ei lihava. Ehdottomasti silmälasit :)[/QUOTE]

muuten aika 10 mutta silmälasit vain mettästäessä päässä.

"mamaa"
[QUOTE="pieras";24698994]Olen aika itsepäinen tummatukkainen hoikka 31 vuotias nainen. Pinnallinenkin välillä, pidän muodista ja haluan pitää itseni kunnossa, toisin sanoen mahdollisimman hyvän näköisenä :D[/QUOTE]

Miehesi käyttää t-paitoja, kulutettuja farkkuja joissa on paljon yksityiskohtia, valkoista vyötä ja paljon geeliä tukassa. Pitkä, hyväkuntoinen, tumma. Yrittäjä, tekee paljon töitä. Paljon menossa.

"pieras"
[QUOTE="mamaa";24699025]Miehesi käyttää t-paitoja, kulutettuja farkkuja joissa on paljon yksityiskohtia, valkoista vyötä ja paljon geeliä tukassa. Pitkä, hyväkuntoinen, tumma. Yrittäjä, tekee paljon töitä. Paljon menossa.[/QUOTE]

Heh, pukeutuminen ei olisi voinut mennä enemmän metsään :D Oikeaan osui kuiteknin pitkä, hyväkuntoinen ja tumma. Paljon on myös menossa, mutta ei viihteellä vaan puuhastelee mielellään aina kaikkea.

"mamaa"
[QUOTE="pieras";24699060]Heh, pukeutuminen ei olisi voinut mennä enemmän metsään :D Oikeaan osui kuiteknin pitkä, hyväkuntoinen ja tumma. Paljon on myös menossa, mutta ei viihteellä vaan puuhastelee mielellään aina kaikkea.[/QUOTE]

Ilmeisesti mun ennustajalinjassa oli jotain häiriötä tuossa vaatekohdassa :) En tarkoittanutkaan, että viihteellä vaan muuten. Kyl mulla taitaa olla lahjoja, heh.

No, mulle kans jotain!

entäs mulla sitten
[QUOTE="red";24698695]Olen vaalea, klassisen "kaunis", tyylikäs ja naisellinen nainen, työ ja harrastus on kultuurin parissa. :)[/QUOTE]

Hmm...sun miehesi on pitkähkö normivartaloinen sopivan lihaksikas suht kaitakasvoinen ja hänellä on kauniit helmenvalkoisethampaat. Hymyilevä ja ilmeikäs ja kapeahuulinen. Pukeutuu työn puolesta pukuun( jostain syystä tulee mieleen puvun väriksi harmaa) ja kravaattiin, mutta vapaalla rentoon lenkkiasuun eli urheilullinen. Hänet näkee siis usein myös pelikassi olalla, olisiko mahdollisesti squashmaila kassissa tai golfmaila? Lyhyet siistit hiukset ei vaalea eikä tumma ja tuoksuu miehekkään hyvälle. Ammatiltaan hn onjonkin sortin bisnesmies. Hellä ja huomaavainen,mutta omalla tavallaan karski :)

[QUOTE="Siina";24698458]Kerrotaan ensin itsestä jotain pientä, toiset arvailee minkälainen miehesi olisi?

Minä 180/90 tumma, rempsee amazoni nainen :D[/QUOTE]

Olet sukupuolirasisti, et laatinut hommaa siten, että miehetkin voisi osallistua ja arvuutella puolisonsa ominaisuuksia.

"mamaa"
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24699134:
Olet sukupuolirasisti, et laatinut hommaa siten, että miehetkin voisi osallistua ja arvuutella puolisonsa ominaisuuksia.
No mä en ole, paas luonnehdintaa itsestäsi ja arvuuttelen! #35 mamaasta voisit kanssa väsätä jotain :)

[QUOTE="mamaa";24698985]32-vuotias, 159 cm/54 kg, entinen ikiblondi ja nykyinen lyhythiuksinen ruskeatukka, entisestä (29 v.) superhimoliikkujasta sohvaperunaksi muuttunut energiapakkaus (siis vain liikunta-asioissa sohvaperuna).[/QUOTE]

Hmm, miehes vois olla 183/95 lihaksikas (paino siis lihaksista, ei läskistä) tummat lyhyet hiukset ja tummat/vihreät silmät. Hyvin koulutettu ja pärjää liike-elämässä hyvin. Ehkä oma yrityskin pyörii.

Yhteistyössä