Pistetäänkö tämmöinen " leikki "

• Viestiketjun aloittaja "Siina"
  • Ensimmäinen viesti
"tätä"
[QUOTE="Siina";24698458]
Minä 180/90 tumma, rempsee amazoni nainen :D[/QUOTE]

Sul on selkeesti reilu 180pitkä hoikahko/normirakenteinen, vaaleat lyhytet hiukset omaava mies. Korvis toisessa korvassa ja kenties yksi merkityksellinen tatuointi.

Kuis osu?

arvaa
170cm ja 65kg siis, käytän sporttisia vaatteita, aika nuorennäköinen vaikka tummat silmänaluset paljastaa mut 40v ja kolmen lapsen äidiksi ;) --m,utta siis millainen mies? :)

"Siina"
[QUOTE="tätä";24698478]Sul on selkeesti reilu 180pitkä hoikahko/normirakenteinen, vaaleat lyhytet hiukset omaava mies. Korvis toisessa korvassa ja kenties yksi merkityksellinen tatuointi.

Kuis osu?[/QUOTE]

Ei oo :D Noin 178 cm, lihaksikas, kalju, tatuointeja pari, osittain osu.

no kokeillaas. :)
[QUOTE="Minni";24698603]Olen 163 cm ja 65 kg. Ammatiltani lastentarhanope ja vapaa-aikana monenlaisen kulttuurin suurkuluttaja.[/QUOTE]

Sun miehellä on silmälasit, ruudullinen kauluspaita ja ihana risuparta. Sellainen älykkään näköinen, komea nörttimies. :)

Mä olen jatkuvasti hiustenväriä vaihtava hoikka kampaaja. :)

no kokeillaas. :)
[QUOTE="Minni";24698670]Sun mies on lihaksikas ja hyväkuntoinen, harrastaa urheilua. Sosiaalinen tyyppi.[/QUOTE]

Sosiaalinen tyyppi joo, ja entinen ammattiurheilija, nykyinen..hmm...no, nykyinen ei niin urheilija. :D Ei mikään maailman lihaksikkain, mutta on hän jäntevä ja hyväpyllyinen. ;)

"Minni"
Sun miehellä on silmälasit, ruudullinen kauluspaita ja ihana risuparta. Sellainen älykkään näköinen, komea nörttimies. :)
Ei ihan osunut : )

Silmälasit on vaan ei käytä niitä. Ei käytä kauluspaitoja kuin juhlissa ja silloinkin pitkin hampain. Collegepaidoissa kulkee yleensä. Ei halua kasvattaa partaa tai viiksiä. Satunnainen sänki löytyy.

"red"
Alkuperäinen kirjoittaja entäs mulla sitten;24698734:
Oöen 163cm 95 kg, iloinen, huumorintajuinen, kova kiroilemaan,helpostil loukkaantuva ja tiuskiva. Pahatuuli ei kauaa kestä ja pikku asioista ei murehdita.
Sun mies on opettaja, ehkä amiksessa. Vaalea, pitkä ja hoikka. Korjaa ja nikkaroi, huolehtii lapsista.
Pidetty mutta ammattinsa vuoksi hieman totinen. No?

Yhteistyössä