G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No hupsis, eihän täällä kukaan ota koskaan....En tunnustaudu olevani alkoholisti, vaikka juuri nyt siltä tuntuukin. Nautin hyvästä punaviinistä, en pode huonoa omaatuntoa jos illalla istahdan alas pitkän päivän jälkeen ja nautiskelen lasillisen, ja eikös joskus ollut sellainen tutkimus että 21 annosta viikossa on terveellistä??? Jakaa sen kukin sitten niinkuin haluaa.
No niin teen kohta minäkinKaikki ne enemmän juovat on nytkin sen harrastuksista parhaimman parissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24693874:On aika hienoa todeta, miten raitista ja kunnollista tämän palstan väki on:saint:
Siihen nähden, mitä määriä alkoholipitoisia juomia lähikaupoistamme rahdataan koteihin, päättelen, etteivät tämän palstan mammat käy samoissa kaupoissa kanssamme tai sitten....[saat itse täydentää]No mä ainakin olen vain olosuhteiden pakosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24693943:Siihen nähden, mitä määriä alkoholipitoisia juomia lähikaupoistamme rahdataan koteihin, päättelen, etteivät tämän palstan mammat käy samoissa kaupoissa kanssamme tai sitten....[saat itse täydentää]
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24693874:On aika hienoa todeta, miten raitista ja kunnollista tämän palstan väki on:saint:
Tätä minä juuri tarkoitin... tänne kirjoittavat ne, jotka ovat ylpeitä vähäisestä käytöstään/absolutismistaanOn ilmeisesti myös olemassa se mahdollisuus, että joku valehtelee
Sitä emme tiedä minkä takia.![]()
Mä en ole mitenkään ylpeä siitä, että tässä iässä ei enää jaksa bilettää ja tenuttaa. Enemmänkin se on vähän säälittävää, kun mieluummin ottaa vain lasin viiniä ja käärii lonkkansa villahuiviin kuin että lähtisi kavereiden kanssa kippaamaan ilolientä jonnekin Helsingin yöelämään.... tänne kirjoittavat ne, jotka ovat ylpeitä vähäisestä käytöstään/absolutismistaanOn ilmeisesti myös olemassa se mahdollisuus, että joku valehtelee
Sitä emme tiedä minkä takia.![]()