F
Fleur de la Cour
Vieras
Tuli keskustelua tästä asiasta taannoin kavereiden kesken. Olivat yhdet kaverit hankkineet uuden asunnon ja tehneet pintaremontin ja sisustaneet, toinen kaveri on sisustanut ja remontoinut vanhempaa taloa nykyaikaiseksi ja pari vuotta. Jälkimmäinen sanoi olleensa vapaa-ajat vain kotona tuon ajan, ei ole ulkona pistäydytty, ei omista enää edes parempia vaatteita kun verkkareita vaan. Itse en ole sen jälkeen remonttia ehtinyt edes ajatella kun työelämään menin. Vapaa-aikana lähden myös mielelläni kotoa pois rentoutumaan, joten mihinpä sitä edustuskotia tarvitsisinkaan. Itse laitan rahani mieluummin itseeni, olen kauneuspalveluiden heavy-user sekä kyllä ostin myös äskettäin uuden auton. Mutta sepä on halveksittavaa ja paheksuttavaa, vaikka kun tuli puhetta siitä paljonko rahaa menee remontointiin ja sisustamiseen niin tuhlailussa remontoija ja sisustaja ohitti reippaasti minut. Joo, joo huonekalu säilyy kauemmin.. näinköhän se on lapsiperheessä, nehän ne ensimmäisenä hajoaa. Minä ja auto ollaan meidän perheen status, ei meidän koti, harmi kun satumme asumaan Suomessa, muualla Euroopassa se ei ehkä olisi niin kauhea ihmetyksen aihe.