Aries78!

• Viestiketjun aloittaja bongaus!!:)
  • Ensimmäinen viesti
Ja kohta tulee lunta tännekkin näkee jalanjäljet.
Hesari:
Sveitsissä tuprutti jo puoli metriä lunta
19.9.2011 19:
Sadetta tuli myös veden muodossa paikoin enemmän kuin yli sataan vuoteen.

Sankka lumentulo aiheutti liikenneongelmia: useita vuoristosolissa kulkevia teitä jouduttiin sulkemaan.

Ja kohta tulee lunta tännekkin näkee jalanjäljet.
Hesari:
Sveitsissä tuprutti jo puoli metriä lunta
19.9.2011 19:
Sadetta tuli myös veden muodossa paikoin enemmän kuin yli sataan vuoteen.

Sankka lumentulo aiheutti liikenneongelmia: useita vuoristosolissa kulkevia teitä jouduttiin sulkemaan.
:D Ja sä halusit jakaa tän koska... ? :D

No, toisaalta, jos joku hiipii puskissa kyttäilemässä ikkunoista sisään, niin on se ainakin helpompi havaita jos on lunta :D

Mietin samaa :D Tämä henkilö taitaa vain varottaa mua, etten jäis kiinni..se oikeesti kuvittelee mun hiiviskelevän arieksen ikkunoiden alla.:D
On se silleen hyvä että hän haluaa varoittaa. :heart: Sehän on ystävällistä, ettei yllättävä lumisade pilaa kyttäilyjäsi. :D Olishan se kaameeta kun sä kaikessa rauhassa hiivit sinne ikkunan alle, itkuhälytin kädessä... onnistut jotenkin pitämään sen hiljaisena ettei satunnainen ÄIIIITIIIIIIII!!!!-huuto pilaa aikeitasi... mutta sitten... :O Lankeaa kaamea lumisade ja sä kökötät ikkunan alla ihmettelemässä että miten täältä pääsee jälkiä jättämättä pois :D

aapp
On se silleen hyvä että hän haluaa varoittaa. :heart: Sehän on ystävällistä, ettei yllättävä lumisade pilaa kyttäilyjäsi. :D Olishan se kaameeta kun sä kaikessa rauhassa hiivit sinne ikkunan alle, itkuhälytin kädessä... onnistut jotenkin pitämään sen hiljaisena ettei satunnainen ÄIIIITIIIIIIII!!!!-huuto pilaa aikeitasi... mutta sitten... :O Lankeaa kaamea lumisade ja sä kökötät ikkunan alla ihmettelemässä että miten täältä pääsee jälkiä jättämättä pois :D
:D Hih, kaksi vaihtoehtoa: juosta karkuun ja mennä kotiin odottamaan, milloin aries koputtaa oven takana ja vaatii rahoja (tai jotain muuta palkkiota) kotirauhan rikkomisesta. Sehän löytää meille seuraamalla jalanjälkiä, jos se petollinen lumisade yllättää (tai seuraa sitä kaameaa huutoa mikä itkuhälyttimestä kuuluu). Ja se toinen vaihtoehto taitaa olla se, että kolkuttelen nöyrästi ja anteeksi pyydellen arieksen oveen ja pyydän päästä sisään, tunnustan tekoni ja anon armoa. Yritän tietenkin olla todella säälittävä (ja suloinen.) :p

Aries 78
Harmailla...muuta en paljasta. :) Menee jännittäväksi.:D Onko sun meses farkku??
Ei ole farmari. porrasperäinen ja todella matala auto, jonkin sortin sporttimalli vaikke se sportilta näytäkkään :D Ei ole mikään pyöreälamppuinen ja pyöreämuotoinen, on aika vanha kun -99 mallinen. Mutta silti parempi auto ajaa mitä se mun -04 vuoden Picasso..
Autossa ei ole mitään mersunmerkkejä korissa, takakontissa lukee ainoastaan Compressor

aapp
Ei ole farmari. porrasperäinen ja todella matala auto, jonkin sortin sporttimalli vaikke se sportilta näytäkkään :D Ei ole mikään pyöreälamppuinen ja pyöreämuotoinen, on aika vanha kun -99 mallinen. Mutta silti parempi auto ajaa mitä se mun -04 vuoden Picasso..
Autossa ei ole mitään mersunmerkkejä korissa, takakontissa lukee ainoastaan Compressor
Okei..tääl ei varmaan kovin montaa tollasta mersua ole, jatkan siis tsiigailua :p Mä lupaan hymyillä jos tunnistan sut :D

Yhteistyössä