Osuinko mä siis oikeaan :D ? Muistan siks, kun munkin olohuoneessa on se sama tapetti.
Gloria 21.09.2011 #51 Osuinko mä siis oikeaan ? Muistan siks, kun munkin olohuoneessa on se sama tapetti.
Aries 78 21.09.2011 #52 Alkuperäinen kirjoittaja Gloria: Näytä alkuperäinen viesti Osuinko mä siis oikeaan ? Muistan siks, kun munkin olohuoneessa on se sama tapetti. Click to expand... Juu jos sulla on harmaat joissa on viisi sakaraisia "kukkasia"
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria: Näytä alkuperäinen viesti Osuinko mä siis oikeaan ? Muistan siks, kun munkin olohuoneessa on se sama tapetti. Click to expand... Juu jos sulla on harmaat joissa on viisi sakaraisia "kukkasia"
Gloria 21.09.2011 #53 Kyllä kyllä Juuri ne samat. Huomenna pitäis taas alkaa yhdestä makuuhuoneesta raapiin vanhoja garseita hevosboordeja irti ja laittaan sitten viikonloppuna uutta.
Kyllä kyllä Juuri ne samat. Huomenna pitäis taas alkaa yhdestä makuuhuoneesta raapiin vanhoja garseita hevosboordeja irti ja laittaan sitten viikonloppuna uutta.