aapp
Harmailla...muuta en paljasta. Menee jännittäväksi. Onko sun meses farkku??Pitää kysyä että millaisilla taisteluvaunuilla aloittaja itse on liikkeellä, niin osaan suorittaa vastavakoilua :kieh:
Harmailla...muuta en paljasta. Menee jännittäväksi. Onko sun meses farkku??Pitää kysyä että millaisilla taisteluvaunuilla aloittaja itse on liikkeellä, niin osaan suorittaa vastavakoilua :kieh:
Ja sä halusit jakaa tän koska... ?Ja kohta tulee lunta tännekkin näkee jalanjäljet.
Hesari:
Sveitsissä tuprutti jo puoli metriä lunta
19.9.2011 19:
Sadetta tuli myös veden muodossa paikoin enemmän kuin yli sataan vuoteen.
Sankka lumentulo aiheutti liikenneongelmia: useita vuoristosolissa kulkevia teitä jouduttiin sulkemaan.
Mietin samaa Tämä henkilö taitaa vain varottaa mua, etten jäis kiinni..se oikeesti kuvittelee mun hiiviskelevän arieksen ikkunoiden alla.Ja sä halusit jakaa tän koska... ?
No, toisaalta, jos joku hiipii puskissa kyttäilemässä ikkunoista sisään, niin on se ainakin helpompi havaita jos on lunta
On se silleen hyvä että hän haluaa varoittaa. :heart: Sehän on ystävällistä, ettei yllättävä lumisade pilaa kyttäilyjäsi. Olishan se kaameeta kun sä kaikessa rauhassa hiivit sinne ikkunan alle, itkuhälytin kädessä... onnistut jotenkin pitämään sen hiljaisena ettei satunnainen ÄIIIITIIIIIIII!!!!-huuto pilaa aikeitasi... mutta sitten... :O Lankeaa kaamea lumisade ja sä kökötät ikkunan alla ihmettelemässä että miten täältä pääsee jälkiä jättämättä poisMietin samaa Tämä henkilö taitaa vain varottaa mua, etten jäis kiinni..se oikeesti kuvittelee mun hiiviskelevän arieksen ikkunoiden alla.
Hih, kaksi vaihtoehtoa: juosta karkuun ja mennä kotiin odottamaan, milloin aries koputtaa oven takana ja vaatii rahoja (tai jotain muuta palkkiota) kotirauhan rikkomisesta. Sehän löytää meille seuraamalla jalanjälkiä, jos se petollinen lumisade yllättää (tai seuraa sitä kaameaa huutoa mikä itkuhälyttimestä kuuluu). Ja se toinen vaihtoehto taitaa olla se, että kolkuttelen nöyrästi ja anteeksi pyydellen arieksen oveen ja pyydän päästä sisään, tunnustan tekoni ja anon armoa. Yritän tietenkin olla todella säälittävä (ja suloinen.)On se silleen hyvä että hän haluaa varoittaa. :heart: Sehän on ystävällistä, ettei yllättävä lumisade pilaa kyttäilyjäsi. Olishan se kaameeta kun sä kaikessa rauhassa hiivit sinne ikkunan alle, itkuhälytin kädessä... onnistut jotenkin pitämään sen hiljaisena ettei satunnainen ÄIIIITIIIIIIII!!!!-huuto pilaa aikeitasi... mutta sitten... :O Lankeaa kaamea lumisade ja sä kökötät ikkunan alla ihmettelemässä että miten täältä pääsee jälkiä jättämättä pois
Ei ole farmari. porrasperäinen ja todella matala auto, jonkin sortin sporttimalli vaikke se sportilta näytäkkään Ei ole mikään pyöreälamppuinen ja pyöreämuotoinen, on aika vanha kun -99 mallinen. Mutta silti parempi auto ajaa mitä se mun -04 vuoden Picasso..Harmailla...muuta en paljasta. Menee jännittäväksi. Onko sun meses farkku??
Okei..tääl ei varmaan kovin montaa tollasta mersua ole, jatkan siis tsiigailua Mä lupaan hymyillä jos tunnistan sutEi ole farmari. porrasperäinen ja todella matala auto, jonkin sortin sporttimalli vaikke se sportilta näytäkkään Ei ole mikään pyöreälamppuinen ja pyöreämuotoinen, on aika vanha kun -99 mallinen. Mutta silti parempi auto ajaa mitä se mun -04 vuoden Picasso..
Autossa ei ole mitään mersunmerkkejä korissa, takakontissa lukee ainoastaan Compressor
Ei näy harmaita hyökkäysvaunuja kaupungilla, ei varmaankaan johtune jatkuvasta vesitihkustaOkei..tääl ei varmaan kovin montaa tollasta mersua ole, jatkan siis tsiigailua Mä lupaan hymyillä jos tunnistan sut
Koulussa olen päivät, vanhin on ekaluokalla ja pikkuinen pph:ssa..Ootko sä päivät töissä vai kotona poikien kanssa?
En nyt ole ollut missään. Lasten kanssa kun yksin asun, ja ei enään voi tehdä yö- ja viikonloppu duunia.Alkuperäinen kirjoittaja Toinen lähettyviltä;24677230:Missä olet portsarin duunissa?
Suosittelen!! Tämä on hauskaa.Pitäisikö minunkin sitten alakaa ap:n lailla vilkuilemaan ympärilleni?!
Onko täällä paljonkin palstalaisia samasta kaupungista ??Pitäisikö minunkin sitten alakaa ap:n lailla vilkuilemaan ympärilleni?!
Mä olen enemmälti pohjoisen suunnalta mutta läheltä mä tuun seuraamaan mersumiestä ja harmaita vaunuja lykkivän naisen bongailujaOnko täällä paljonkin palstalaisia samasta kaupungista ??
Pyhäjoelta?Mä olen enemmälti pohjoisen suunnalta mutta läheltä mä tuun seuraamaan mersumiestä ja harmaita vaunuja lykkivän naisen bongailuja
Oikeesti matkaa on useampi kymmen kilsa joten ihan rauhassa vaan
Mistä te mun tapetitkin tiedätte :O:O:O Taidatte olla pahemmanluokan Stalkereita kaikki..Oliko sulla ne harmaat tapetit? Muistan jollain miespalstalaisella olleen sellaiset
Naiset tietää kaiken!! Eikö oo kiva ku susta ollaan kiinnostuneita??Mistä te mun tapetitkin tiedätte :O:O:O Taidatte olla pahemmanluokan Stalkereita kaikki..
Eihän se nyt ikävääkään ole, mutta tiedätte mun tapetitkin :ONaiset tietää kaiken!! Eikö oo kiva ku susta ollaan kiinnostuneita??
Muistaakseni sä oot itse laittanu kuvia kodistasi... Ei siinä, en MÄ muista tollasta mut jotkut näköjäänEihän se nyt ikävääkään ole, mutta tiedätte mun tapetitkin :O
Näköjään itekkin unohtanut nuo kuvatMuistaakseni sä oot itse laittanu kuvia kodistasi... Ei siinä, en MÄ muista tollasta mut jotkut näköjään