Alkuperäinen kirjoittaja Vanhenet sinäkin;24676027:
Vanha iho on aina vanha iho. Et mitenkään voi olla neljä- etkä viiskybäsenä samanlainen kropaltasi kuin nyt. Sori.
Tiedätkös, minulla ei ole tarvetta ollakaan parikymppisen näköinen keski-iässä. Mutta et vastannut kysymykseeni, että kuuluuko mielestäsi vanhempien ja ryppyisten naisten haukkua nuorempia ja parempi vartaloisia? Eikö nainen vanhanakin saisi ja voisi katsoa kaunista, hoikkaa nuorta naista todeta, että onpa kaunis? Siinä, missä mieskin?
Sitäpaitsi, itse olen aina pitänyt itseäni ihan tavallisen näköisenä. Ulkopuolelta tulleen palautteen perusteella olen ymmärtänyt, että olen keskivertonaisia parempi kroppainen. Suo anteeksi, että joillakin naisilla on se ampiaisvyötärö, sopivasti treenattu vartalo ja pyöreä peppukin, onko se sinulta tai muilta jotenkin pois? Olen jo tähän ikään mennessä ehtinyt saada niin paljon kehuja ja katseita ulkonäköni (tai lähinnä sen vartalon ja huolitellun olemuksen, hiukset, pukeutuminen myötä= johdosta, että en ole yhtään pahoillani, jos perääni ei tule viheltelyjä enää kun olen 50-vuotias. Olen kyllästynyt siihen huomioon jo nyt, vaikka sitä yhä tuleekin. Pikemminkin ihmettelen naisia, jotka hakemalla hakevat ulkonäkönsä pönkitystä esim. Seiskojen tähtitytöt. Mutta yhtälailla ihmettelen naisia, jotka haukkuvat yleisellä tasolla hyvännäköisinä pidettyjä naisia ja heistä pitäviä miehiä.