Onko tämä ketju todiste miesten naismausta?

• Viestiketjun aloittaja Gallupisti
  • Ensimmäinen viesti
"Tosimies"
Alkuperäinen kirjoittaja pörrie;24675584:
Mutta eihän suurin osa naisistakaan katsele kauniita naisia "seksuaalisessa mielessä", vaan niitä ihaillaan samalla tyylillä kuin vaikka kaunista asuntoa - tai jos mies vaikka ihailee hienoa autoa. Siis aivan täysin 100% visuaalisessa mielessä
Juu mutta kun se ei mene edes noin. Mut on myös yllättänyt se, minkänäköisiä miehiä pidetään rumina. No ok, Bernie Öklöstone on vähän eri, mutta toisaalta onhan kaverilla ikääkin se 210 vuotta.

Melkein mä sanoisin, että tota Elisabeth Cuthberttiä pitää 99 prossaa heteromiehistä (korjaan 100 pros) hyvännäkösenä. Tietysti se on. Se on tuote, joka näyttää hyvältä ja photoshopilla loput. Kyllä joku mies sanois kuitenkin, että "panisin, mutta sais olla isommat tissit."

Naisten miehiseen ulkonäköön kohdistuvassa arvioinnissa on enempi vaihteluu... Luulen ma.

"mä"
[QUOTE="Aapinen";24675614]Ei mene noin. Miehen jalat alta voi viedä pelkät isot silikonipallot.[/QUOTE]
Joo ja eräiltä naisilta ei voi mennä järjettömästi siittimestä. Ei, koska naisilla on sädekehä pään päällä.

Enkä edelleenkään ymmärrä, miksi minun miehenä pitäisi itseäni komeamman nähdessä olla edes hetken, voi kunpa minäkin. Olen tyytyväinen itseeni ja sillä selvä. Jos haluan komistautua entisestään, minusta itsestäni sen on tultava. Ei muiden perään huokailemalla.

"vieras"
Listassa taisi olla aika paljon naisia joita nämä poitsut on nähneet vain laitettuina ja meikattuina. Kattokaapas näitä neitosia ilman meikkejä niin voisi mielimuuttua. Jotkut on kyllä nättejä luonnostaankin, mutta valtaosa on meikattu kauniiksi perusnalliaisesta.
Esimerkkinä vaikka; Sarah Jessica Parker, Lagy Gaga...

"mä"
[QUOTE="vieras";24675690]Esimerkkinä vaikka; Sarah Jessica Parker, Lagy Gaga...[/QUOTE]
Kumpikaan ei sytytä, eikä kyllä suurin osa muistakaan julkkisnaisista. En ymmärrä miksi julkkisten perään pitäisi edes kuolata. Heitä on kaikista ihmisistä noin 0,00000001%. Mieluummin katson kauniita naisia ympärilläni arkielämässä.

"Tosimies"
[QUOTE="vieras";24675690]Listassa taisi olla aika paljon naisia joita nämä poitsut on nähneet vain laitettuina ja meikattuina. Kattokaapas näitä neitosia ilman meikkejä niin voisi mielimuuttua. Jotkut on kyllä nättejä luonnostaankin, mutta valtaosa on meikattu kauniiksi perusnalliaisesta.
Esimerkkinä vaikka; Sarah Jessica Parker, Lagy Gaga...[/QUOTE]

Valetta. Kukaan tosimies, ei siis kukaan, pidä Sarah Jessica Parkeria hyvännäköisenä. Miksikö? Se on joku maaginen luonnonlaki. Periatteessa hänen pitäisi olla edes kohtuullisen näköinen, mutta ei... ei...

Googletappa SJP ja saat tietoa miesten mieltymyksistä...

[QUOTE="Tosimies";24675669]
Melkein mä sanoisin, että tota Elisabeth Cuthberttiä pitää 99 prossaa heteromiehistä (korjaan 100 pros) hyvännäkösenä. Tietysti se on. Se on tuote, joka näyttää hyvältä ja photoshopilla loput. Kyllä joku mies sanois kuitenkin, että "panisin, mutta sais olla isommat tissit."[/QUOTE]

Tai sitten kasvotusten olisi sitä mieltä, että olipahan pettymys kun ei näytäkään samalta kuin kuvassa. (Vaikka on kasvotustenkin varmasti useimpien mielestä kaunis)

"Tosimies"
[QUOTE="mä";24675718]Kumpikaan ei sytytä, eikä kyllä suurin osa muistakaan julkkisnaisista. En ymmärrä miksi julkkisten perään pitäisi edes kuolata. Heitä on kaikista ihmisistä noin 0,00000001%. Mieluummin katson kauniita naisia ympärilläni arkielämässä.[/QUOTE]

Helkkarin vahva sama tähän. Mä en kanssa ymmärrä noita ketjuja. Sama koskee kyllä miesketjuja. Arkikaunottaret ja arjen kauniit tilanteet vievät aina voiton tuommoisesta. Melkein sanoisin, että itteä tuollaisten ketjujen liika seuraaminen turruttais.

"mä"
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24675749:
Tai sitten kasvotusten olisi sitä mieltä, että olipahan pettymys kun ei näytäkään samalta kuin kuvassa. (Vaikka on kasvotustenkin varmasti useimpien mielestä kaunis)
Ihan vinkkinä voin kertoa, että miehet eivät tuhlaa tälle ajatukselle sekuntiakaan, koska ymmärtävät lehtikuvien olevan lehtikuvia ja todellisen elämän jotain muuta. Naiset ilmeisesti tykkäävät mässäillä tällä aiheella ja luulevat miehiä samanlaisiksi. :D

"Tosimies"
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24675749:
Käytin vain esimerkkinä kyseistä Elisaa. Katsoin kuvan ja enää en edes muistaisi miltä näytti. Ei hän mua häkellyttänyt. Ne mun häkellykset ovat tulleet vain ja ainoastaan oikeassa maailmassa ja oikeissa tilanteissa.

Ja oma vaimoni on maailman kaunein nainen. Ihan oikeesti. Piste.

Poop
En tiedä kuka on Elisa Cuthbert?

Googlasin ulkonäön, menisi Scarlett Johanssonin pikkusiskosta?

Ei oo vielä nenää leikattu, joten ei oo päässyt hollywoodissa ykköspaikalle? Sinne ei oo asiaa ilman puikkonenää.

[QUOTE="mä";24675768]Ihan vinkkinä voin kertoa, että miehet eivät tuhlaa tälle ajatukselle sekuntiakaan, koska ymmärtävät lehtikuvien olevan lehtikuvia ja todellisen elämän jotain muuta. Naiset ilmeisesti tykkäävät mässäillä tällä aiheella ja luulevat miehiä samanlaisiksi. :D[/QUOTE]

Siis millä ihmeellä mässäillä? Käsittäkseni keskusteltiin siitä, että ihminen voi olla vaikka kuinka viehättävä, ja silti joku sanoo, ettei tuo ainakaan minulle kelpaa.

[QUOTE="Tosimies";24675777]Käytin vain esimerkkinä kyseistä Elisaa. Katsoin kuvan ja enää en edes muistaisi miltä näytti. Ei hän mua häkellyttänyt. Ne mun häkellykset ovat tulleet vain ja ainoastaan oikeassa maailmassa ja oikeissa tilanteissa.

Ja oma vaimoni on maailman kaunein nainen. Ihan oikeesti. Piste.[/QUOTE]

Googlatessa huomasin, että itse asiassa sekoitin sen yhteen toiseen naiseen, nuoreen ja vähän saman näköiseen vaaleaan näyttelijään... mutta sinne päin kuitenkin :D

=D
Musta noloa se että noin moni vastannut ketjuun "vie jalat alta", mä vastaisin naisena vain ketjuihin joissa kysellään hyvän näköisiä miehiä, ei jalat alta vie onneksi kukaan, muuten kaatuilisin.

Joltain vie jalat alta S-marketin kassa. Siinä vaiheessa kun kaupan kassa veis jalat alta, niin lakkaisin käymästä kaupassa, hiemanko hei noloa olis kaatuilla siinä jonon katsellessa!!!!

pörrie
Ihmettelen aina sitä, että paasataan juuri meikkien käytöstä sun muusta. Onko luonnollisen kaunis nainen vaan se nainen, joka ei tee ulkonäkönsä eteen mitään?

Kyllähän suuri osa naisista pitää ulkonäöstään jatkuvasti huolta. Ihan peruskauneutta ylläpitäviin toimiinkin menee hemmetisti aikaa ja rahaa... Värjätään tukkaa, rehkitään jumpissa, nypitään kulmia, laitetaan kynsiä, rusketetaan ihoa ja vaikka valkaistaan hampaita! Ja tämä kierre ei lopu koskaan, jos haluaa ylläpitää tätä ulkonäköä. Itsekin liputan luonnollisuuden puolesta, mutta mielestäni esim. valkaistut hampaat tai värjätty tukka ei tee vielä naisesta luonnotonta nukkea. Plastiikkakirurgia on sitten juttu erikseen.

Helvetin kova hommahan siinä on, jos haluaa koko ajan näyttää vimpan päälle hyvältä. Mutta jos on aikaa, rahaa ja mielenkiintoa, niin mikäs siinä?! Näyttääpähän ainakin hyvältä.

Hah haa
Peesailen joitain edellisiä, eli miltä osin se on pois ilmeisesti ns. vähemmän kauniilta ja hyväkroppaisilta, että miehet nauttivat kauniitten naisten ulkonäöstä? Miksi niistä ei saisi nauttia? Itsekin pidän hyvävartaloisia, hoikkia naisia kauniina ja seksikkäinä ja olen nainen. Tosin olen itsekin hoikka ja seksikäs, niin ehkä minun ei siksi tarvitse haukkua toisia hoikkia ja hyvännäköisinä pidettyjä? Halventavimpia kommentteja ovat nuo, että nämä ihannenaiset eivät olisi "oikeita" naisia. Mikä naisesta oikean tekee? Raskausarvet ja ylipaino, kateellinen ja katkeroitunut luonneko?

blondiaa
Alkuperäinen kirjoittaja pörrie;24675815:
Ihmettelen aina sitä, että paasataan juuri meikkien käytöstä sun muusta. Onko luonnollisen kaunis nainen vaan se nainen, joka ei tee ulkonäkönsä eteen mitään?

Kyllähän suuri osa naisista pitää ulkonäöstään jatkuvasti huolta. Ihan peruskauneutta ylläpitäviin toimiinkin menee hemmetisti aikaa ja rahaa... Värjätään tukkaa, rehkitään jumpissa, nypitään kulmia, laitetaan kynsiä, rusketetaan ihoa ja vaikka valkaistaan hampaita! Ja tämä kierre ei lopu koskaan, jos haluaa ylläpitää tätä ulkonäköä. Itsekin liputan luonnollisuuden puolesta, mutta mielestäni esim. valkaistut hampaat tai värjätty tukka ei tee vielä naisesta luonnotonta nukkea. Plastiikkakirurgia on sitten juttu erikseen.

Helvetin kova hommahan siinä on, jos haluaa koko ajan näyttää vimpan päälle hyvältä. Mutta jos on aikaa, rahaa ja mielenkiintoa, niin mikäs siinä?! Näyttääpähän ainakin hyvältä.
Mutta ei siksi että miehet katsoisi? Vaan ensisijaisesti että itse tykkää omasta peilikuvastaan?

"Tosimies"
Silti kun lukee noita naiskuvaketjuja joillakin palstoilla, niin on se aika rajua. Ihan kauniita naisia haukutaan järkyttävillä sanoilla. Tuo Jatkoaika taitaa olla ns. miesfoorumeista sieltä fiksuimmasta päästä.

Postakkaapas joku se tosi hieno kuva, jota käytetään paljon kuvaamaan sitä kun nörtit haukkuu naisten ulkonäköä. Se kuvaa ika paljon.

Tässä muuten toisen foorumin "naiskäsitystä":

http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/448260-paras-peppu-vol-ii-203.html

http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/474159-irc-gallerian-yms-sivustojen-pissikset-298.html

Löytyykö jälkimmäisestä ketjusta jonkun oma tytär...

"mä"
Alkuperäinen kirjoittaja pörrie;24675815:
Hohhoi naiset, ei tää oikeesti ole niin vaikeaa. Kaunis nainen on löytänyt itselleen sopivan tyylin ja on sinut itsensä kanssa, vähemmän kaunis nainen ei. Itsensä kanssa sujut oleminen tarkoittaa jokaisella eri asioita, ei niitä voi listana luetella absoluuttisena totuutena.

Mutta voin paljastaa miksi tuo aiemmin linkitetty Cuthbert(?) vetoaa miehiin enemmän kuin kananpersetukkainen, tuubitoppiin tungettu, apua miltä mä näytän, onx tää hyvä, siis apua -nainen, jolla roikkuu niskassa joku 90-luvulta tuttu lieruhiirenhäntä vain koska se on just nyt tosi in muotilehtien mukaan.

Se cuttaberkka on sinut itsensä kanssa.

Peesailen joitain edellisiä, eli miltä osin se on pois ilmeisesti ns. vähemmän kauniilta ja hyväkroppaisilta, että miehet nauttivat kauniitten naisten ulkonäöstä? Miksi niistä ei saisi nauttia? Itsekin pidän hyvävartaloisia, hoikkia naisia kauniina ja seksikkäinä ja olen nainen. Tosin olen itsekin hoikka ja seksikäs, niin ehkä minun ei siksi tarvitse haukkua toisia hoikkia ja hyvännäköisinä pidettyjä? Halventavimpia kommentteja ovat nuo, että nämä ihannenaiset eivät olisi "oikeita" naisia. Mikä naisesta oikean tekee? Raskausarvet ja ylipaino, kateellinen ja katkeroitunut luonneko?
Minua taas viehättää tietynlaiset kasvonpiirteet ja lahjakkuus, mutten silti hauku muiden mieltymyksiä, sillä kyse on nimenomaan mieltymyksistä, ja ne ovat aina henkilökohtaisia. Ei minua oikeastaan edes kiinnosta, että mitkä asiat jonkun toiset mielestä ovat erittäin viehättäviä, eiväthän ne vaikuta minuun mitenkään.

Rakkaudella

Sinäkin rakas vanhenet.

Gunnar Päristelijä
Kova paikka joillekkin naisille myöntää että joku muu voi oikeasti ilman rasvaimua ja photoshoppia olla ihan helvetin hyvän näköinen.

Maailmassa on kohta 3 miljardia naista. Heistä aika pieni osa tienaa huimia summia ja pysyy julkisuudessa kauneutensa avulla. Onko se niin vaikea hyväksyä että tuosta valikoituneesta pienestä joukosta joku on oikeasti todella kaunis?

Sarah Jessica Parker ja Lady Gaga eivät muuten ole kauniita tämänkään miehen mielestä. Toinen näyttää epäsuhtaiselta mieskoiralta ja toinen on naispuolinen marilyn manson.

Yhteistyössä