Onko tämä ketju todiste miesten naismausta?

• Viestiketjun aloittaja Gallupisti
  • Ensimmäinen viesti
Hih!
Siinä ketjussa oli listattu paljon hyvännäköisiä ja HOIKKIA naisia. Tuli aivan hyvä mieli, kun tajusin itsekin olevani miesten mielestä viehättävä. Täällä plussalla miehet usein kertoo tykkäävänsä pullukoista, mutta se taitaa johtua siitä, että eivät halua menettää mahdollisuuksiaan, kun palstan naisista valtaosa on pulleita, eikä niitä hoikkia kannata edes yrittää. :D

Bi-sexual woman
Alkuperäinen kirjoittaja Gunnar Päristelijä;24675957:
Kova paikka joillekkin naisille myöntää että joku muu voi oikeasti ilman rasvaimua ja photoshoppia olla ihan helvetin hyvän näköinen.

Maailmassa on kohta 3 miljardia naista. Heistä aika pieni osa tienaa huimia summia ja pysyy julkisuudessa kauneutensa avulla. Onko se niin vaikea hyväksyä että tuosta valikoituneesta pienestä joukosta joku on oikeasti todella kaunis?

Sarah Jessica Parker ja Lady Gaga eivät muuten ole kauniita tämänkään miehen mielestä. Toinen näyttää epäsuhtaiselta mieskoiralta ja toinen on naispuolinen marilyn manson.

Osuit oikeaan Gunnar, JOILLEKIN naisille on kova paikka myöntää. Ehkä he eivät ole saaneet aitoa rakkautta ja eivät ole koskaan olleet himon kohteena ja haluaisivat.

Mutta me yleisesti rumemmat naisetkin voidaan joidenkin omituisten(?) mielestä olla himotusta herättäviä, itse olen luonteeni puolesta varmaan enemmän kun ulkonäköni, mutta olenkin sinut läskeineni ja ryppyineni.

Siinä ketjussa oli listattu paljon hyvännäköisiä ja HOIKKIA naisia. Tuli aivan hyvä mieli, kun tajusin itsekin olevani miesten mielestä viehättävä. Täällä plussalla miehet usein kertoo tykkäävänsä pullukoista, mutta se taitaa johtua siitä, että eivät halua menettää mahdollisuuksiaan, kun palstan naisista valtaosa on pulleita, eikä niitä hoikkia kannata edes yrittää. :D
ei vaan sulla on seonnu niinkun suurimmalla osalla tällä palstalla se mikä on pulleaa ja mikä on normaalia.

Mä en edes tarkkaan ottaen tiedä oman mieheni naismakua, sen verran arka paikka on oma lihominen mulle ollut etten halua kysyä. Alan vaan liikaa vertailemaan itseäni yms tyhmää. Tottahan se on, että monet hyväkroppaiset ja kasvoiltaan kauniit näyttelijät yms ovat tosi hyvännäköisiä ja ihan toista kuin vaikka minä, eipä sitä käy kieltäminen. Ja tottahan me kaikki pidämme joitain ihmisiä kauniina, omaa silmääni miellyttää jostain syystä esim. Martina Aitolehti vaikka hän kovin tavalliselta näyttääkin.

Veikkaan että moni pitää esim. Kiira Korpea kauniina, mielestäni hän onkin.
Mutta eikai siinä mitään pahaa ole jos ihailee kauniita ihmisiä? Harva meistä pulleista mammoista varmaan oikeasti on miehensä unelma ulkonäöltään vaikka toki rakas ja ihana muuten olisikin.

Lisäys: Tottakai moni tavallisen näköinen nainen on varmasti monen mielestä haluttava ja kaunis, mutta eihän se ole tältä pois jos joku on vielä kauniimpi.

Viimeksi muokattu:
Hah haa
Sinäkin rakas vanhenet.
Ahhaa? Missä iässä pitää alkaa haukkua kauniita nuoria naisia? Vielä kolmekymppisenä en ole kokenut tarvetta. En ole ajatellut kokea siihen tarvetta nelikymppisenä tai viisikymppisenäkään. Tosiaan, sitten olen vanhempi, mutta aion yhä olla hyväkroppainen, eikä seksikkyyskään häviä iän myötä, kun ei kadota sitä :) Iän tuomat luonnolliset muutokset eivät ihmistä rumenna. Tiedän monia kauniita vanhuksiakin.

Vanhenet sinäkin
Ahhaa? Missä iässä pitää alkaa haukkua kauniita nuoria naisia? Vielä kolmekymppisenä en ole kokenut tarvetta. En ole ajatellut kokea siihen tarvetta nelikymppisenä tai viisikymppisenäkään. Tosiaan, sitten olen vanhempi, mutta aion yhä olla hyväkroppainen, eikä seksikkyyskään häviä iän myötä, kun ei kadota sitä :) Iän tuomat luonnolliset muutokset eivät ihmistä rumenna. Tiedän monia kauniita vanhuksiakin.

Vanha iho on aina vanha iho. Et mitenkään voi olla neljä- etkä viiskybäsenä samanlainen kropaltasi kuin nyt. Sori. :D

hih hih hih
Alkuperäinen kirjoittaja Vanhenet sinäkin;24676027:
Vanha iho on aina vanha iho. Et mitenkään voi olla neljä- etkä viiskybäsenä samanlainen kropaltasi kuin nyt. Sori. :D

Mutta toivottavasti et ole vanhuksena yhtä blondi kuin nyt, päästäsi. ;)

Hih!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24675999:
ei vaan sulla on seonnu niinkun suurimmalla osalla tällä palstalla se mikä on pulleaa ja mikä on normaalia.
Ei, vaan minä olen hoikka ja normaali, mutta tämän palstan miehet on enemmänkin äitihahmoa vailla. Oli ihan kiva huomata, että palstalla on todentotta erikoinen miesvalikoima, joka ei vastaakaan todellisuutta. :)

Hah haa
Alkuperäinen kirjoittaja Vanhenet sinäkin;24676027:
Tiedätkös, minulla ei ole tarvetta ollakaan parikymppisen näköinen keski-iässä. Mutta et vastannut kysymykseeni, että kuuluuko mielestäsi vanhempien ja ryppyisten naisten haukkua nuorempia ja parempi vartaloisia? Eikö nainen vanhanakin saisi ja voisi katsoa kaunista, hoikkaa nuorta naista todeta, että onpa kaunis? Siinä, missä mieskin?

Sitäpaitsi, itse olen aina pitänyt itseäni ihan tavallisen näköisenä. Ulkopuolelta tulleen palautteen perusteella olen ymmärtänyt, että olen keskivertonaisia parempi kroppainen. Suo anteeksi, että joillakin naisilla on se ampiaisvyötärö, sopivasti treenattu vartalo ja pyöreä peppukin, onko se sinulta tai muilta jotenkin pois? Olen jo tähän ikään mennessä ehtinyt saada niin paljon kehuja ja katseita ulkonäköni (tai lähinnä sen vartalon ja huolitellun olemuksen, hiukset, pukeutuminen myötä= johdosta, että en ole yhtään pahoillani, jos perääni ei tule viheltelyjä enää kun olen 50-vuotias. Olen kyllästynyt siihen huomioon jo nyt, vaikka sitä yhä tuleekin. Pikemminkin ihmettelen naisia, jotka hakemalla hakevat ulkonäkönsä pönkitystä esim. Seiskojen tähtitytöt. Mutta yhtälailla ihmettelen naisia, jotka haukkuvat yleisellä tasolla hyvännäköisinä pidettyjä naisia ja heistä pitäviä miehiä.

"hmm"
no mun miehen mieleen on jessica alba,cheryl cole,kauniit brunetit. ja itse olen kyllä niiiiin kaukana noista :D mutta ei tykkää pumpatuista silikonibarbaroista. eikä mieheni ole homo,vaikka ilmoittaakin jos näkee omasta mielestään hyvänäköisen miehen,tosin makumme ei kyllä kertaakaan ole yksiin mennyt :)

[QUOTE="mies";24676037]Kiira Korpi on kaunis, mutta ei sytytä. Mikähän tässä on niin vaikeaa ymmärtää, ettei miehilläkään ole yhtä kollektiivista makua.[/QUOTE]
Sori, ei ollut tarkoitus yleistää :D En ole lukenut koko ketjua joten en tiedä mitä hänestä on tähän kirjoitettu. Eihän kukaan varmaan ole tarkoittanut että kaikki tykkäävät kaikista, vaan että kaikille on joku naistyyppi jota pitää unelmana (muu kuin oma vaimo).

Hih!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24676116:
sun kannattais sitten ottaa selvää siitä todellisuudesta eikä kaikkea netistä lukea. :D
Ihan oikeassa elämässä asia menee niin, että koen näyttäväni hyvältä. Kun tulen palstalle ja luen miten palstan miehet puhuvat naisista, mietin, että kumpi mahtaa olla totta. Palsta, nimenomaan kaksplus on viemässä itsetuntoni. Tajuan nyt, että se johtuu siitä, että palstamiehet ovat kummallista sakkia, jos vertaa muiden palstojen miehiin. Voinkin olla tyytyväinen itseeni, eikä minun tarvitse yrittää muuttua pehmeän ja äidillisen näköiseksi.

stalin
[QUOTE="mies";24676037]Kiira Korpi on kaunis, mutta ei sytytä. Mikähän tässä on niin vaikeaa ymmärtää, ettei miehilläkään ole yhtä kollektiivista makua.[/QUOTE]

Korpi näyttäytyy minulle persoonana jotenkin tyhjänä. Hänen positiivisesessa innossansa on outo surullinen ja epävarma vivahde. Ymmärrän kyllä että hän on harvinaisen kaunis, mutta jotain oleellista uupuu. En tiedä mitä. En panisi. Tai jos panisin, niin miettisin sitä toista luistelijaa.

Ihan oikeassa elämässä asia menee niin, että koen näyttäväni hyvältä. Kun tulen palstalle ja luen miten palstan miehet puhuvat naisista, mietin, että kumpi mahtaa olla totta. Palsta, nimenomaan kaksplus on viemässä itsetuntoni. Tajuan nyt, että se johtuu siitä, että palstamiehet ovat kummallista sakkia, jos vertaa muiden palstojen miehiin. Voinkin olla tyytyväinen itseeni, eikä minun tarvitse yrittää muuttua pehmeän ja äidillisen näköiseksi.
tässä olikin takana se että kaikki ei olekkaan samaa mieltä siitä mitä itse olet ulkonäöstäs. älä siitä minua syytä ja esitä arvailuja minun mielipiteen tarkotuksesta.

Ehkä sun kannattais pitää pieni nettibreikki? Ei kannata ottaa niin kiveen hakattuna totuutena kaikkea mitä netissä lukee, mistä sä edes tiedät ovatko kirjoittajat naisia vai miehiä?
Tokihan jokainen tykkää mistä tykkää, mutta jos palsta oikeasti vaikuttaa suhun noin radikaalisti että jäät kelailemaan asioita, vaihda toki tämä ajanviete johonkin muuhun.

Hih!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24676200:
tässä olikin takana se että kaikki ei olekkaan samaa mieltä siitä mitä itse olet ulkonäöstäs. älä siitä minua syytä ja esitä arvailuja minun mielipiteen tarkotuksesta.
Olet vähän outo. Itse rupeat kärkkäästi vastailemaan kommentteihini ja nyt lyttäät täysin kaikki mitä olen sanonut. Miksi kommentoit ollenkaan, jos koet sitten, että sinua syytetään jostain? Jos joku joutuu arvailla, mitä mielipiteesi tarkoittavat, niin olisiko ulosannissasi parantamisen varaa?

Ja minulle se alkuperäinen naismakukeskustelu osoitti vain, että olen ihan hyvännäköinen ja se antoi täysin erilaisen katsantokannan, kuin samantyyppinen keskustelu tällä palstalla olisi antanut. Ja koska tämä palsta on naisvaltainen, taidan luottaa toisen palstan tulokseen enemmän. Sinun mielipiteestäsi en suoraansanottuna ole lainkaan kiinnostunut.

Olet vähän outo. Itse rupeat kärkkäästi vastailemaan kommentteihini ja nyt lyttäät täysin kaikki mitä olen sanonut. Miksi kommentoit ollenkaan, jos koet sitten, että sinua syytetään jostain? Jos joku joutuu arvailla, mitä mielipiteesi tarkoittavat, niin olisiko ulosannissasi parantamisen varaa?

Ja minulle se alkuperäinen naismakukeskustelu osoitti vain, että olen ihan hyvännäköinen ja se antoi täysin erilaisen katsantokannan, kuin samantyyppinen keskustelu tällä palstalla olisi antanut. Ja koska tämä palsta on naisvaltainen, taidan luottaa toisen palstan tulokseen enemmän. Sinun mielipiteestäsi en suoraansanottuna ole lainkaan kiinnostunut.
joo. minähän sen kärkkäästi vastailemisen alotin. tais vaan osua tuo juttu että sua vituttaa kun kaikki ei ehkä pidäkkään suinua hyvännäkösenä.

pörrie
Korpi näyttäytyy minulle persoonana jotenkin tyhjänä. Hänen positiivisesessa innossansa on outo surullinen ja epävarma vivahde. Ymmärrän kyllä että hän on harvinaisen kaunis, mutta jotain oleellista uupuu. En tiedä mitä. En panisi. Tai jos panisin, niin miettisin sitä toista luistelijaa.
Olen muuten ihan samaa mieltä! Kiira on tosi kaunis nainen, mutta näyttää jotenkin epävarmalta ja "tyhjältä" ihmiseltä - joka sitten vie sitä kauneuttakin pois...

Yhteistyössä