"vieras"
Joo, Reima ja Lassiehan on oikein todelliset bling bling -merkit..?Mielenkiintoista. Lassie blingbling-haalari...? Tai Reima?
Joo, Reima ja Lassiehan on oikein todelliset bling bling -merkit..?Mielenkiintoista. Lassie blingbling-haalari...? Tai Reima?
meillä on punaista ja mustaa tänä talvena pojilla. ei mitään sinistäSinistä ja harmaatako pojille pitäis pukea?
hieno haalari, eikä ihan heti taida tulla samanlaista vastaan kadulla tai tarhassa. Saako kysyä paljonko maksoi? Toppatakki näytti olevan 159e, joten puvulla hintaa varmaankin aika paljon?Mielenkiintoista, kiitos mielipiteestäsi. Mua kiinnostaa oikeasti -jos viitsit vastata- että minkä merkkisiä ulkovaatteita sitten hankit/olet hankkinut?
Itse en ole ikinä ostanut mitään Reimaa, Lassieta, enkä muitakaan mitä jossain sittareissa myydään. Olen vain saanut sellaisen kuvan (täältä palstalta ja isoissa puistoissa ja hoplopeissa nähneenä) että he, jotka eivät ole kiinnostuneet omista vaatteistaankaan, tai ylipäänsä huolittele ulkonäköään, ostavat lapsilleen noita peruskamoja eivätkä oikein välitä lastenvaatteiden estetiikasta. Kiva kuulla jos olen ihan väärässä. Olin itsekin aika pöyristynyt tästä huomiostani. Omat puistoäitikaverini suosivat Moloa, Popia, Ticketiä. Ei noissakaan merkeissä aina erityisen hyvännäköisiä vaatteita ole, mutta ne sentään yrittää panostaa ulkonäköön(kin).
Mä oon erheellisesti luullu, että talvihaalarin tarkoitus on pitää lapsi lämpimänä, muusta viis.Onpas ruma, tulee ihan 90-luvun alku mieleen.
Luulenpa että tässä tilanteessa on haalarin ostoperusteena ollut kyllä muu kuin pelkästään se, että haalari pitää lapsen lämpimänä. Sen verran hinnakas tuote on kyseessä että halvempikin ajaisi asian.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24675661:Mä oon erheellisesti luullu, että talvihaalarin tarkoitus on pitää lapsi lämpimänä, muusta viis.
En mä ainakaan näe tuossa haalarissa hintaa, vai onko se nykypäivänä tarkoitus kirjoittaa haalariin, että kaikki varmasti tietää, kuinka paljon se on maksanut?Luulenpa että tässä tilanteessa on haalarin ostoperusteena ollut kyllä muu kuin pelkästään se, että haalari pitää lapsen lämpimänä. Sen verran hinnakas tuote on kyseessä että halvempikin ajaisi asian.
Niin mikä tässä sitten on ollut ostoperusteena sinun mielestäsi?Luulenpa että tässä tilanteessa on haalarin ostoperusteena ollut kyllä muu kuin pelkästään se, että haalari pitää lapsen lämpimänä. Sen verran hinnakas tuote on kyseessä että halvempikin ajaisi asian.
Joku taisi aiemmin ketjussa kirjoittaa että vastaava takki maksaa 159 euroa eli oletettavasti ko. haalari on maksanut sitten enemmän. Quicksilver ei ole halpa merkki.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24675735:En mä ainakaan näe tuossa haalarissa hintaa, vai onko se nykypäivänä tarkoitus kirjoittaa haalariin, että kaikki varmasti tietää, kuinka paljon se on maksanut?
Jos aloitus on että "on niin hieno haalari" niin daa, ulkonäkö...?Niin mikä tässä sitten on ollut ostoperusteena sinun mielestäsi?
Ja sinäkö, daa, ostat itsellesi vaatteet välittämättä siitä, miltä ne näyttää? Eikö ole kiva löytää jotain, jossa sekä vaadittavat ominaisuudet ja ulkonäkö kohtaa?Jos aloitus on että "on niin hieno haalari" niin daa, ulkonäkö...?
Pojalla oli viime talvena haalarissaan tuollainen myös. Tykkäsi rattaissa, pulkassa tai autossa istuessaan painaa poskea karvaa vastenMun poika tykkää paljon noista karvahupuista....kivalta näyttää
Karvoista hupussa oli joku tutkimus, sori kun en nyt tarkempaa muista, mutta karvareunainen huppu on monta kertaa karvatonta lämpimämpi. Aika iso vaikutus niillä karvoilla oli, mutta en kyllä nyt tämän tarkempaa muista.Pojalla oli viime talvena haalarissaan tuollainen myös. Tykkäsi rattaissa, pulkassa tai autossa istuessaan painaa poskea karvaa vasten
Emäntäkin joskus säikähtää kun kurkkaa peiton alleHui, vähän pelottava kun tuolla tavalla "seisoo" :|.