On niin hieno haalari, että otin siitä teille kuvan!

tosi upea!
Tosi upea. Minkä merrkinen, mistä ostettu? Harvoin näkee noin kivoja. Ja hyvä esimerkki, että suurimman osan mielestä (näistä reimalaisista palstajunteista) tuo haalari ei ole hieno. Sitä suuremmalla syyllä minäkin haluaisin lapsilleni tuollaiset.

"vieras"
Tosi upea. Minkä merrkinen, mistä ostettu? Harvoin näkee noin kivoja. Ja hyvä esimerkki, että suurimman osan mielestä (näistä reimalaisista palstajunteista) tuo haalari ei ole hieno. Sitä suuremmalla syyllä minäkin haluaisin lapsilleni tuollaiset.
mun mielestä tuo on kauhea ja en todellakaan pue lapsiani reimaan , lassieseen tai muuhunkaan blingbling haalariin mitä täällä hehkutetaan.

"vieras"
En ole tiennytkään olevani reimalainen, tarttee vissiin kattoa vaatekaappiin uudelleen. Koska tuo puku on aivan järkyttävän ruma, en tiedä kumpi on kauheampi tuo vai remun kasaripuku parin vuoden takaa.

Minusta pojallemme ei sovi kokonaan tumma asu. Viime talven kahvinruskea haalari sai hänet näyttämään hailakalta. Löysin tuohon sopivat limenvihreän kypärämyssyn ja turkoosit hanskat. Hauska yhdistelmä tulossa siis :)

Haalari on Quicksilverin ja löysin sen täältä: Boutique Lillis -

Huom harmaana
Minä en ole koskaan voinut käsittää noita karvareunuksia, jotka kastumisen ja ekan pesun jälkeen näyttävät pörröisen sijaan lähinnä kuolleelta rotalta. Mutta pääasia että sinä tykkäät.

"vieras"
Mä tykkään, tosi hieno. Näköjään jakaa mielipiteet aika vahvasti ja musta se on hyvä juttu! Voisin ostaa myös meidän tytölle (jolla ensi talveksi tummansininen Ticketin tähtihaalari).

tosi upea!
[QUOTE="vieras";24675492]mun mielestä tuo on kauhea ja en todellakaan pue lapsiani reimaan , lassieseen tai muuhunkaan blingbling haalariin mitä täällä hehkutetaan.[/QUOTE]

Mielenkiintoista, kiitos mielipiteestäsi. Mua kiinnostaa oikeasti -jos viitsit vastata- että minkä merkkisiä ulkovaatteita sitten hankit/olet hankkinut?

Itse en ole ikinä ostanut mitään Reimaa, Lassieta, enkä muitakaan mitä jossain sittareissa myydään. Olen vain saanut sellaisen kuvan (täältä palstalta ja isoissa puistoissa ja hoplopeissa nähneenä) että he, jotka eivät ole kiinnostuneet omista vaatteistaankaan, tai ylipäänsä huolittele ulkonäköään, ostavat lapsilleen noita peruskamoja eivätkä oikein välitä lastenvaatteiden estetiikasta. Kiva kuulla jos olen ihan väärässä. Olin itsekin aika pöyristynyt tästä huomiostani. Omat puistoäitikaverini suosivat Moloa, Popia, Ticketiä. Ei noissakaan merkeissä aina erityisen hyvännäköisiä vaatteita ole, mutta ne sentään yrittää panostaa ulkonäköön(kin).

Huom harmaana
[QUOTE="vieras";24675492]mun mielestä tuo on kauhea ja en todellakaan pue lapsiani reimaan , lassieseen tai muuhunkaan blingbling haalariin mitä täällä hehkutetaan.[/QUOTE]

Mielenkiintoista. Lassie blingbling-haalari...? Tai Reima?

Yhteistyössä