On niin hieno haalari, että otin siitä teille kuvan!

-
Onnea haalarista, kiva että olet tyytyväinen.

Itse en koskaan pukisi lastani tuohon, minulla se menee itse asiassa samaan sarjaan juuri näiden reimojen kanssa. Koska satun pitämään yksivärisistä tai muuten hillittykuvioisista (Ticket, Pop). Mitäpä makuasioista kiistelemään.

oho
Mielenkiintoista, kiitos mielipiteestäsi. Mua kiinnostaa oikeasti -jos viitsit vastata- että minkä merkkisiä ulkovaatteita sitten hankit/olet hankkinut?

Itse en ole ikinä ostanut mitään Reimaa, Lassieta, enkä muitakaan mitä jossain sittareissa myydään. Olen vain saanut sellaisen kuvan (täältä palstalta ja isoissa puistoissa ja hoplopeissa nähneenä) että he, jotka eivät ole kiinnostuneet omista vaatteistaankaan, tai ylipäänsä huolittele ulkonäköään, ostavat lapsilleen noita peruskamoja eivätkä oikein välitä lastenvaatteiden estetiikasta. Kiva kuulla jos olen ihan väärässä. Olin itsekin aika pöyristynyt tästä huomiostani. Omat puistoäitikaverini suosivat Moloa, Popia, Ticketiä. Ei noissakaan merkeissä aina erityisen hyvännäköisiä vaatteita ole, mutta ne sentään yrittää panostaa ulkonäköön(kin).
hieno haalari, eikä ihan heti taida tulla samanlaista vastaan kadulla tai tarhassa. Saako kysyä paljonko maksoi? Toppatakki näytti olevan 159e, joten puvulla hintaa varmaankin aika paljon?
Meille tulossa pojalle Molo Kidsin Rainbow haalari talveksi ja kakkospuvuksi Kappahlin protex-malliston haalari.

Huom harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24675661:
Mä oon erheellisesti luullu, että talvihaalarin tarkoitus on pitää lapsi lämpimänä, muusta viis.
Luulenpa että tässä tilanteessa on haalarin ostoperusteena ollut kyllä muu kuin pelkästään se, että haalari pitää lapsen lämpimänä. Sen verran hinnakas tuote on kyseessä että halvempikin ajaisi asian.

Luulenpa että tässä tilanteessa on haalarin ostoperusteena ollut kyllä muu kuin pelkästään se, että haalari pitää lapsen lämpimänä. Sen verran hinnakas tuote on kyseessä että halvempikin ajaisi asian.
En mä ainakaan näe tuossa haalarissa hintaa, vai onko se nykypäivänä tarkoitus kirjoittaa haalariin, että kaikki varmasti tietää, kuinka paljon se on maksanut?

Huom harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24675735:
En mä ainakaan näe tuossa haalarissa hintaa, vai onko se nykypäivänä tarkoitus kirjoittaa haalariin, että kaikki varmasti tietää, kuinka paljon se on maksanut?
Joku taisi aiemmin ketjussa kirjoittaa että vastaava takki maksaa 159 euroa eli oletettavasti ko. haalari on maksanut sitten enemmän. Quicksilver ei ole halpa merkki.

Hauska! Ainakin tulette huomatuiksi puistossa ynnä muualla. Enkä siis pahalla sano!! Voisin itsekin harkita jos saisi alennusmyynnistä tms. Mutta yli satasta en ala haalarista pulittamaan ja tuota ei varmaan alle sen saa normihintaisena?? Laitappa huutikseen myyntiin sitte kun se on teille pieni :D

Pakko vielä kommentoida, oli ihana kommentti se blingbling-haalari :LOL: kuka sen nyt kirjoittikaan. Mä oon varmaan vähä bling bling kun en mää nyt niin piittaa minkä merkkinen ulkovaate muksuilla on kunhan se toimii kuten haluan. Meillä on ollu ja tulee olemaan kaikkea lassiesta ticketiin ja molo kidsiin, aivan riippuen mitä tulee ostettua.

Ken guru
Pojalla oli viime talvena haalarissaan tuollainen myös. Tykkäsi rattaissa, pulkassa tai autossa istuessaan painaa poskea karvaa vasten :)
Karvoista hupussa oli joku tutkimus, sori kun en nyt tarkempaa muista, mutta karvareunainen huppu on monta kertaa karvatonta lämpimämpi. Aika iso vaikutus niillä karvoilla oli, mutta en kyllä nyt tämän tarkempaa muista.

Yhteistyössä