Anneli Auerin tapaus

  • Viestiketjun aloittaja myytikki
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24665858:
no ei sitä ainakaan palstamammat päätä, vaikka kymmeniä avauksia tästä aiheesta teettekin. nämä syyllinen, syytön on vain mielipiteitä, joilla ei ole mitään pohjaa. jompi kumpi hän tietty on.
Mielipidettä tässä kai kysyttiinkin, eikai täällä nyt mitään päätöksiä annetakkaan.......jösses.
 
vgh
Kyllä, täällä palstalla ne päätökset tehdään. Mielipiteitä ei saa olla vaan pitää olla varma tieto! Täältä ne sit lakimiehet ja tuomarit käy lukemassa kuinka asia on ja tän palstan mukaan tekevät päätöksen onko Auer syyllinen vai syytön.
Minä vastaan syyllinen.
 
plm
[QUOTE="vieras";24666053]Jukka S Lahden taposta oli syytettynä myös eräs porilainen näyttelijä ja syytteet kaatuivat. Uskoit varmasti myös hänen syyllisyyteen...[/QUOTE]

En muista mitä silloin ajattelin, se syytös sai niin paljon vähemmän mediahuomiotakin.
Hänethän vapautettiin joten oikeus toteutui siltä osin koska hän ei ole syyllinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24665858:
no ei sitä ainakaan palstamammat päätä, vaikka kymmeniä avauksia tästä aiheesta teettekin. nämä syyllinen, syytön on vain mielipiteitä, joilla ei ole mitään pohjaa. jompi kumpi hän tietty on.
mutta aina asiasta voi keskustella :) Monella on varmaan paljon ajatuksia aiheesta joita haluaa jakaa, mutta nää kaikki aueriin liittyvät vois pitää samassa keskustelussa. Pahimpina päivinä heti ekalla sivulla on ollu 5 eri keskustelua aiheesta !
 
syyllinen ainakin miehensä murhaan. sun tunnustikin, tosin myöhemmin perui. kukaan ei kerro lapselleen, että minä sen isin tapoin, ei siellä ollut muita, jollei näin ole käynyt. missään väsymystilassakaan ei tuollaista lapselleen muuten sano. mutta en silti tuohon tätä käsitystäni perusta vaan ihan kaikkeen mitä tapauksesta olen lukenut.
 
"Yenna"
Ketä oikeasti kiinnostaa joku vitun "Anneli Auer"? Tai "Anneli Auerin Tapaus"? Kuka vittu on edes "Anneli Auer"? On surullista (jälleen kerran) huomata, kuinka pohjalla suomalainen media on. Vatvoa nyt tuollaisia juttuja päivästä toiseen, ikään kuin ei olisi ns. oikeitakin uutisaiheita olemassakaan. Vielä enemmän kummastuttaa, keillä kansalaisilla on oikeasti mielenkiintoa tai aikaa seurata moisia huuhaa-tarinoita.
 

Yhteistyössä