Lemmikkieläimet kuvissa *arvostele* kuvapino

• Viestiketjun aloittaja aapäsiä
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
Saas nähä tuleeko minulle kukaan mtn sanomaan.
Ja tosta luonteesta, varmasti mennäänkin metsään jos vain pelkän ulkonäön takia esim. pentuja teettämään, vaikka luonne ei ois vanhemmilla / toisella vanhemmalla kohillaan ole... Sitä tapahtuu rodusta riippumatta. :/ Mutta on se Collie kyl aivan ihana rotu, kun luonne ON kohillaan. Siitä ei voi kiistellä. :heart:
Mä en taas oo oikien tykänny collieista sen takia että ne on mielestäni 'liian täydellisiä'. :) Kaikki tuntemani ovat kauniita, rauhallisia, hyväkäytöksisiä ja fiksuja. Ovat kyllä myös osaavilla omistajilla. Mun mielestä koiran pitää olla ahne kiltti koheltava pölkkypää, siksi meillä onkin labradoreja :)

"hoplaa"
[QUOTE="hmm";24665736]Mä en taas oo oikien tykänny collieista sen takia että ne on mielestäni 'liian täydellisiä'. :) Kaikki tuntemani ovat kauniita, rauhallisia, hyväkäytöksisiä ja fiksuja. Ovat kyllä myös osaavilla omistajilla. Mun mielestä koiran pitää olla ahne kiltti koheltava pölkkypää, siksi meillä onkin labradoreja :)[/QUOTE]

:) Niinhän se on, että jokainen ottaa itselleen parhaiten sopivan koiran. Itse toivon koirien olevan kotioloissa rauhallisia, hillittyjä ja huomaamattomia. Mutta harrastuksissa syttyvän tekemiseen. Colliet ovat osoittaneensa olevan minulle sopivia.
Nuorimmainen näistä on kohta 3,5v ja rakastaa aivan kaikkea tekemistä. Edelleen toisinaan näyttelykehässä voi innostua hieman liikaa ja tulos näyttää sitten sivusta tältä:

Jostain kumman syystä ko. koira kulkee meillä nimellä "Virallinen Tyhmä" ja "Pikku-Pässi".

Koira, joka katsoo, että nopeammin pääsee perille hyppäämällä ilman vauhtia 120cm aidan yli kuin kiertämällä avonaisesta portista.

Hauskoja nuo kaikki ovat, mutta eniten on tullut naurettua tuolle "ikuiselle pennulle".

• Tykkää
Reactions: Ilona83
muutit
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24672490:
Meidän edesmennyt malamuutti ropellikorvineen joskus kaaaaaaaaauan sitten
Se on muuten hauska, miten etenkin malamuuteilla (varmaan muillakin, mutten ole niihin niin kiinnittänyt huomiota) on se pentuvaihe, jossa ne tuntuvat olevan yhtä korvaa ja koipea. :D Eli korvat näyttävät suhteettoman isoilta ja koivet myös tosi pitkiltä. Vähän niinkuin joku bambi. :LOL:

Yhteistyössä