vrs
Ellen-neiti, pikku luttana. Luulee olevansa vielä pikkuruinen, hentonen vauva. Ei oo!Ihana! <3 Onko herra vai neiti?
Ellen-neiti, pikku luttana. Luulee olevansa vielä pikkuruinen, hentonen vauva. Ei oo!Ihana! <3 Onko herra vai neiti?
Söpöiset hauvelit
Mä en taas oo oikien tykänny collieista sen takia että ne on mielestäni 'liian täydellisiä'. Kaikki tuntemani ovat kauniita, rauhallisia, hyväkäytöksisiä ja fiksuja. Ovat kyllä myös osaavilla omistajilla. Mun mielestä koiran pitää olla ahne kiltti koheltava pölkkypää, siksi meillä onkin labradorejaSaas nähä tuleeko minulle kukaan mtn sanomaan.
Ja tosta luonteesta, varmasti mennäänkin metsään jos vain pelkän ulkonäön takia esim. pentuja teettämään, vaikka luonne ei ois vanhemmilla / toisella vanhemmalla kohillaan ole... Sitä tapahtuu rodusta riippumatta. :/ Mutta on se Collie kyl aivan ihana rotu, kun luonne ON kohillaan. Siitä ei voi kiistellä. :heart:
Siitä löytyy sakua, rotikkaa, amstaffia, huskya ja lapinkoiraa <3Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä;24664743:IHANA....Minkä rotuinen?
Aivan ihana kisu, tosi suloinen.
Malamuutteja kaikki. :heart:Xtina, mitä rotua noi sun hauvelit ovat? Äkkikatsomalla näyttävät lapinkoiralta ja malamuutilta.
Se on muuten hauska, miten etenkin malamuuteilla (varmaan muillakin, mutten ole niihin niin kiinnittänyt huomiota) on se pentuvaihe, jossa ne tuntuvat olevan yhtä korvaa ja koipea. Eli korvat näyttävät suhteettoman isoilta ja koivet myös tosi pitkiltä. Vähän niinkuin joku bambi.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24672490:Meidän edesmennyt malamuutti ropellikorvineen joskus kaaaaaaaaauan sitten
Ui, ihana! Oliko noin tumma aikuisenakin?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24672490:Meidän edesmennyt malamuutti ropellikorvineen joskus kaaaaaaaaauan sitten:
Suurinpiirtein yhtä tumma. Ja myös isokorvainenUi, ihana! Oliko noin tumma aikuisenakin?