Ihmettelen miehiä ketkä pyörivät täällä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lola"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lola"

Vieras
Ihmettelen miehiä ketkä pyörivät täällä... Siis minkälaiset miehet viihtyy täällä akkojen juttuja lukemassa?? Mun miestä ei vois vähempää kiinnostaa selvittää täällä et mitä ruokaa laittaa tai kuka pesi viimeksi pyykit...

[QUOTE="Lola";24655437]IMun miestä ei vois vähempää kiinnostaa selvittää täällä et mitä ruokaa laittaa tai kuka pesi viimeksi pyykit...[/QUOTE]

Aika vähäisesti täällä tuon tyylisiä juttuja edes on.

Kyllä tämä paikka olisi tylsä ilman noita miehiä, että älkää haukkuko turhaan, etteivät lähde vaan pois. Huumoristahan tässä palstassa on enimmäkseen kyse (vaikkeivät sitä kaikki ymmärräkään
m050.gif
), eikä mistään pyykinpesusta.

[QUOTE="Lola";24655479]Osuit asian ytimeen. Mut kaikenlaisia tarvitaan, ei siinä mitään :D[/QUOTE]

Sanoisin ennemmin sellaiset joilla naiselliset ja miehiset ominaisuudet ovat tasapainossa.

No voin puustakin veistää... eli esim mun miestä ei kiinnosta ylipäätään istua koneella lukemassa tässä saitissa käytävää keskustelua saatikka osallistua siihen.

[QUOTE="Lola";24655505]No voin puustakin veistää... eli esim mun miestä ei kiinnosta ylipäätään istua koneella lukemassa tässä saitissa käytävää keskustelua saatikka osallistua siihen.[/QUOTE]

Niin mitä sitten?

[QUOTE="Lola";24655505]No voin puustakin veistää... eli esim mun miestä ei kiinnosta ylipäätään istua koneella lukemassa tässä saitissa käytävää keskustelua saatikka osallistua siihen.[/QUOTE]

No sulla on kai melko rajoittunut mies. Tai hyvä jos hänellä on sitten jotakin mielekkäämpää tekemistä. :whistle:

Ja susta se on sitten hyvä, ettei miestäsi kiinnosta keskustelu? Et voi kuitenkaan väittää, etteikö täällä käytäisi tosi paljon universaaleja keskusteluja.

[QUOTE="vieras";24655529]Ja sinä tulet :D Kumpi tekee "väärin" =)[/QUOTE]

Ei kai täs väärintekemisistä ole kyse...??? A.p. mielestäni lähestyi asiaa siltä kantilta että tää on ikäänkuin naisten heiniä jne...

Täällähän aiheet vaihtelee kodin remontista ihmissuhteisiin (joita miehilläkin on, usko pois!), lapsiin (niitäkin miehillä on!), vitsiketjuihin ja musiikkiketjuihin, joita voisi olla ihan millä tahansa palstalla. Mä olen nainen, mutta ei muakaan kiinnosta pyykki- tai ruokaketjut.

Toki vahvimmin esillä on naisten ja äitien näkökulma, mutta ihmiset on yksilöitä ja on typerää yleistää, että on olemassa kaksi tapaa kokea ja käsitellä asioista; miesten ja naisten tapa.

Ja susta se on sitten hyvä, ettei miestäsi kiinnosta keskustelu? Et voi kuitenkaan väittää, etteikö täällä käytäisi tosi paljon universaaleja keskusteluja.

Ei kannata loukkaantua :D !! Mun miestä kiinnostaa todellakin keskustelu, mut ei netissä, eikä etenkään täällä Kaksplussassa. Itsekin oon kyllä sitä mieltä et puolet näistä jutuista ja kommenteista on sitä luokkaa, et selkeesti ei ole kaikki ollut paikalla kun on järkee jaettu.

Uusimmat

Yhteistyössä