Pistä itsestäsi kuva

"vieras"
[QUOTE="vieras";24599483]Pohjalaasen onni:
Mikär ristus o, ku ei aharista?

Juu ei ahdista. On vaan kiva katsoa, kuinka moni jaksaa kilahtaa :D[/QUOTE]
Aika moni, ding ding ding ding :LOL:
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";24599483]Pohjalaasen onni:
Mikär ristus o, ku ei aharista?

Juu ei ahdista. On vaan kiva katsoa, kuinka moni jaksaa kilahtaa :D[/QUOTE]

Hulluilla halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";24599520]No minä pidän halvalla hubaa, nauti sinä niistä ilmaisista ;)[/QUOTE]
No sepä oli näppärästi sanottu, ehe ehe! Joko on Mensan jäsenyys hakusessa?
 
[QUOTE="sama";24599571]aijjaa,sori luulin että on muokattu. Etsä kyllä muissa kuvissa oo tältä näyttäny.[/QUOTE]

En minä kieltänyt sitä, etteikö sitä olisi muokattu, sanoin etten ole tehnyt kuvalle mitään.
 
juurikin näin
[QUOTE="vieras";24599570]Olen 50+ ja luultavasti kaikki täällä on mua nuorempia, vaan verbaliikassa mua ei voita kukaan :D[/QUOTE]

Ei, ei niin. Ei voita kukaan. Kyllä on niin taitavaa ja nokkelaa verbaliikkaa, ettei tuollaiseen yllä kukaan muu kuin viisikymppinen nainen. Aivan mahdottoman kekseliästä sanankäyttöä, omaperäistä ja älykästä, puhumattakaan viiltävän hauskasta ironiasta ja sarkasmista! Aplodit!
 
  • Tykkää
Reactions: Wicked Mary
[QUOTE="vieras";24599478]So? Jos olet hillunut kivikaudella jossain festareilla niin mitä hittoa se tähän päivään kuuluu?

Todistaa vaan sen, että olet vanhentunut kuten me kaikki muutkin ja lisäksi susta on tullut paska akka.[/QUOTE]

...Suzyanne on kaunis ja tosi symppis, mutta sensijaan tiedän kyllä yhden tällä palstalla olevan katkeroituneen vanhan naishenkilön jolla on tapa lähetellä omia 40 vuotta vanhoja (missi?)kuviaan ja ilmaantua harmaana eri nikeillä haukkumaan toisten kuvia, erityisesti viikonloppuisin kun on taas pienessä sievässä...Mitenkähän taas alkaa haiskahtaa siltä että on tässäkin ketjussa taas mukana...
 

Yhteistyössä