Naiset ja tatuoinnit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miespoloinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miespoloinen

Vieras
Tuli tossa juteltua tatuoinneista parin kaverin kanssa. Meillä kellään ei semmosia ole, mutta nykymaailmassa kaikilla ihmisillä alkaa olla kavereita ja tuttuja joilla on tatuointeja. Joten eipä asiasta kannata kauheesti möläytellä. Ja oma asiahan se on.

Pakko on silti todeta, että aika moni mies tykkää eniten kun naisilla ei ole tatuointeja. Se on nykyään jo jonkinmoinen statement. En voi sanoa, että tatuointi pilaisi naisen. Muut asiat toki ratkaisee, mutta koskaan asiasta ei ole mitään bonusta ollut. Sama koskee pääosin lävistyksiäkin.

Eli naiset, jotka ette vielä ole ottaneet tatuointia, miettikää oikeesti vielä toinen kerta. Ehkä on persoonnallisempaa ettei siellä pepun päällä alaselässä ole mitään ?

Luulen, että tää tatuointi-juttu tavallisilla ihmisillä on 90-10-lukujen juttua ja kohta se alkaa vähenemään. Tosin vielä ainakin teinit on kauheen kiinnostuneita noista, kenties se vähenee vasta siinä vaiheessa kun noita tatuointeja vilkkuu tosi paljon vanhemmillakin ihmisillä?

mä en hämmästele kuin niitä jotka ottavat ns. muoti tatuointeja.. piikkilanka käsivarressa, tribaali alaselässä, tassun kuvat tissien päällä ja tähdet olkapäissä ja muut vastaavat... siis monelle tatuointi on henkilökohtainen juttu, muisto taikka kuvaava asia ja ne kertovat omaa tarinaansa.
onneksi kyseisistä kuvista ei tarvitse sen kummemmin tykätä kenenkään muun kuin kuvan omistajan.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Alkuperäinen kirjoittaja hääää;24592380:
mulle on iha sama mitä miehet tatskoistani ajattelee,en ole niitä ottanut heppiläisten iloksi tai vihaksi,kunhan itse tykkään:D
same same.
Nykyinen mieheni ei tykkää, ja teki sen suhteen alussa varsin selväksi. Mulla oli näitä jo silloin, ja kyllä loukkaannuin kun niistä piti monta kertaa keskustella. Ei toisen ulkonäköä saisi niin kovasti arvostella, olkoonkin synnynnäistä tai oma valinta.
Kuvia tulee lisää kun ylimääräistä rahaa ilmaantuu, mies on sen jo hyväksynyt. Sanoi yli vuoden seurustelun jälkeen ensimmäisen kerran, että kuvani ovat kauniita ja sopivat mulle, tuli hirveen pörrösen lämmin mieli siitä. <3

Mä olen samoilla linjoilla, 99% tatuoinneista on rumia ja isot tatuoinnit naisilla on järjestään kamalia.
Itse oon typeränä 15-vuotiaana ottanut pari pientä rumaa tatskaa jotka haluisin pois.

no entäs jos naisella on mies, jolla on kanssa tatuointeja ja tää mies tykkää kun naisellakin on ? kaikki ei voi tykätä kaikesta, se mikä susta on rumaa on monesta kaunista :) hyvin tehty tatuointi on kaunis, huonoja näkee valitettavan usein.

Alkuperäinen kirjoittaja hääää;24592380:
mulle on iha sama mitä miehet tatskoistani ajattelee,en ole niitä ottanut heppiläisten iloksi tai vihaksi,kunhan itse tykkään:D

No kestipä jopa 3 minuuttia, että joku tuli tämän sanomaan. Luulisin, että harva ihminen pohjimmiltaan ottaa tatuointeja vain itsensä takia. Kyllä se on myös jotain itseilmaisua.

"Mulla on tämmönen kiinalainen symboli tossa selässä. Se kuvastaa elämän kiertokulkuu tajuuksä. Tai siis ethän sä tajuu, mut ihmettelet vaan että vau onpas kumma merkki. ja sit jos tapaan syvällisen ihmisen voin jutskaa sen kanssa siit tatskast ja siitä mitä se symbolisoi. Elämän kiertokulku,you know.

• Tykkää
Reactions: HEI!
Juu ei. En arvosta minäkään tatskoja kenelläkään. Toistaiseksi stereotypiani tatuoiduista ihmisistä (olkoon miehiä/ naisia) on pitäneet paikkansa. Kuuluvat hieman eri yhteiskuntaluokkaan tai omaavat toisenlaisen elämänkatsomuksen. Sorry vaan....

Mä olen samoilla linjoilla, 99% tatuoinneista on rumia ja isot tatuoinnit naisilla on järjestään kamalia.
Itse oon typeränä 15-vuotiaana ottanut pari pientä rumaa tatskaa jotka haluisin pois.
Pienet saa poistettua laserilla, joillakin tatskaliikkellä on omia. Esim. Duck´s tattoolla Helsingissä, lue niiden nettisivulta lisätietoa. Tosin siitä jäännee arpi tai läiskä. Kirurginen poisto lienee sit vähän isompi/vaikeempi+kalliimpi juttu.

[QUOTE="ap";24592466]No kestipä jopa 3 minuuttia, että joku tuli tämän sanomaan. Luulisin, että harva ihminen pohjimmiltaan ottaa tatuointeja vain itsensä takia. Kyllä se on myös jotain itseilmaisua.

"Mulla on tämmönen kiinalainen symboli tossa selässä. Se kuvastaa elämän kiertokulkuu tajuuksä. Tai siis ethän sä tajuu, mut ihmettelet vaan että vau onpas kumma merkki. ja sit jos tapaan syvällisen ihmisen voin jutskaa sen kanssa siit tatskast ja siitä mitä se symbolisoi. Elämän kiertokulku,you know.[/QUOTE]

Monet tatuoivat esim lapsen nimen tai syntymäajan, jonkun itselle jollain tavalla tärkeän kuvan tms. Ei kaikki ota kiinalaisia merkkejä tai tribaaleja vaan siksi että saa jonkun tatuoinnin ku se nyt on muotia.

• Tykkää
[QUOTE="ap";24592466]"Mulla on tämmönen kiinalainen symboli tossa selässä. Se kuvastaa elämän kiertokulkuu tajuuksä. Tai siis ethän sä tajuu, mut ihmettelet vaan että vau onpas kumma merkki. ja sit jos tapaan syvällisen ihmisen voin jutskaa sen kanssa siit tatskast ja siitä mitä se symbolisoi. Elämän kiertokulku,you know.[/QUOTE]
Kiva yleistys, tulipa sellanen lämpönen "haista paska"-olo.
Ja itseilmaisuun ei tarvitse ulkopuolista näkökulmaa.

• Tykkää
[QUOTE="Neith";24592405]mä en hämmästele kuin niitä jotka ottavat ns. muoti tatuointeja.. piikkilanka käsivarressa, tribaali alaselässä, tassun kuvat tissien päällä ja tähdet olkapäissä ja muut vastaavat... siis monelle tatuointi on henkilökohtainen juttu, muisto taikka kuvaava asia ja ne kertovat omaa tarinaansa.
onneksi kyseisistä kuvista ei tarvitse sen kummemmin tykätä kenenkään muun kuin kuvan omistajan.[/QUOTE]

Se "tassut-tisseissä" on kyllä kaikkein pahin. Ja mauttomin. Siis monikertainen megaturn-off. Siis siihen symbolisoituu niin paljon kaikkea typerää. Kertokaa nyt joku joka tietää, että mikä sen homman nimi on. Toinen lähes yhtä paha on se playboy-pupu. Vittu, se on trademark... huh huh.

Nää piikkilangat, tähdet ja alaseläntribaalit on jotenkin niin arkipäiväisiä ja geneerisiä, että ne ei mua edes haittaa. Siin ne alkaa olla samalla tasolla kuin meikkaus. Sillä erolla, että meikittä voi olla, mutta ei ilman noita.

Henk. koht. jutut on sitten eri. Ja kuten sanoin, en mä ketään TUOMITSE tatuointien tähden. Enkä ees möläyttele.

meillä mies pisti hanttiin pitkään kun kuuli mun tatuointi haaveesta ja sitten kun sen toteutin hän perui puheensa siitä että tatuoinnit on rumia. hänestä kuvani oli hyvinkin seksikäs selässäni :p

[QUOTE="Neith";24592494]millaisiahan ne sitten on?
yhteiskuntaluokka/elämänkatsomus[/QUOTE]

Ihmisiä, jotka menevät elämässä "go with the flow" asenteella. Otin tatskan kun huvitti, tein lapsen kun huvitti. No nyt vaihdan työpaikkaa/ alaa kun huvitti...minun mielestäni eivät harkitse ratkaisujaan, ovat hieman simppeleitä, osa lähiöbaari-porukkaa, osa keskiluokkaa, mutta pissis-osastoa (naiset). Miehet keskenkasvuisia tai raksa/ prätkä-osastoa.

Avaan sateenvarjon ;-)

Kyllä noiden tatuointien määrä on suhteellisesti suurin alemmissa sosiaaliluokissa. Mutta kun ei tällä palstalla suurin osa edes tajua, mikä on "suhteellinen". Heti tulee joku sanomaan, että "mää oon akateeminen ja mulla on tatska." Eli ihan sama mikä koulutus, tällä palstalla olevat ei vaan tajua.

Yhteistyössä