Mutta kuka ei pitäisi?Alkuperäinen kirjoittaja Mörriäinen;24575757:eli jos en pidä,niin se on vittuilua:xmas:
Minä laitoin niin kenenkään ei tarvitse etsiä facebook tiliäAlkuperäinen kirjoittaja Isä;24575785:En varppina laita, kattokaa mun fasepookista niitä kuivia
Alkuperäinen kirjoittaja Mörriäinen;24575757:eli jos en pidä,niin se on vittuilua:xmas:
Mutta kuka ei pitäisi?
eiks ookki kiva jutella ittekseeAlkuperäinen kirjoittaja Mörriäinen;24575807:joo kiitos vaan:'( no ei se sun hattuskaan mistään komeimmasta päästä ollu vai oliko sulla edes hauttua siinä kuvassa?
Emmä uskalla... voi tulla: BUSTEDMinä laitoin niin kenenkään ei tarvitse etsiä facebook tiliä
oho,alkaa oleen hieman väsy ja makaan täällä sängyn pohjalla miten sattuu niin ei nää etes kunnolla kirjottaa... no ei oot komia:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mörriäinen;24575807:joo kiitos vaan:'( no ei se sun hattuskaan mistään komeimmasta päästä ollu vai oliko sulla edes hauttua siinä kuvassa?
Jos Xena oli nätti niin onko sinulla vaikeuksia kehujen vastaanotossa?Alkuperäinen kirjoittaja Mörriäinen;24575815:olihan se ihan nätti se xena ja ne hiuksetki... mutta silti otin ehkä sen vittuiluna???
ehkä ei olis kannattanuAlkuperäinen kirjoittaja Mörriäinen;24575815:olihan se ihan nätti se xena ja ne hiuksetki... mutta silti otin ehkä sen vittuiluna???
häh?Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24575817:eiks ookki kiva jutella itteksee
on todellaki...Jos Xena oli nätti niin onko sinulla vaikeuksia kehujen vastaanotossa?
olitko sää tuo orava vai hevonen?
Juu, nyt pitää asentaa piilovittuiluohjelma ja opetella muutenkin tuo puoli sosiaalisissa suhteissa. Toivotaan että tunnesiru ei kuormitu tässä ihmisyyden tavoittelussaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;24575835:ehkä ei olis kannattanu
mistä kohti tuo mun tukka POTTATUKALTA näyttää? joo tiedän etten oo parhaimmillani tossa kuvassa,mutta laitappa sinä helevetin kaappihomopetolinnunperse se oma kuvas tänne?Alkuperäinen kirjoittaja en tiiä onnistuko?;24574425:
En vaan kun tuo turtles :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mörriäinen;24575846:olitko sää tuo orava vai hevonen?
miks poitit oman kuvan täältä. olit iha komiaEn vaan kun tuo turtles :xmas:
Jotkut ne osaa kuvata.
Aika kaunis toi kuva on poistettuAlkuperäinen kirjoittaja No minä hei :P;24575918: