miten välttää nolo/vaikea tilanne uuden miehen kanssa? seksistä,tapailusta, kokoasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jonna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jonna"

Vieras
Alanko heti tapailemieni miesten kanssa suorilta kokeileen seksiä? miten vois välttyä tiedättehän sen tilanteen, on tapailtu jonkin aikaa, mies on varteenotettava mutta sitten seksin kanssa menee jotain pieleen. Miehellä on joko liian pieni tai jotain ongelmia asian kanssa.
tai muuten vain kemiat ei kohtaa sillä saralla. hieman on turhauttavaa, nytkin oli mies jonka kanssa aloitimme kaveripohjalta, melkein pari kuukautta pidimme yhteyttä ja kahvittelimme muutaman kerran. no sitten jutut alko mennä enemmän kuin kaverillisiksi, päädyimme sänkyyn. pettymys oli suuri kun miehen varustus olikin todella pieni. :( en nyt tosiaankaan tarkoita että täytyisillä olla joku valtava mela. mutta siis sellanen pikku sintti :( eikä hän itse asialle voi mitään...

toinen tapaus puolen vuoden takaa. mies tosi kiinnostava ja keskusteluiden perusteella todella avoin seksin suhteen ja seksuaalinen. mä itse olen myös sellainen. noh karu totuus taas paljastui kun miehellä oli jotain aivan ylitsepääsemättömiä itsetunto-ongelmia. Siis todella vakavia. puheet kyllä ennen tositoimia oli aivan päinvastaiset :O noh aluksi mä pidin tätä vain haasteena, kyllähän nyt minä kenet tahansa saan nauttimaan siitä. Muutaman kerran jälkeen minunkin kärsivällisyys loppui. mies ei antanut edes koskea siihen, ainoastaan hieman housujen LÄPI.

ja puhun siis aikuisista tai ainakin melkein aikuisista miehistä n.30v.

HOH HOI

kamala lopettaa suhde näin. tai siis kiva kun ensin pidemmän aikaa ollaan yhdessä jne ja sitten seksin jälkeen pakko haihtua kuviosta.. inhottava tilanne kun miehet on muuten ollu aivan ihania. kamala olo itsellä. voiko nyt pelkän seksin takia tehdä noin. ja ei varmaaan paljon auta tuonkaan toisen tapauksen itsetunto-ongelmiin tällainen kohtelu.

mutta kun mä nimenomaa tarvin sitä seksiä. paljon ja nautittavaa sellaista! ei kiva.

Niin no - panomiehet on erikseen. Sen takia ei kannata pitkään odotella kokeilua, mutta oikean miehen kanssa ei tarvitsekaan kun se hoitaa hommat alta aikayksikön.

ei vaan tee mieli ihan jokaisen kiinnostavan ((ja minusta kiinnostuneen)9 kanssa alkaa panemaan heti kättelyssä. huoh. miks kaikilla miehillä ei vois olla iso se.? ettei jäis sellasesta asiasta kiinni mihin ei voi vaikuttaa!

eipä sitä kopeloimallakaan saa kunnon tuntumaan. osalla mun kokemista miehistä kun se on ihan eri mittasuhteissa tositoimissa. tai en sanois että löysän munan koko olisi suoraan verrannollinen kovan kokoon. tai edes sellaisen puolikovan.. ääh.

mä olen niin puutteessa. tottahan niitä panomiehiä ois mutta kun äh ne on sitten muuten ollu kusipäitä. ja seksiä mä nyt lähinnä tarvitsisin ni kyl mä siihenki hommaan haluun jonku kivan kaverin.

Ootko sä oikeasti nainen vai mikä? En oo ikinä tavannut naista jolla olisi tollanen ongelma...Siis tollasia on olemassa? mene ensikerralla nopeammin asiaan ja älä vain ala valmistella mitään paineita miehelle. voi olla että toisen ihmisen kanssa miehellä ei itsetunto-ongelmat tai muut tulekaan missään esiin vaan tietyn ihmisen seurassa vain. Ja ehkä ei kannata ääneen sanoa noita koko fantasia juttujasi. Tai ehkä paremmin kerro heti. Minua niin säälittää miehet joita traumatisoit.

Ootko sä oikeasti nainen vai mikä? En oo ikinä tavannut naista jolla olisi tollanen ongelma...Siis tollasia on olemassa? mene ensikerralla nopeammin asiaan ja älä vain ala valmistella mitään paineita miehelle. voi olla että toisen ihmisen kanssa miehellä ei itsetunto-ongelmat tai muut tulekaan missään esiin vaan tietyn ihmisen seurassa vain. Ja ehkä ei kannata ääneen sanoa noita koko fantasia juttujasi. Tai ehkä paremmin kerro heti. Minua niin säälittää miehet joita traumatisoit.

nainen olen. ja siis ei näitä pieniä nyt kauheesti ole tullut onneksi= vastaan mutta sattunut nyt muutama mies. jotka oli siis muuten todella ihania tyyppejä. suurin osa mun tapaamista miehistä on kuitenkin ollut hyvänkokoisia/ isoja. mutta sitten juurikin nää keneen olen halunnut tutustua ei...:(

mä en tahallani ole miehille ilkeä. ja en tosiaan ole sanonut mitään suoraan koosta tai taidoista. ja muutenkin koittanut jotenki pehmitellä sen eron etten nyt suoraan seksin jälkeen että kiitti mulle riitti heippa.

ja se ei ole ongelma jos ei heti mieltymykset ja taidot kohtaa. asia korjaantuu tutustumalla ja harrastamalla. ja mistä minun fantasioistani nyt puhut. enhän mä mitään sanonut että mulla olisi mitään omituisia toiveita- yleisesti vaan että mä tahdon hyvää seksiä ja paljon. haluan nauttia siitä ja etenkin antaa sitä nautintoa toisellekin osapuolelle. hankalaahan se on jos tunnelma latistuu jo siinä kun mies ei anna koskea. tai säälittää jo suihinoton kohdalla koko homma.

eikö tosiaan muilla ole tällaista ongelmaa koskaan tullut vastaan?

kai se on sitten vaan ruvettava ensin niihin hommiin ja sitten vasta tutustua jos homma pelittää ja molemmat tykkää. kai se seksuaalinen vetovoima on nimenomaa yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa??
toki tuskin kaikille tärkein, mutta suurimalle osalle yksi tärkeimmistä?

Sama ongelma se on kaikilla. Nimittäin meillä joille seksi suhteessa on tärkeää. Monethan tyytyvät huonoonkin seksielämään. Aivan samalla tavalla mies joutuu usein pettymään kun nainen ei ollutkaan seksuaalisesti sellainen kuin olisi toivonut. Joskus se vaan sitten naksahtaa kohdalle. Mutta täydellisiä ihmisiä ei ole olemassa. Sen takia jos joku on seksuaalisesti äärettömän haluttava ja seksuaalisesti mahtava, hänessä on todennäköisesti myös sellaisia piirteitä joista et pidä.

[QUOTE="noh";24568379]Sama ongelma se on kaikilla. Nimittäin meillä joille seksi suhteessa on tärkeää. Monethan tyytyvät huonoonkin seksielämään. Aivan samalla tavalla mies joutuu usein pettymään kun nainen ei ollutkaan seksuaalisesti sellainen kuin olisi toivonut. Joskus se vaan sitten naksahtaa kohdalle. Mutta täydellisiä ihmisiä ei ole olemassa. Sen takia jos joku on seksuaalisesti äärettömän haluttava ja seksuaalisesti mahtava, hänessä on todennäköisesti myös sellaisia piirteitä joista et pidä.[/QUOTE]

Aivan totta. Vaikea valinta miettiä mistä on valmis luopumaan, mitkä asiat asettaa tärkeysjärjestyksessä korkeimmalle. noh. seksi nyt itselle on sellainen asia mistä en ole valmis tinkimään. tyytymään siis huonoon sellaiseen. toki oon ihan realistinen asian suhteen, en vaadi ihmeitä. tärkeintä on olla kiinnostusta ja halua oppia tuntemaan toisensa ja panostamaan siihen seksielämään. mutta hankalaahan se on jos mitään ei ole tehtävissä.

kylmän kuuloista.

miesten kanssa usein puhun suoraan näistä asioista.heti alussa siis kerron avoimesti mieltymyksistäni ja haluistani sekä toiveistani. ja kuuntelen myös miehiä. en todellakaan siis luettele mitään vaatimuksia vaan ihan yleisesti kun ihmiset tutustuvat toisiinsa- puhutaan omasta menneisyydestä, nykyisyydestä sekä tulevaisuudesta, haaveista toiveista ja vaikka ihan työasioista niin on kyllä miesten kanssa tullut keskusteltua myös siitä mitä toivoo parisuhteelta ja seksielämältä. AINA miehet kyllä ovat vain innoissaan jos nainen sanoo että hänelle seksi on tärkeää. tottakai he ovat innoissan, mutta kumma kyllä todellisuudessa on niillä miehilläkin paljon estoja sekä aivan eri käsitys seksuaalisuudesta kuin itselläni. Ajatuksen tasolla ihan eri asia näemmä kuin käytännössä.

Tuo on aika harvinaista että nainen on noin avoin ja tuo esiin seksuaaliset tarpeensa. Suhteen alussa varsinkin ja myöhemminkin nämä ovat monille arkoja asioita. Periaatteessa avoimuus ja tarpeista ja toiveista kertominen on tietysti hyvä asia, mutta miehille tulee siitä valtavat suorituspaineet, eli että "Riitänkö tuolle naiselle? Kykenenkö tyydyttämään hänen seksuaaliset tarpeensa?" Tämän takia sinulle sopisi mies joka on sinut seksuaalisuutensa kanssa ja jolla on tavallista parempi itsetunto.

[QUOTE="vieras";24568395]Ehkä jotenkin ihastut väärän tyyppisiin ihmisiin tai vedät puoleesi vääränlaisia ihmisiä jostakin syystä.[/QUOTE]

Hyvin mahdollista. olen nykyään joku reppana-magneetti. Harmi vaan kun nää reppanat ovat olleet todella mahtavia tyyppejä, mutta parisuhteesta minun kaltaisen kanssa ei tulisi mitään. Onneksi kavereina on pysytty joka tapauksessa monen kanssa. En mä siis kovin kaltoin miehiä kohtele jos viitsivät vielä jäädä puhe- ja kaveriväleihin.

ehkäpä kaikkea ei vaan voi saada. Harmi kun ne parhaiten kolahtaneet panot on olleet kaiken maailman kusipäitä.

Voisiko olla, että sinä olet hieman laajanpuoleinen sisältäsi? Itselläni on nimittäin ollut aikoinaan useampikin partneri, ja kaikenlaista ja kokoista on tullut vastaan, mutta aina on kuitenkin saanut ihan tarpeeksi tuntumaa. No joo... ne suuremmat on olleet ihan kyllä vähän liiankin suuria, että sellainen on ollut pieni ongelma, mutta kaipa siitäkin olisi ajan kanssa selvitty... Voisit jatkossa myös informoida näitä miehiä haluisi liittyen, ja kun kerrot itsestäsi, että olet ehkä hieman laajanpuoleinen sisätiloiltasi, joten toivot, että mieheltä löytyy tarpeeksi suuri, jotta saa otettua koko tilan haltuun.

[QUOTE="noh";24568399]Tuo on aika harvinaista että nainen on noin avoin ja tuo esiin seksuaaliset tarpeensa. Suhteen alussa varsinkin ja myöhemminkin nämä ovat monille arkoja asioita. Periaatteessa avoimuus ja tarpeista ja toiveista kertominen on tietysti hyvä asia, mutta miehille tulee siitä valtavat suorituspaineet, eli että "Riitänkö tuolle naiselle? Kykenenkö tyydyttämään hänen seksuaaliset tarpeensa?" Tämän takia sinulle sopisi mies joka on sinut seksuaalisuutensa kanssa ja jolla on tavallista parempi itsetunto.[/QUOTE]

Se on sääli että useat miehet ovat yhtälailla huonolla itsetunnolla varustettuja kuin naisetkin. Enkä mä todellakaan siis vaadi mitään mahdottomuuksia, enkä itse ole huomannut painostavani tai luovani suorituspaineita. Mutta toki se varmasti näin on että tarkoittamatta olen saattanut luoda paineita miehelle. Mä en todellakaan ole sellainen ihminen joka ottaa itseensä tai säikähtää jos joku asia ei suju heti.
Mutta hyvin usein on todella käynyt niin että huomaan miehen kuvittelevan että sen seksin täytyy naisen takia kestää ja kestää ja kestää . siis paineet siitä että tulee liian pian. Muutaman miehen kanssa siitä sitten jutellut että itselleni ei ainakaan se yhdynnän mahdollisimaan pitkäkestoisuus tarkoita että seksi olisi automaattisesti nautinnollisempaa. Kumpikin ääripää on koettu;

Nyt alkaa kyllä mennä jo aiheen vierestä.

Hyvä itsetunto on kyllä todella mun listan kärkipäässä kun puhutaan miehen toivottavista ominaisuuksista. En oikein osaa suhtautua huonoon itsetuntoon ja itsesääliin. Vaikea tehdä mitään oikein tai auttaa kun se vika on siellä oman pään sisällä toisella. mä luulen että siihen itsetunnon kasvattamiseen on lähdettävä ihan omasta itsestä, muiden on hyvin hankala valaa sitä toiseen.

[QUOTE="Vieras";24568407]Voisiko olla, että sinä olet hieman laajanpuoleinen sisältäsi? Itselläni on nimittäin ollut aikoinaan useampikin partneri, ja kaikenlaista ja kokoista on tullut vastaan, mutta aina on kuitenkin saanut ihan tarpeeksi tuntumaa. No joo... ne suuremmat on olleet ihan kyllä vähän liiankin suuria, että sellainen on ollut pieni ongelma, mutta kaipa siitäkin olisi ajan kanssa selvitty... Voisit jatkossa myös informoida näitä miehiä haluisi liittyen, ja kun kerrot itsestäsi, että olet ehkä hieman laajanpuoleinen sisätiloiltasi, joten toivot, että mieheltä löytyy tarpeeksi suuri, jotta saa otettua koko tilan haltuun.[/QUOTE]

Mistäpä sen tietää, ei ole vertailukohtaa olenko laaja :D
Ja miesten sanaan tuskin on tässä asiassa luottaminen. En niin suurten idioottien kanssa ole harrastanut seksiä, joka voisi edes sanoa jotain sellaista ääneen.

Kyllä mä ainakin treenaan lantionpohjalihaksia, eikä ole ollut ongelmia pienempienkään kanssa siitä etteikö homma olisi onnistunut. mutta kyllä mä sen verran sanon ettei se todellakaan ole sama asia onko pieni vai suuri mies. Toki minulle sellainen perus (oman kokemusten mukaan keskikokoinen) on aivan riittävä ja sellaisen kanssa en tarvi mitään mega-melaa. Hoh. Tosin en kyllä jaksa uskoa että olisin mitenkään erityisen "laaja" .

Ja mä en myöskään usko siihen ettäkö se kipu olisi välttämättä mikään tae siitä että sinulla on "tiukka". yhtähyvin se voi olla kuivuus, riittämätön halukkuus, ihan vaikka toisena päivänä voi sattua enemmän tai vähemmän kuin toisena. Mutta nojoo. ainahan voidaan spekuloida, jos olenkin "!laaja" niin sittenpähän on vain parempi että etsin miehen kenellä on sopiva juuri minulle, tärkeintä on että molemmat osapuolet saavat nautintonsa. Että molemmat ovat tyytyväisiä seksiin.

Oh voi ja minulla on huomenna työpäivä. täällä sitä edelleen ollaan ja haaveillaan ihanasta seksistä :D Jos löytyis keskusteltavaa seksistä niin huomenna lisää, mä tahtoisin muidenkin kokemuksia kuulla ja jutella aiheesta.

siitä puhe mistä puute?

[QUOTE="noh";24568379]Sama ongelma se on kaikilla. Nimittäin meillä joille seksi suhteessa on tärkeää. Monethan tyytyvät huonoonkin seksielämään. Aivan samalla tavalla mies joutuu usein pettymään kun nainen ei ollutkaan seksuaalisesti sellainen kuin olisi toivonut. Joskus se vaan sitten naksahtaa kohdalle. Mutta täydellisiä ihmisiä ei ole olemassa. Sen takia jos joku on seksuaalisesti äärettömän haluttava ja seksuaalisesti mahtava, hänessä on todennäköisesti myös sellaisia piirteitä joista et pidä.[/QUOTE]

Vai niin. Minun mieheni on täydellisen sopiva minulle kaikin tavoin. Hänessä ei ole *piirteitä, joista en pidä*. Tosin voihan niitä tulla, kun olemme olleet naimisissa vasta 31 v.

Ei miehet ny jaksa kokoajan olla tarjoamassa naiselle seksuaalipalveluja. Parin sekunnin rykäisy silloin tällöin ja sit tupakki huuleen ja jätkien kanssa baariin.

Onkohan minulla asenneongelma kun nauran tätä lukiessa. En osaa ottaa vakavissani aloittajan mietteitä. Ja jos neuvoa tähän kuitenkin väsään niin se on: järjestä mies sellaiseen tilanteeseen, että voit mittailla vaikka niiden farkkujen läpi oikean juhlakunnon! Jos juhlakuntoa ei synny, jätä mies heti alkuunsa.