Meinaatko niin?Kohta siihen "Oletko harrastanut palstalaisen kanssa seksiä?" -ketjuun on roimasti uusia tulokkaita.
Meinaatko niin?Kohta siihen "Oletko harrastanut palstalaisen kanssa seksiä?" -ketjuun on roimasti uusia tulokkaita.
No niinpä. Siis miehen jalat sojottaa kohti taivasta? Mitäs helkuttia oikeesti, eihän tuo ole mahdollistakaan.^Apua mä en ees saa selvää minkälainen tuoki alarivin kolmas on
joo mua alko huimaan jo toi nelosrivin viimenen :|^Apua mä en ees saa selvää minkälainen tuoki alarivin kolmas on
No samaa oon ihmetelly. :O Mäkin tahdon sutinaa ja säpinää, hemmetti soikoon!!!!Onko täällä siirrytty kesästä suoraan kevääseen
opcorn:No samaa oon ihmetelly. :O Mäkin tahdon sutinaa ja säpinää, hemmetti soikoon!!!!
Pakko mennä suihkuun, tuo salilla käyminen vetää aivan hikeenälkää nyt laittako näitä asentokuvia kun mäkin haluan seksiä!! mutta haluan sitä vaan oman rakkaan kanssa ja mulla ei ole sellasta enää.
Voi kun mä kaipaan tiettyjä asentoja!
kukas sun selän pesee?Pakko mennä suihkuun, tuo salilla käyminen vetää aivan hikeen
Itse jouduin pesemään..kukas sun selän pesee?
Pitääkö tässä kaivaa viivotin esille ja ihmetellä, että kuinka pieni se keskimittainen on?13cm!!?? Ja siis keskipituus, ei edes pienin tavattu? Voi... EI. Luojan kiitos ei oo osunu kohdalle, ei olis pitäny pokka.
oman selän pesu on tylsää auttava käsi on aina parempiItse jouduin pesemään..
Mikä on horoskooppimerkkisi?älkää nyt laittako näitä asentokuvia kun mäkin haluan seksiä!! mutta haluan sitä vaan oman rakkaan kanssa ja mulla ei ole sellasta enää.
Voi kun mä kaipaan tiettyjä asentoja!
vaaka olen. eipä ole tuollasta asentoa tullu kokeiltua...Mikä on horoskooppimerkkisi?
Pumppaako toi ensimmäinen ruumista. Ylärivi vasen reuna.. en näe mikä horoskooppi se on.Mikä on horoskooppimerkkisi?
OinasPumppaako toi ensimmäinen ruumista. Ylärivi vasen reuna.. en näe mikä horoskooppi se on.
Älä huoli, vielä ehtiivaaka olen. eipä ole tuollasta asentoa tullu kokeiltua...
aika vetelä nainen näyttäs olevan.Pumppaako toi ensimmäinen ruumista. Ylärivi vasen reuna.. en näe mikä horoskooppi se on.
Aika rajun näköistä touhuaOinas
Ilmeisesti mies on tuossa oinas, toisin päin kuva olisi varmaan erilainenAika rajun näköistä touhua