Mitä ruokaa tekisit jos sulla olis:

Possunsuikaleita
Nuudeleita/riisiä
Aurinkokuivattuja tomaatteja basilikaliemessä
kapriksia
Punakaalia
Punasipulia
Papuja tom.liemessä
kermaa.

Mitä tekisit?
Eikä sit mitään hyi, yök en mitään ku mul ei olis mitää papui tai muuta pas***. ;)

Mä tekisin
Possunsuikaleita
Nuudeleita/riisiä
Aurinkokuivattuja tomaatteja basilikaliemessä
kapriksia
Punakaalia
Punasipulia
Papuja tom.liemessä
kermaa.

Mitä tekisit?
Eikä sit mitään hyi, yök en mitään ku mul ei olis mitää papui tai muuta pas***. ;)
"Wokkia"

Ensiksi hauduttaisin kaalia, sipulia, tomaattejaja sit paistaisin possunja ja sekoittaisin kasvisten joukkoon. Nuudelit kypsäksi ja sinne joukkoon myös. Lorauskermaa päälleja hetken haudutus vieläkannen alla,mutta ei niin,että nuudlit menee puuroksi. Pippurista maustetta, soijaa ja cayennepippuria tulisuutta antamaan. Nam

Alkuperäinen kirjoittaja Mä tekisin;24562133:
"Wokkia"

Ensiksi hauduttaisin kaalia, sipulia, tomaattejaja sit paistaisin possunja ja sekoittaisin kasvisten joukkoon. Nuudelit kypsäksi ja sinne joukkoon myös. Lorauskermaa päälleja hetken haudutus vieläkannen alla,mutta ei niin,että nuudlit menee puuroksi. Pippurista maustetta, soijaa ja cayennepippuria tulisuutta antamaan. Nam
Soija unohtu kauppaan (mun on pitäny sitä jo kuukauden päivät ostaa ku käytän sitä ennemmin ku suolaa :D )mut cayennepippuria on :p

kökköliini
ruskistaisin possun, kaalin ja sipulin.lisäisin riisin ja nestettä. tomaatit ym perään ja pata uuniin. hieman ennen valmista lisäisin kermaa, mutta ei pakollista. hyvää olis ilman sitäki, mutta pehmentää makua.

Yhteistyössä