Jope.
No mutta sulla on jotain suht vakavaa sutinaa meneillään.En minä ole varattu. Vielä.
No mutta sulla on jotain suht vakavaa sutinaa meneillään.En minä ole varattu. Vielä.
Eli Herra A kävi kylässä?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24554516:Kerrankin minä tiedän Tärkeitä Asioita. :xmas:
Ei kai Aries nyt koko Suomen kiertueella ole?Eli Herra A kävi kylässä?
Voi olla, mutta voi olla olemattakin.No mutta sulla on jotain suht vakavaa sutinaa meneillään.
Missäpäin Neiti asuikaan?Voi olla, mutta voi olla olemattakin.
Jos sun mielestäsi PP:llä ei ole ulkoisia apuja, niin miten ihmeessä päädyit siihen mielipiteeseen, ettei kenenkään muunkaan mielestä hänellä ole ulkoisia apuja?Olen nähnyt valokuvan Peskystä ja sanotaanko vaikka niin että nykyaikana on hyvä kun voi tehdä netin kautta vaikutuksen toiseen ja vasta sitten tulee tietoisuus toisen ulkonäöstä. Sisin se tärkein on, mutta valitettavan monelle se kuori on se mihin ensin kiinnitetään huomiota. Peskyllä ei ulkoisia avuja ole, mutta kirjoituksien perusteella vaikuttaa viehättävältä ihmiseltä.
Hki.Missäpäin Neiti asuikaan?
PP on nätti aina, jopa nukkuessaan meikittäJos sun mielestäsi PP:llä ei ole ulkoisia apuja, niin miten ihmeessä päädyit siihen mielipiteeseen, ettei kenenkään muunkaan mielestä hänellä ole ulkoisia apuja?
Mun mielestä PP on nätti...ja hymyillessään vielä jopa erittäin nätti :heart:
Roger that..Hki.
Perustele väitteesitää oli kyl viihdyttävn ketju aikoihin ;D
En ole nähnyt Peskyä hänen nukkuessaan meikittä, mutta ainakin hereillä ollessaan hän on nätti ja ennen kaikkea todella mukava ihminen. :heart:PP on nätti aina, jopa nukkuessaan meikittä
Jos tykkää naispuolisesta atknörtistä niin kyllähän pp on sitten nätti.Jos sun mielestäsi PP:llä ei ole ulkoisia apuja, niin miten ihmeessä päädyit siihen mielipiteeseen, ettei kenenkään muunkaan mielestä hänellä ole ulkoisia apuja?
Mun mielestä PP on nätti...ja hymyillessään vielä jopa erittäin nätti :heart:
Jope, vahinkoja sattuu mut don't worry; mä hyväksyn ihmiset sekä mustina että harmaina. :xmas:Roger that..
Damn, piti harmaana laittaa..
Vahinko vaan, ettei hän halua muuttaa Keravalle sivistykseen tuolta takapajulastaEn ole nähnyt Peskyä hänen nukkuessaan meikittä, mutta ainakin hereillä ollessaan hän on nätti ja ennen kaikkea todella mukava ihminen. :heart:
no eikai se aries oo????missä peksy asuu??Ei kai Aries nyt koko Suomen kiertueella ole?
Kuulostaa erittäin nätiltä! Kuvaa en muista nähneeni.Jos tykkää naispuolisesta atknörtistä niin kyllähän pp on sitten nätti.
Kukapa Keravalle ei haluaisi muuttaa, sivistyksen kehtoon.Vahinko vaan, ettei hän halua muuttaa Keravalle sivistykseen tuolta takapajulasta