Mielenkiintoinen ilta...

Olen nähnyt valokuvan Peskystä ja sanotaanko vaikka niin että nykyaikana on hyvä kun voi tehdä netin kautta vaikutuksen toiseen ja vasta sitten tulee tietoisuus toisen ulkonäöstä. Sisin se tärkein on, mutta valitettavan monelle se kuori on se mihin ensin kiinnitetään huomiota. Peskyllä ei ulkoisia avuja ole, mutta kirjoituksien perusteella vaikuttaa viehättävältä ihmiseltä.
:D Olipas tämä tarkkasilmäinen ja ennenkaikkea hienotunteinen analyysi minusta. :D Ikävä kyllä minun on kerrottava, että jonkinlainen kokoelma miehiä on kuitenkin pitänyt myös ulkoisia avujani huomattavina, koska ovat minut sattuneet huolimaan itselleen ihan ilman netin välistä kanssakäymistäkään. :) En voi olla eri mieltä kanssasi, koska en todellakaan ole mielestäni kedon kaunein kukka, mutta kuten sanottua, jokunen täällä (kirjaimellisesti täällä meillä) ja täällä (palstalla) tuntuu myös vastustavan käsitystäni. Niinpä jään, sinun näkemyksestäsi huolimatta, siihen käsitykseen, että joidenkin mielestä minulla on myös ulkoisia sisäisten avujen lisäksi. :)

• Tykkää
Reactions: chef ja Data
Kukas on sanottu että mä varattu olen. :D Ei tässä sellaista ole mainittu. :p Mutta siis mielenkiintoinen määre minusta, muthan on kerran jo täällä leimattu rekkalesboksi, toisen kerran kierosilmäksi. Että kai mä nyt sitten olen kierosilmäinen, rekkalesbo/atk-nörtti.
Toi kierosilmäinen, rekkalesbo/atk-nörtti kuulosti jo pelkästään määritelmänä niin mielenkiintoiselta, että oli pakko Googlen kuvahausta tsekata. Ei sieltä kuitenkaan mitään löytynyt; sinun kuvaa saati mitään muutakaan. :O Terveisin nimimerkki, "ylimielinen hiiri"

minä,
Joku nörttimimmi voisi tehdä palstalaisista jonkinäköisen vaikka kerran viikossa ilmestvän nettilehden missä olisi viikon kuumimmat juorut.
Vaikka tuolla ilmaisohjelmalla:
http://www.scribus.net/canvas/Scribus

Yhteistyössä