utelias! |OMun on ehkä pakko myöntää, että mäkin kävin tsekkaamassa kuvan, jos toisenkin :xmas:
utelias! |OMun on ehkä pakko myöntää, että mäkin kävin tsekkaamassa kuvan, jos toisenkin :xmas:
Edes mä en ole käynyt, maailman pahin kyylä. :OMun on ehkä pakko myöntää, että mäkin kävin tsekkaamassa kuvan, jos toisenkin :xmas:
No ei muuta, kuin pikavauhtia nyt sitten korjaamaan se asiaEdes mä en ole käynyt, maailman pahin kyylä. :O
Juu, täytyy käydä kurkkaamassa.No ei muuta, kuin pikavauhtia nyt sitten korjaamaan se asia
Taidan poistaa koko naamakirjan InterWebistä :ashamed::ashamed:Juu, täytyy käydä kurkkaamassa.
Tai rukkaat yksityisyysasetuksiaTaidan poistaa koko naamakirjan InterWebistä :ashamed::ashamed:
Käy nyt katsomassa, mutta varo ettei tule vauvakuumettaJuu, täytyy käydä kurkkaamassa.
Tuli vain mieleen kun kesällä soittelivat firmaan että tekevät edullisesti nettisivut. Ja kun ei kauheasti napannut, niin tuumi myyjä pokkana että he joutuu sitten poistamaan firman tiedot googlestaTai rukkaat yksityisyysasetuksia
Joo, se Ikean tv-tason on ihan mun juttu, oli pakko viedä se. Samoten se Kepsun mainitsema verhotanko. Näyttää muuten siltä, etten ole ainoa S. Holmes tonteilla.Huomasin että Lode oli vienyt mun Ikean tv-tason
Emmä tiedä kuin ehkä kymmenen palstalaisen etunimet.OMG! Miten te kaikki toistenne nimet tiedätte? Onko sisäpiiri siis oikeasti muutakin kuin urbaanilegenda
Tätä minäkin ihmettelen. Taitaa tosiaan olla joku sisäpiiri.. tämä ketju sen todistaa.OMG! Miten te kaikki toistenne nimet tiedätte? Onko sisäpiiri siis oikeasti muutakin kuin urbaanilegenda
En usko että mitään sisäpiiriä olisi, vain hauskoja yhteensattumiaOMG! Miten te kaikki toistenne nimet tiedätte? Onko sisäpiiri siis oikeasti muutakin kuin urbaanilegenda
Mitä tuo ROFL tarkoittaa?Jos vuosia tyypit heiluu samalla palstalla ja joskus jopa miittaavat niin onko tuo joku ihme että jotkut tietää toisten oikeita nimiä?
Pakosti sisäpiirin juttuja!! OMG WTF ja ROFLMAOTSETUNG
Rolling On Floor Laughing My Ass OffMitä tuo ROFL tarkoittaa?
Tämä ketju pitää vissin lukea kokonaan, jos meinaan tajuta jotain. Mutta näköjään ihmiset tuntevat toisiaan.
Täällä on vaan jotkut, lähinnä sellaiset jotka olen oikeastikin tavannut, mun fb-kavereita. Kuten sinäkin.OMG! Miten te kaikki toistenne nimet tiedätte? Onko sisäpiiri siis oikeasti muutakin kuin urbaanilegenda
No se olis se kaikkein loogisin vaihtoehto se. Musta on älytöntä jauhaa BB:stä ja siksipä mä en niitä ketjuja luekaan.Ja voihan nämä ketjut skipatakin, jos ei kiinnosta "lapsellisten ja vähä-älyisten" paskan jauhanta.