A
alkuper.
Vieras
Yritän olla ystävällinen, tai ainakin asiallinen jokaisessa tilanteessa missä olen asiakkaana. Jos en nyt hymyillä ihan jaksa niin en murjotakaan. Silti on alkanut tuntua, että Suomessa asiakas on olemassa myyjiä varten eikä toisinpäin, tai että asiakas on häiritsemässä tarjoilijaa kun kysyy annoksesta jotain eikä vain tilaa kiltisti.
Olenko ainoa, joka huomannut tämän? Ja totta kai niitä poikkeuksiakin on aina.
(Vai onko tämä ihan hullu ajatus: ennen tunsin että sain hyvää palvelua, nyt 20kg painavampana tuntuu, että minua ei huomaa kukaan eikä palvella mielellään).
Olenko ainoa, joka huomannut tämän? Ja totta kai niitä poikkeuksiakin on aina.
(Vai onko tämä ihan hullu ajatus: ennen tunsin että sain hyvää palvelua, nyt 20kg painavampana tuntuu, että minua ei huomaa kukaan eikä palvella mielellään).