Tv-Mainos joka herätti tunteita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nojaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24514417:
Ooh!
Vallan olin jo mieleni sopukoista unohtanut sen pastilli mainoksen, jossa pariskunta on avioliittoterapiassa ja äijä nakkaa pastillin suuhun, aloittaa sen järkyttävän ällöpersevammas-perseenpyöritystanssin ja musiikki soi "uuh beibe beibe, uu beibe beibe"...
AAAARGH!!!!

Se on ihana :D Nauroin aina ihan katketakseni kun se tuli. :D

Ärsyttävin ikinä se glade one touchin "TAHDON KALLEN VESSAAN!!" ARGHHHHHHH!!!! ja sit se kerma-mainos, missä se kokki tekee ruokaa ja sit joku tyyppi sanoo miten hyvää se kerma on: "Niin kuin kokki-kari kertoisi, jos vain pystyisi.." ärrrrrrrsyttävä!!!!!

[QUOTE="myy";24517289]Ärsyttävin ikinä se glade one touchin "TAHDON KALLEN VESSAAN!!" ARGHHHHHHH!!!! ja sit se kerma-mainos, missä se kokki tekee ruokaa ja sit joku tyyppi sanoo miten hyvää se kerma on: "Niin kuin kokki-kari kertoisi, jos vain pystyisi.." ärrrrrrrsyttävä!!!!![/QUOTE]

:D joopa joo olin unohtanu tuon Kallen vessan!!

Kaikkien aikojen paras mainos on se, jossa ne kaks intiaania, nuori ja vanha, lähtevät sinne vuoristoon. Tarkoitus on saattaa vanha inkkari kuolemaan johonkin kallionkupeeseen. Sit se vanhus puraisee suklaapatukkaa, ja alkaa nauramaan tosi vinkeästi! Siinä on jotain elämää suurempaa, harmi vain, kun sitä mainosta ei enää ole hetkeen tullut. Olikohan mars-patukka mainos..

Mä tykkäsin siitä mainoksesta jossa tyttö ja poika teki "ruokaa": rosmariinia, sisäfilettä... sit se poika laittaa sinne kiven mutta tyttö ei hyväksy. Poika: "Miksi sä saat aina päättää?" Tyttö: "Koska mä olen äiti." Olisko Saarioisen mainos tämäkin?

Niin kamala mainos tehtiin 90-luvun puolella.
Tuli mieleen joskus aikoinaan,että mitähän tässä oikein mainostetaan? ja kaikki ukot kieli pitkällä tiirasivat k.o. mainosta aina,kun se tv:stä tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24514356:
Muutamia inhokeita:

- Fitness murojen mainos "onks tää hyvää linjoille, linjoille, linjoille..."
- Paula vanukkaat ja se räppi "Paula vanukas täplikäs, miten paula teki sen..."
- Päänsärkymainos jossa kaikki paino ohimoa ja matki jotain ärsyttävää päänsärkyääntä

"On paula lehmä cool, se voittaa kaikki muut. Saa vanukkaasta täplikkään, se vie kielen mennessään. Vanilija-suklaa, suklaa-vanilija.." ;p

Yhteistyössä