Tv-Mainos joka herätti tunteita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nojaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se mainos jossa se nainen hinkkaa takapuolta puuhun oli aika järkkky..Ja muutenkin kaikki perävoiteet ja emätinpuikot- luulisi että ko. vaivoista kärsivä löytää tuotteet ilman tv:täkin..

Positiivisia mainoksia ovat ne laamamainokset- jollain tapaa mä tykkkään niistä :D

Mua ärsyttää ja ällöttää se mainos, jossa se akka vaahtoaa kun naapurilla on TAAS uus kampaus. Ja WAU kun ne on nyt kuumailmapalloilemassa :headwall: Että voikin olla ärsyttävä se ämmä, miks ei voi sanoa ässää normaalisti vaan pitää föfföttää :mad:

• Tykkää
Reactions: J.Ketkupolkka
Ei telkkarimainoksissa tällä hetkellä ole erityisen ärsyttäviä. Mutta vieläkin aiheuttaa kylmiä väreitä muutaman vuoden takainen radio-ohjelmia sulostuttanut rami-rami-rami-rami-ramirent... renkutus.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Muutamia inhokeita:

- Fitness murojen mainos "onks tää hyvää linjoille, linjoille, linjoille..."
- Paula vanukkaat ja se räppi "Paula vanukas täplikäs, miten paula teki sen..."
- Päänsärkymainos jossa kaikki paino ohimoa ja matki jotain ärsyttävää päänsärkyääntä

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24514417:
Ooh!
Vallan olin jo mieleni sopukoista unohtanut sen pastilli mainoksen, jossa pariskunta on avioliittoterapiassa ja äijä nakkaa pastillin suuhun, aloittaa sen järkyttävän ällöpersevammas-perseenpyöritystanssin ja musiikki soi "uuh beibe beibe, uu beibe beibe"...
AAAARGH!!!!

:laugh::laugh::laugh:

IFA MAINOS! :D

Ihan paras! UUU BEIBE BEIBEE! :laugh:

Mua ärsyttää se Tjäreborgin mainos missä ne lapset saa kertoa mikä on tärkeää lomalla ja sehän on uima-allas... Se viimenen tyttö on niin rasittava :)

Ja mut saa itkeen se "mainos", missä se tyttö tekee yksin iteleen ruokaa, lukee itelleen iltasadun ja menee yksin nukkumaan. Olisko se joku mannerheimin lastensuojeluliiton kampanja mut aina ku se tuli telkkarista ni mä itkin. Se tyttö on niin parka.

Yhteistyössä