Saako arvata?!!Kuva-arvoitus:
On tuota tullut käytyä...sielläkin.Käy joskus sikalassa katsomassa, miten "siisti" eläin sika on.
AAAAAIVAN OIKEIN! olette voittaneet tämän patterikäyttöisen tölkinavaajan lahjaksi, haluatteko mennä seuraavalle tasolle ja riskeerata tämän ainutlaatuisen vempeleen ja kokeilla voisitteko voittaa verkkovirralla toimivan kännykän?Saako arvata?!!
Merimakkara!!
eeeh... saako soittaa kaverille, josko hänellä olisi vara-vokaaleja?AAAAAIVAN OIKEIN! olette voittaneet tämän patterikäyttöisen tölkinavaajan lahjaksi, haluatteko mennä seuraavalle tasolle ja riskeerata tämän ainutlaatuisen vempeleen ja kokeilla voisitteko voittaa verkkovirralla toimivan kännykän?
Mikä otus!Savanna
Tosi hieno kampaus. Tai olisiko peruukki...Savanna
Jälkiruuaksiko... Siis tajuut sä, et sä oot leijona ja mä pupuPitäisi vielä löytää leijona pelastamaan pupu korpin kynsistä Luulen kyllä että se söisi molemmat
Sopii Peskyyn tuo kuvaus.Pesky Pixie olisi varmaankin Helmguru. Sellaista eläintä ei tosin ole, mutta ihan ensimmäinen mielikuvani oli kenguru, sen ajatuksen pohjalta, että se pitää poikastaan lähellään.. kantaa mukanaan pienokaistaan ja on sille läsnä. Sellainen lempeä, nopsajalkainen kenguru.
Mutta se helm tuossa edessä on sitten helmi, ajattelen että Peskyssä on myös hiukan simpukkaa, sellaista, joka on joutunut kokemaan kovia, pitämään ehkä montaa asia kivulla sisällään, niin kuin simpukan" kasvattaessa" helmeä. Peskyssä se helmi on kasvanut esiin ja hohtaa kauniina. Ainutlaatuisena.
Aivan mahtava Laitoin avatariksi mut on aika pieni, ei saa selvää.. Kiitos kuvasta!Alkuperäinen kirjoittaja minä:Minskii: Moi kaikille
Nyt muistin senAlkuperäinen kirjoittaja minä:punainen suu profiilissa, en saa nikkiä nyt mieleen
Tämä oli ehdottomasti ketjun hauskinSavanna
Ihana kuvaus. :heart:Pesky Pixie olisi varmaankin Helmguru. Sellaista eläintä ei tosin ole, mutta ihan ensimmäinen mielikuvani oli kenguru, sen ajatuksen pohjalta, että se pitää poikastaan lähellään.. kantaa mukanaan pienokaistaan ja on sille läsnä. Sellainen lempeä, nopsajalkainen kenguru.
Mutta se helm tuossa edessä on sitten helmi, ajattelen että Peskyssä on myös hiukan simpukkaa, sellaista, joka on joutunut kokemaan kovia, pitämään ehkä montaa asia kivulla sisällään, niin kuin simpukan" kasvattaessa" helmeä. Peskyssä se helmi on kasvanut esiin ja hohtaa kauniina. Ainutlaatuisena.