Mut Tytsihän on kuitenkin hyvällä tavalla naivi.Puudelit on musta söpöjä mut vähän sellaisia... hössöjä. Mutta ei vaan, oikeestihan jokainen saa kertoa oman mielipiteensä. Saa tytsi olla puudelikin.
Mut Tytsihän on kuitenkin hyvällä tavalla naivi.Puudelit on musta söpöjä mut vähän sellaisia... hössöjä. Mutta ei vaan, oikeestihan jokainen saa kertoa oman mielipiteensä. Saa tytsi olla puudelikin.
Ihana kuvaus! :heart:Ei ei ei.. nyt olen ihan eri mieltä. Tytsi on kuin afgaanin vinttikoira: haaveellisella tavalla hidas ja rauhallinen, todella uskollinen ja läheisiään kohtaan auttavainen, tyytyväinen luonne, jonka seurassa voi vaieta pitkään tai pölistä pontevasti. Turkkirotu. :heart:
Sä oisit semmoinen pupu. Ruskea ja söpö.Osaiskos kukaan sanoa miusta mitään?
*taas vaatimassa huomiota...*
Lunatic
muoks. ja ihan siis vaan nicin perusteella, ei mitään henkilökohtaista..
ei sitten saa loukkaanutua.:wave:
Tän mukaan mä olen hevonen sekä tyttönimelläni, että tällä nykyisellä nimellä.Alkuperäinen kirjoittaja minä:http://www.2on.com/fi/
Oi, miten ihanasti kirjoitettu ja niin totta. Peesaan täysillä. Ja sä Ultramariini, oot kanssa ihana :heart:Pesky Pixie olisi varmaankin Helmguru. Sellaista eläintä ei tosin ole, mutta ihan ensimmäinen mielikuvani oli kenguru, sen ajatuksen pohjalta, että se pitää poikastaan lähellään.. kantaa mukanaan pienokaistaan ja on sille läsnä. Sellainen lempeä, nopsajalkainen kenguru.
Mutta se helm tuossa edessä on sitten helmi, ajattelen että Peskyssä on myös hiukan simpukkaa, sellaista, joka on joutunut kokemaan kovia, pitämään ehkä montaa asia kivulla sisällään, niin kuin simpukan" kasvattaessa" helmeä. Peskyssä se helmi on kasvanut esiin ja hohtaa kauniina. Ainutlaatuisena.
Minä taas olen hyeena sanoi tuoAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24486520:Tän mukaan mä olen hevonen sekä tyttönimelläni, että tällä nykyisellä nimellä.