Ulkonäkö täsmääAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24485042:Rieputarallaa poikansa kanssa.
Delfiinit on älykkäitä ja ne hoitaa niiden poikasia huolellisesti.Ulkonäkö täsmää
Täsmää "palstaluonteeseen"eli kuten papukaija;aina rääkymässä ja herhistelemässä höyheniään kun viimestä päivää...."GRRRRRAAAA PERKELEEN IDIOOTIT GGGRRRAAA !"Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24485070:Scarlett on tälläinen papukaija, jolla on punainen tukkakin.
no entäs sitten? kukaan muu ei vetäny hernettä neppariin ku tää yks iänikuinen valittaja..Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24485048:Kaikki eläimet ei kyllä tasan tarkkaan oo olleet kovin imartelevia.
En mä sitä meinannut, mutta murteesta tulee se mielleyhtymä. Ja muutenkin se semmoinen, että on nopea sanomaan. En mä halua tarkottaa mitään negatiivista, enkä halua, että tulee pahaa mieltä.Täsmää "palstaluonteeseen"eli kuten papukaija;aina rääkymässä ja herhistelemässä höyheniään kun viimestä päivää...."GRRRRRAAAA PERKELEEN IDIOOTIT GGGRRRAAA !"
ei se murre vaan se miten hän kilahtelee ja kiukustuu ihan holtittomastiAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24485095:En mä sitä meinannut, mutta murteesta tulee se mielleyhtymä. Ja muutenkin se semmoinen, että on nopea sanomaan. En mä halua tarkottaa mitään negatiivista, enkä halua, että tulee pahaa mieltä.
Mä en tarkoittanut sitä. Olen itsekin nopeasti hermostuva.ei se murre vaan se miten hän kilahtelee ja kiukustuu ihan holtittomasti
Kauniita ja onnellisen oloisia?Ulkonäkö täsmää
Kaikki ei ole, eikä mikään ole. Kyllähän jokaisesta eläimestä saa omalla tulkinnallaan aikaan kuka vain jotain negatiivista. Kilpikonnasta, laamasta, alpakasta, puudelista, delfiinistä, ihan jokaisesta tässä ketjussa esitetystä voi saada positiivisen tai negatiivisen kuvan, ihan miten sen itse haluaa tulkita. Mä en henk. koht. osaa ajatella, että aasissa, käärmeessä tai pöllössä olis mitään vikaa, enkä missään vaiheessa ole ajatellutkaan, että se olisi tämän ketjun tarkoitus. Eikä kukaan voi tietääkään vastatessaan, miten joku haluaa tulkita jonkin valitun eläimen, vaikkapa nyt hevosen tai muulin. Sitten pitäisi alolituksessa olla kielto, mitä eläimiä tai nimimerkkejä tässä ei saa mainita, jos se on ongelma jollekin, että tulee kutsutuksi vaikkapa nyt kalaksi.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24485048:Kaikki eläimet ei kyllä tasan tarkkaan oo olleet kovin imartelevia.
Kcaco:Yhdyn täydellisesti Peskyn kuvaukseen eritoten Ultramariinin joutsenesta, mutta myös Tytsin afgaanista.
Pesky taas itse on iloinen, seurallinen ja pirteä rakkauspapukaija.
Persvako on joka paikkaan pyrähtelevä, uskalias, iloa ulkonäöllä ja ulosannilla tuottava punarinta.
Lilii on arvonsa tunteva, rauhallinen, etäinen ja vähän vaikeasti lähestyttävä, mutta hyvin itseään ilmaiseva siamilainen kissa.
Mulle tulee PölyEsteristä mieleen valkoinen poni. Vähän niinkuin Connemara tai Welsh, mutta sirompi. En laita kuvaa, kun en löytänyt mitään sopivaa.
Tolla on liian terävä turpa. Sen pitäisi olla päästään pehmeämmän mallinen. Muuten toi ulkomuoto on ehkä sitä, mitä hain. Paitsi että toi on ori.