Kepsis
Meinaat että mokkula ei tarvitse ip:tä?Osta mokkula.
Meinaat että mokkula ei tarvitse ip:tä?Osta mokkula.
Haista kukkanen.Kiertää ip:n ? Jos "kierrät ip:n" niin periaatteessa et ole enää internetissä. Jos ihan kirjaimellisia ollaan joojoo pilkku on ihana rakastaja.
pakko se oli vähän nuljutaHaista kukkanen.
Tottakai mokkulallakin käy ilmi suurinpiirtein mistä päin henkilö on. Hullunkurinen naurunaihe, tekonaurun.Meinaat että mokkula ei tarvitse ip:tä?
Minä en ole käynyt täällä tänään kymmentäkään kertaa! :saint:Täällä taas oltu melkein koko päivä koneella, palstalla... Mutta paljon on saatu aikaan siitä huolimatta!
Mulla ei ole minkäänlaista ongelmaa mesen kanssa.Ei palsta vielä mitään, mutta mese. :headwall: Siellä on tullu pahimmillaan juteltua koko yön.
Toisaalta kaikki, mitä illalla syö, lihottaa, kun ei nukkuessa kuluta kaloreita.Täällä taas.. ja monta kertaa tässä välissäkin. Tässä muka mietin, mitä vielä ottaisin iltapalaksi, ja siinä miettiessähän on hyvä palstailla.. huokaus.
On hyvä syödä nyt kunnolla, niin säästyy aamulla aikaa kun voi jättää aamupalan vähemmälle.Täällä taas.. ja monta kertaa tässä välissäkin. Tässä muka mietin, mitä vielä ottaisin iltapalaksi, ja siinä miettiessähän on hyvä palstailla.. huokaus.
ISP näkee juurikin missä olet mokkula tai ei mokkulaa. Kyse ei ollut siitä, vaan siitä että eikö muka mokkula tarvitse IP:tä kommenttisi perusteella, jos ei ymmärrä mistä kyse, kannattaa myöntää se suoraan eikä esittää muka fiksuja kommentteja.
Lupaava selitys. Minä olen käynyt tänään vain kolme kertaa, mutta ansio siitä kuuluukin eräälle toiselle nettifoorumille...Tulin vain pikaisesti kurkkaamaan. Aika väsy, niin ei jaksa istua kovin myöhään.
:wave: :ashamed:Siis mitä toi mokkulahärtsä nyt taas on. Pilataan koko keskustelu. Missä te ootte??? Nyt äkkiä ketjuun kaikki PaHolaiset.