Kepsis
anteeksi, en voinut mitään, sulla vaan on hyvä lortto. (kai sitä voi noinkin sanoa?)Nyt sä menit laittamaan mun kuvan tänne vaikka lupasit että yksityiskäyttöön vaan..
anteeksi, en voinut mitään, sulla vaan on hyvä lortto. (kai sitä voi noinkin sanoa?)Nyt sä menit laittamaan mun kuvan tänne vaikka lupasit että yksityiskäyttöön vaan..
Mitäs luotit Kepsikseen, vain Majuriin voi luottaa :hug:Nyt sä menit laittamaan mun kuvan tänne vaikka lupasit että yksityiskäyttöön vaan..
Mä oon kyllä nyt aika pettynyt sinuun. Voit olla varma, että jossain vaiheessa näkyy sunkin ruumiinosia täällä. :|anteeksi, en voinut mitään, sulla vaan on hyvä lortto. (kai sitä voi noinkin sanoa?)
Kostonhimoinen nainen, tämä oli yllätysMä oon kyllä nyt aika pettynyt sinuun. Voit olla varma, että jossain vaiheessa näkyy sunkin ruumiinosia täällä. :|
Pesky ei ole kostonhimoinen, mutta sä ilmeisesti osoittauduit epäluotettavaksi.Kostonhimoinen nainen, tämä oli yllätys
:'(Pesky ei ole kostonhimoinen, mutta sä ilmeisesti osoittauduit epäluotettavaksi.
No voi herratun aika. Kaikkea sitä näkkee ko vanhaksi ellää
siinä lortto
Äläs nyt. Mahtava peräsin.Nyt sä menit laittamaan mun kuvan tänne vaikka lupasit että yksityiskäyttöön vaan..
Ja pulleat purjeetÄläs nyt. Mahtava peräsin.
No minkäs kokonen pääsuutin susta löytyy?Kaipa sitä on sen verran kevytmielinen, että minua voisi melkein lortoksikin sanoa. Vai onko se lortto-nimikkeen estävä tekijä jos lorttoilen vain yksityiskäytössä?
Nam
siinä lortto
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24469889:
Rupea sä nyt vaan kittaan sitä Pirkka-kaljaa ja tunge se grillimakkara jonnekin.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25536796:Taidanpa laittaa lorttoni gileraan kiinni kunnostettuna, jotta kesällä on kiva ajella