Se on vähän samallainen mitä lihapiirakka, hyvin lämmiteltynä oikeinkin maukas..mikä on lortto?
Nuorempana tuli tuollaista lorttoa meisselin kanssa "korjailtua". Kesken kovan ja kiihkeän ruuvailun, meisseli lipsahti ja kalvo puhkesi..Tossa on kuva 21:mm:n lortosta
Olen tatuoitu jätkä!Nuorempana tuli tuollaista lorttoa meisselin kanssa "korjailtua". Kesken kovan ja kiihkeän ruuvailun, meisseli lipsahti ja kalvo puhkesi..
kaiholla muistelen vieläkin Dell Lorttoani
Nuorempana tuli tuollaista lorttoa meisselin kanssa "korjailtua". Kesken kovan ja kiihkeän ruuvailun, meisseli lipsahti ja kalvo puhkesi..
Nuorempana tuli tuollaista lorttoa meisselin kanssa "korjailtua". Kesken kovan ja kiihkeän ruuvailun, meisseli lipsahti ja kalvo puhkesi..
Tein vielä yhden koe-ajon Lorttoni kanssa, ja sitten hyvästelin hänet ja laitoin autotallin hyllylle.Onneksi kalvoja saa varaosina
Lihalortto on eri asia kuin tavan lortto.Se on vähän samallainen mitä lihapiirakka, hyvin lämmiteltynä oikeinkin maukas..
Ilmankos olet aina kiukkuinen, kun lorttokin on epäkuntoinenMun lortosta puuttu osia, kun kävin vilkasemassa sitä varastossani
Ettet vain ole lainannut Lorttoasi kaverille??Mun lortosta puuttu osia, kun kävin vilkasemassa sitä varastossani
Nyt sä menit laittamaan mun kuvan tänne vaikka lupasit että yksityiskäyttöön vaan..
siinä lortto
En ole lainannut, mutta poikani on varmaankin ottanu omaan lorttoonsa siitä osiaEttet vain ole lainannut Lorttoasi kaverille??