Huomaat varmaan, että hän oli laittanut tekstarin minä-muodossa.Alkuperäinen kirjoittaja roosanäiti;24455444:no eihän toi niin paha ollut, laittoi viestin että mies on baarissa että ei kannata soitella varmaankaan ja lisäksi ilmoitti miehen kaverille että huikkaa miehelle että häntä on tavoiteltu... sitten vaan tyynenä huomenna aamulla, koska ei tuossa mitään niin ihmeellistä ollut, reilua oli kertoa miehelle jo nyt et joku kysellyt ja sillä selvä. jos tuossa oli jotain salaista se selviää kyllä ja jos ei niin sitten se asia jää sille tielleen.
tuli mieleen sanonta; miten pidetään tyhmää jännityksessä :xmas: ap:han ois voinu sen kirjottaa edelliseen viestiin,kun kerran viestiä pukkasno mitä se laitto
+
Itse asiassa ei ollut minä-muodossa, vaikka se niin on tulkittavissa. Aika ovelasti muotoiltu viesti, koska sen voi myös selittää niin, että vaimo vain kertoi soittajalle, että mies on baarissa.Huomaat varmaan, että hän oli laittanut tekstarin minä-muodossa.
Niin kun nyt se keksii jotain mehukasta juonenkäännettä siellätuli mieleen sanonta; miten pidetään tyhmää jännityksessä :xmas: ap:han ois voinu sen kirjottaa edelliseen viestiin,kun kerran viestiä pukkas
"parhaillaan baarissa kavereiden kanssa". Missäs siinä on se 'minä'-muoto?Huomaat varmaan, että hän oli laittanut tekstarin minä-muodossa.
Mä jotenkin ajattelin sen vuestin kyllä muodossa " ON parhaillaan...", mutta tosiaan, jos ei ap. Viestiä allekirjoittanut, niin eipä se nainenkaan sitä voi tietää keltä tulee.Huomaat varmaan, että hän oli laittanut tekstarin minä-muodossa.