Mies ja joku soittaa sille!

• Viestiketjun aloittaja Nyt mustana en uskalla nikillä
  • Ensimmäinen viesti
salapoliisi
Tosiaan, jos sun mies onkin sen naisen luona niin ehkei kannatakaan laittaa viestiä...
Nyt kun tiedät naisen nimen, osoitteen jne. odottaisin, että mies tulee kotiin ja sanoisin, että puhelimes soi poissaollessas ja odottaisin, kenen hän sanoi soittaneen. Että täsmääkö nimet.

"Vieras"
Millon se sua pettäis, jos kerran tosi harvoin missään käy? Vai onko ollut paljon " työjuttuja", jos se nyt sua pettäisi, niin luultavasti olisi nytkin sen naisen kanssa, kun kerrankin on lähtenyt ulos ja saanut vieläpä sulta " siunauksen", eli jos soitat niille kavereille, niin selviää kenen kanssa, koska tuskin miehesi sitä naista tapaisi niiden miesten kanssa? Jos kerran ootte kaikki tuttuja?

alottaja
[QUOTE="vieras";24455322]Haiskahtaa provolle siksi, että minun on hyvin vaikea uskoa, että joku joka väittää luottavansa mieheensä kutsuu siskonsakin tueksi kun selvittää jotain miehelle tullutta puhelua. Ja mitään viitteitä pettämisestä ei muuten ole. Eikai kukaan voi väittää luottavansa ja kieltää olevansa mustasukkainen jos tekee tollasesta noin ison numeron?[/QUOTE]
Soitin systerille tästä ja se sanoi tulevansa meille etten ala sekoilee mitään urpoa se tuntee mun ukon kyllä ja on sitä mieltä että teen tässä numeroa tyhjästä että sikäli, sitähän tässä just koitan että oonko ihan idiootti tai teenkö itsestäni nyt sellasen ei meinaan ole tapana kytätä ukkoa kun ei ole mitään syytä koskaan ollut olla luottamatta

no eihän toi niin paha ollut, laittoi viestin että mies on baarissa että ei kannata soitella varmaankaan ja lisäksi ilmoitti miehen kaverille että huikkaa miehelle että häntä on tavoiteltu... sitten vaan tyynenä huomenna aamulla, koska ei tuossa mitään niin ihmeellistä ollut, reilua oli kertoa miehelle jo nyt et joku kysellyt ja sillä selvä. jos tuossa oli jotain salaista se selviää kyllä ja jos ei niin sitten se asia jää sille tielleen.

alottaja
No nii nyt piippaa miehen puhelin, mutta mun puhelimeen ei ole tullut viestiä ukon kaverilta! Systeri tossa hihittelee että olen ihan nuija... ja tekis kuulemma poppareita niinku tässä jotkut vitsikkäät nyt on tehneet... AARGH, siis nyt sit joudun rikkomaan mun lupasuta olla olematta vammanen ämmä eikä kuulus yhtään periaatteisiin tutkia puhelinta mutta koska olen näköjään lähtenyt tälle linjalle eikä edelleenkään ole ukosta mitään kuulunut niin katon sen viestin JOS se on siltä naiselta jos se on joku muu viesti ni en lue sitä kyl

EJK
Alkuperäinen kirjoittaja roosanäiti;24455444:
no eihän toi niin paha ollut, laittoi viestin että mies on baarissa että ei kannata soitella varmaankaan ja lisäksi ilmoitti miehen kaverille että huikkaa miehelle että häntä on tavoiteltu... sitten vaan tyynenä huomenna aamulla, koska ei tuossa mitään niin ihmeellistä ollut, reilua oli kertoa miehelle jo nyt et joku kysellyt ja sillä selvä. jos tuossa oli jotain salaista se selviää kyllä ja jos ei niin sitten se asia jää sille tielleen.
Huomaat varmaan, että hän oli laittanut tekstarin minä-muodossa.

Yhteistyössä