Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kehtoa olenkin harkinnut, siinä vain on se vika ettei se keinu itsestäänKun minun tavoitteeni olisi myös välillä vähän nukkua ja se, etten joutuisi vauvaa koko ajan itse keinuttamaan kehdossa tai heijaamaan vaunuissa, kuten kutakuinkin oli laita esikoisen kanssa, hyvä jos vessaan pääsi pikapissalle...
Hmmm, meillä kun ei esikoinen nukkunut juuri muutenkaan, heräsi jatkuvasti ja huusi kuin syötävä vatsavaivojaan...Eli tavoite olisi saada tuleva vauva ylipäänsä nukkumaan, vaikka sitten siinä tärisevässä/keinuvassa sitterissä, kunhan vain nukkuisi...
Meillä oli esikolla sama. Kakkosen laitoin sit suosiolla sitteriin nukkumaan kun huusi vaan sängyssä ja vaunuissa. Sylissä ja sitterissä oli vaan tyytyväinen. Sitterissä nukkui yöllä JOPA 5 tuntia putkeen.![]()
Miksi et laittaisi yöunille sellaiseen? Nimim. Yx tietämätön
Ei tee vauvan selälle hyvää olla pitkiä aikoja missään sittereissä tai keinuissa. En itsekkään yöunille laittaisi. Haluatko itse nukkua yösi puoli-istuvassa asennossa? Joo, eihän ne täysin puoli-istuvassa ole, mutta ei se kovin mukavaltakaan asennolta näytä nukkua koko yötä.
Meinaan että onko ihan "virallinen" kielto sille että vauva nukkuisi yöllä sitterissä, esim. neuvolasta? Haluaisin mielelläni tietää etten mitään vaurioita. Kun itse ajattelin että onhan vauva vatsassakin aika kippura-asennossa. Aikuinen ei sellaisessa asennossa tykkää nukkua, mutta mietin, että vauvahan voisi sellaisesta tykätäkin kun on tottunut masussa.
Meinaan että onko ihan "virallinen" kielto sille että vauva nukkuisi yöllä sitterissä, esim. neuvolasta? Haluaisin mielelläni tietää etten mitään vaurioita. Kun itse ajattelin että onhan vauva vatsassakin aika kippura-asennossa. Aikuinen ei sellaisessa asennossa tykkää nukkua, mutta mietin, että vauvahan voisi sellaisesta tykätäkin kun on tottunut masussa.
en jaksanut lukea muita, mutta meillä ei MIKÄÄN muu kuin kantaminen auttanut ja tietty tissi. Eka oli "helppo" ja kakkonen sitten ihan toista maata, ja on yhä (+5v.)