Mitä sinä tekisit kaverisi suhteen jos saisit tietää, että

• Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti
No enpä olisi moisen ihmisen kaveri enää.
Törkeää käytöstä ehdotella edes kännissä kaverin miehelle, vaikka mieheen voisi luottaa eikä mitään ei tapahtunut eikä tulisi tapahtumaan.

Viimeksi muokattu:
"Piika-äiti"
Tämä on niitä juttuja, jotka joidenkin mielestä ovat ihan normaalia ja humalan piikkiin meneviä asioita.

Minulle olisi vähän vaikea ainakaan syventää kaveruutta tällaisen jälkeen eli välit viilenisivät olennaisesti.

• Tykkää
Reactions: Nyynä ja Titi-Uu
aaapeee
Kaveri pyydellyt jokusen kerran minulta anteeksi ja oma miehensäkin asiasta tietää ja kärsinyt tekemisistään paljon. Sanoi pyytäneensä minunkin mieheltä anteeksi, mutta mies sanoi, ettei ole edes jutellut sen kanssa tapauksen jälkeen. Eli kaveri valehtelee tuosta.

Anteeksi en ole voinut antaa. Enkä usko, että voinkaan. Kovasti haluaisi vielä minun kaverini olla, mutta minun kaverit ei tuollaista tee ja jos tekee, niin ei ole kaverini.

aaapeee
[QUOTE="Piika-äiti";24437557]Tämä on niitä juttuja, jotka joidenkin mielestä ovat ihan normaalia ja humalan piikkiin meneviä asioita.

Minulle olisi vähän vaikea ainakaan syventää kaveruutta tällaisen jälkeen eli välit viilenisivät olennaisesti.[/QUOTE]

Kovasti valitteli, että oli niin humalassa, ettei tiedä miksi näin teki. Mutta jokainenhan voisi tehdä ihan mitä mieleen juolahtaa ja sitten vain vedota siihen, että no ku olin niin kännissä.

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu
"vieras"
Jos noin kävisi niin se tarkoittaisi, että kaveri ei olekaan koskaan ollut kaveri. Ehkä onkin "kaveri" siksi, että on iskenyt silmänsä toisen mieheen. Kyllä tuollaisissa asioissa järki pitää, vaikka on kuinka humalassa, mutta jos toisen omaa himoitsee niin estot karkaa.

aaapeee
[QUOTE="vieras";24437670]Jos noin kävisi niin se tarkoittaisi, että kaveri ei olekaan koskaan ollut kaveri. Ehkä onkin "kaveri" siksi, että on iskenyt silmänsä toisen mieheen. Kyllä tuollaisissa asioissa järki pitää, vaikka on kuinka humalassa, mutta jos toisen omaa himoitsee niin estot karkaa.[/QUOTE]

Kaverin ja mun miehet on olleet nuorista pojista asti hyviä kavereita ja ollaan tän mun kaverin kanssa tunnettu vasta 3 vuotta. Tunne on kyllä aika vahvasti semmoinen, että saa olla entinen kaveri.

Kyl mun mielestä tommonen on toisaalta ihan ymmärrettävää. Mut ei tietty hyväksyttävää. Jos on huono itsetunto, niin jokku naiset voi tehä tommosta kännissä. Mut emmä ny pystyis pitkään aikaa suhtautuu ihan normisti tommoseen.

Mut hienoo, et sul on noin hieno mies. Aika erikoista kyllä jos nainen suoraan sanoo tolleen. Aika epätoivosta. Sitähän ei tiedä et mitä ois tapahtunu jos mies ois ollu lähös.

Onks se ollu muuten tommonen vapaille miehille ?

Kännissä tai ei miun miehelle ei tarvias ruveta kaverin ehottelemaan, silloin saa kaveri pysytellä kaukana, känni ei ole mikään puolustus törkeään käyttäytymiseen.

aaapeee
Kyl mun mielestä tommonen on toisaalta ihan ymmärrettävää. Mut ei tietty hyväksyttävää. Jos on huono itsetunto, niin jokku naiset voi tehä tommosta kännissä. Mut emmä ny pystyis pitkään aikaa suhtautuu ihan normisti tommoseen.

Mut hienoo, et sul on noin hieno mies. Aika erikoista kyllä jos nainen suoraan sanoo tolleen. Aika epätoivosta. Sitähän ei tiedä et mitä ois tapahtunu jos mies ois ollu lähös.

Onks se ollu muuten tommonen vapaille miehille ?
Ihan vaan oli minun miehen syliin istunut ja ihan suoraan oli tosiaan sanonut, että haluais mennä panemaan. Ja oma mies oli vielä sitten kuullut ja nähnyt tilanteen. Mieheni oli kohteliaasti kieltäytynyt kun ei kiinnostanut.

Ei tietääkseni ole ollut tuollainen. On onnellisesti naimisissa ja parin pienen lapsen äiti.

On aika räväkkä tapaus ja kännissä myös, mutta en olisi ikinä moista uskonut hänestä :(

kaverillasi taitaa olla todella ahdistunut olo omassa parisuhteessaan?

en usko että kykenisin kyseisen ihmisen ystävä enää tapahtuneen jälkeen olemaan. on olemassa kirjoittamaton sääntö että kaverin kumppaniin ei kosketa. ainakin mie olen sitä ikäluokkaa että niin ei vaan tehä. eikä ongita niitä kavereiden ex-kumppaneitakaan.

"mää"
En välttämättä suuresti loukkaantuisi, koska en ole yhtään mustasukkainen. Mutta niin typerää käytöstä, että varmasti muttaisi käsitystäni tästä ihmisestä. Samoin jos vonkaisi ketä tahansa muuta, mutta aivan erityisesti vielä, jos jotain miehensä kaveria tai muun kaverin miestä. Edes vitsillä.

gillian
[QUOTE="mää";24437805]En välttämättä suuresti loukkaantuisi, koska en ole yhtään mustasukkainen. Mutta niin typerää käytöstä, että varmasti muttaisi käsitystäni tästä ihmisestä. Samoin jos vonkaisi ketä tahansa muuta, mutta aivan erityisesti vielä, jos jotain miehensä kaveria tai muun kaverin miestä. Edes vitsillä.[/QUOTE]

peesi. Humala ei oo mikään syy idiotismille.

Yhteistyössä