Mitä sinä tekisit kaverisi suhteen jos saisit tietää, että

• Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti
amsu
olis entinen kaveri.

meillä mun bestis pani mun äijää (no tässä siis kyllä pantiin) mulla ei ikinä hälytyskellot soineet ei ees sillon ku mun bestis tuli ja kysy et onx mun ukko kotona ja kun sanoin että ei ni häippäs :D

no monen mutkan kautta mun bestis ja ukko petelehtivät ukko sai jäädä mutta bestis sai häipyä kuvioista. 3 kertaa on pyytänyt facebook kaveriksi kehtaskin vielä.

Eiköhän ne välit viilenis väkisinkin. Aika vaikea kuvitella mitään yhteisiä illanviettoja porukalla tuon jälkeen vai mitä?

Mulla yksi kaveri tekee kännissä vaikka mitä. Väittää ettei mahda itselleen mitään eikä todellakaan selvänä haluaisi mitään tehdä. Minusta nuo selitykset on tosi hataria enkä kovin luotettavana tuota ihmistä pidä muutenkaan. Jos oikeasti alkoholi saa pettämään ym. mitä ei muuten tekisi niin kannattaisi silloin lopettaa alkoholin käyttö kokonaan, mutta tätähän tämä kaveri ei tee koska millä muuten selittäisi käytöstään ja pakenisi vastuuta.. :whistle:

olis entinen kaveri.

meillä mun bestis pani mun äijää (no tässä siis kyllä pantiin) mulla ei ikinä hälytyskellot soineet ei ees sillon ku mun bestis tuli ja kysy et onx mun ukko kotona ja kun sanoin että ei ni häippäs :D

no monen mutkan kautta mun bestis ja ukko petelehtivät ukko sai jäädä mutta bestis sai häipyä kuvioista. 3 kertaa on pyytänyt facebook kaveriksi kehtaskin vielä.
Tuossa tapauksessa lähtö passin olisi saanut molemmat, mutta ensimmäisenä mies :D

aaapeee
[QUOTE="Tiina";24437794]Taitaisi olla entinen kaveri sen jälkeen :( en vain voisi sulattaa sitä että kaverini himoitsisi miestäni! Mitä miehesi oli mieltä asiasta?[/QUOTE]

Mies ei alkuun meinannut kertoa asiasta, koska ajatteli, että kaverini typerä käyttäytyminen oli kännistä johtuvaa ja on tapellut oman miehensä kanss asiasta paljon ja, ettei meidän (siis minun ja kaverini ) välit menisi. Mutta piti sitten suuttua miehellekin, että tuollaisia asioita ei jätetä kertomatta koska kaveri ei ole kaveri jos selkäni takana moista tekee.

aaapeee
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;24437846:
Eiköhän ne välit viilenis väkisinkin. Aika vaikea kuvitella mitään yhteisiä illanviettoja porukalla tuon jälkeen vai mitä?

Mulla yksi kaveri tekee kännissä vaikka mitä. Väittää ettei mahda itselleen mitään eikä todellakaan selvänä haluaisi mitään tehdä. Minusta nuo selitykset on tosi hataria enkä kovin luotettavana tuota ihmistä pidä muutenkaan. Jos oikeasti alkoholi saa pettämään ym. mitä ei muuten tekisi niin kannattaisi silloin lopettaa alkoholin käyttö kokonaan, mutta tätähän tämä kaveri ei tee koska millä muuten selittäisi käytöstään ja pakenisi vastuuta.. :whistle:
Joo tän jälkeen en ole pitänyt mitään yhteyttä enkä kyllä aiokaan. Luottamus meni kokonaan eikä sitä helpolla takaisin saa.

fewfewf
Mun mies ehdotteli selvinpäin seksiä mun naapurille ja parhaalle kaverille. Kumpainenkin lähti mun elämästä mitään sanomatta ja tulivat vasta eron jälkeen kertomaan miehen ehdotteluista. Olisin eronnut jo aiemmin, jos olisin tuosta tiennyt.

Mä en haluaisi itselleni kaveria, joka ehdottelee mun kumppanille, oli se sitten kännissä tai ei.

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24437536:
No pitäisin ihan naurettavana. Me varmaan miehen kanssa naurettaisiin sille.
Sama. En varmaan ikinä edes mainitsisis asiasta kaverilleni, vaan antaisin olla, ja jatkaisin ihan vaan samanlaisina kavereina, kuten ennenkin.

"Vieras"
Ihan vaan oli minun miehen syliin istunut ja ihan suoraan oli tosiaan sanonut, että haluais mennä panemaan. Ja oma mies oli vielä sitten kuullut ja nähnyt tilanteen. Mieheni oli kohteliaasti kieltäytynyt kun ei kiinnostanut.

Ei tietääkseni ole ollut tuollainen. On onnellisesti naimisissa ja parin pienen lapsen äiti.

On aika räväkkä tapaus ja kännissä myös, mutta en olisi ikinä moista uskonut hänestä :(
Oho. Onko varma, ettei ollut vaan jollakin lailla vitsillä heitetty kommentti?

[QUOTE="Vieras";24438166]Sama. En varmaan ikinä edes mainitsisis asiasta kaverilleni, vaan antaisin olla, ja jatkaisin ihan vaan samanlaisina kavereina, kuten ennenkin.[/QUOTE]

Niin, paitsi aina naureskelisit sitä juttua, kun muistaisit. :D

............
Ihan sama olisiko ollut kännissä vai ei, humalassa tulee vain toteutettua sellaisia suunnitelmia mitä ei selvinpäin tekisi. Eli joo, en olisi enää tekemisissä.
Minusta tämä ei välttämättä pidä paikkaansa. Itse olen nuorena esimerkiksi hypännyt punkkaan alkoholin vaikutuksen alaisena sellaisenkin miehen kanssa, jonka kanssa ei olisi tullut mieleenkään selvin päin, että olisin harrastanut seksiä. Yök. Ei tosin ollut varattu niin pitkälle, kuin tiedän, mutta kuitenkin. Varmaan sitä voi kaikenlaista hassua jotkut tehdä... Olen kuullut, että jotkut ovat levitelleet ulosteitansakin ympäri ämpäri, eikä varmaan selvin päin tulisi kenellekään mieleen tehdä tuollaista. Mutta tosiaan, jos tällaisia hullutuksia esiintyy, niin sitten on syytä miettiä sitä omaa alkoholin käyttöä. Minä olen kyllä onneksi oppinut noista, ja osasyy tuohon nuoruuden tempaisuunikin on tosiaan ollut varmaan se nuoruus, sekä kokemattomuus alkoholista.

[QUOTE="Vieras";24438320]Kun on vakaa suhde, että ei tarvitse menettää yöunia kaverin sekoilun takia. :)[/QUOTE]

Mä kysyisinkin ihan silkasta mielenkiinnosta. Musta ois kutkuttavan kummallista, jos joku kaveri yrittäs mun miestä.

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24438341:
Mä kysyisinkin ihan silkasta mielenkiinnosta. Musta ois kutkuttavan kummallista, jos joku kaveri yrittäs mun miestä.
Joo, ei siinä mitään, että vitsillä tuota kysyykin. Minäkään en usko, että ystäväni yrittäisivät miestäni. Jos nyt kuitenkin oletetaan niin käyneen, niin eipä se paljon muita tunteita minussa herättäisi, kuin huvituksen. :) Jos ystävä sattuu itse muistamaan tapahtuman, niin häntä varmaan enemmän asia harmittaa. Minä en itse pelkää, että mieheni lähtisi jonkun toisen matkaan, joten se siitä. Tosiaan uskoisin, että ystävälle olisi sattunut vaan joku hetkellinen mielihäiriö. :)

Todella vaikea kuvitella, että yksikään ystävistäni tekisi noin. Riippuisi tosi paljon tilanteesta, miten reagoisin. En uskalla ennustaa etukäteen, miten toimisin. En ole hyvä katkaisemaan välejä ihmisiin, joista välitän ja suurin osa ystävistäni on mulle todella läheisiä, lapsuudesta asti. Etäisyyttä kyllä ottaisin ainakin joksikin aikaa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä